|
Post by melien on Jun 1, 2007 15:58:00 GMT 2
Elvira schoot in de lach. Haar haar was meteen weer vel oranje. "Ik vind het niet zo raar dat ze zo veel op Mariel lijkt." zei ze knipogend naar Florian. Ze wilde dat de dag gewoon door zou blijven gaan. En nooit zou eindigen. Oke, dat was een beetje overdreven. Maarja, overdrijven was ook nog eens een kunst apart.
|
|
|
Post by Merel on Jun 1, 2007 15:58:09 GMT 2
Mariël dacht even diep na. "Ow ik dacht even serieus dat je het meende!" Ze keek hem aan en pakte haar toverstok en mompelde een spreuk. Ze wees naar zijn kleren die toen een schapen vacht werden. "Kijk, Ik heb mijn merdere gevonden!" Zei ze en grijnsde uitdagend.
Tristan keek naar Vic. "Dat is misschien wel een goed idee." zei hij nadenkend. Hij bestelde voor iedereen een boter bier en keek in het rond. "Florian, Wat staat jou dat enig!" Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Jun 1, 2007 16:02:40 GMT 2
(mees ik was al boterbier aant bestellen)
|
|
|
Post by Merel on Jun 1, 2007 16:40:30 GMT 2
(nee hoor want madam Rosmerta stond nog bij Tristan.. )
|
|
|
Post by melien on Jun 1, 2007 16:55:14 GMT 2
(okeej... veranderd )
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 1, 2007 17:05:41 GMT 2
'Staat je goed.' zei Vic tegen Florian, op een spottende toon. Hij draaide zich even weg van de tafel om te kijken of er al boterbier aankwam. Aangezien hij nogal dorst had van het rennen buiten, doorweekt te zijn en gewoon. Lili glimlachde even om Florian, ze wilde wel gesprek beginnen, maar ze voelde zich nogal verlegen bij deze, meeste onbekende, mensen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 20:13:55 GMT 2
"Hehehehe.." kaatste Florian sarcastisch terug naar Vic en grijnsde naar Mariël "Humor Mariël"
|
|
|
Post by leyla on Jun 2, 2007 11:13:34 GMT 2
Leyla barste in lachen uit toen ze Florians schapenvacht zag. "Staat je beeldig Florian!" Zei ze met een grote grijns op haar gezicht. Haar haar werd fel oranje van plezier.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 11:40:55 GMT 2
"Je hebt vervelende spreuken, en je hebt vervelende spreuken" zei Florian wijs terwijl hij met een zwiepje van zijn stok zijn oude kleren weer terug kreeg, namelijk een spijkerbroek en een t-shirt. "En dat was een vervelende spreuk"
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 12:57:35 GMT 2
"Nee, Hoe kom je erbij?" Zei ze en moest hard lachen. "Het stond je anders beeldig, dus zo vervelend was hij niet!" Haar haar was nu knal oranje.
Tristan moest lachen om Florian. Dat schapenvacht stond hem zo gek nog niet, als je graag voor lul liep. Hij zag Madam Rosmerta hun richting oplopen en gaf iedereen een grote Kroes Boterbier. Ze rekende later wel af. Hij nam een grote slok.
|
|