|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:52:10 GMT 2
Carmen keek Mariel verbaast aan. "He... Ow! Ja, vast." Ze glimlachte dankbaar. "Hij is wereldkampioen overdrijven, maar wel lief." Ze grinnikte bij de gedachte aan zijn soort van liefdesbrief.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:55:59 GMT 2
"Jaa ik weet het.. Miquel kan vreselijk overdrijven.. Maar hij is aardig ja." Zei ze bevestigend.. Niet dat ze hem leuk vond hoor. "Je hebt een leuk vriendje." Zei ze grijnzend. "Maar Florian kan soms ook vreselijk zijn hoor.. Gestoord, in grappige zin." Zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:59:57 GMT 2
Carmen knikte. Ze kende Florian... nou ja... niet, maar ze geloofde Mariel op haar woord. Toen grinnikte ze bij een gedachte. "En weet je wat nou het allerlei leukste aan hem is?" Haar gezicht straalde weer. "Hij is van mij!" Riep ze toen lachent uit.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:01:45 GMT 2
Mariël moest lachen om Carmen. "Helemaal denk ik zo." ZEi ze grijnzend. Ze dacht aan Florian.. Zou hij ooit ook helemaal voor haar zijn? "Maar ik heb heeeeel erg zin in het gala.. Echt heel erg zin." zei ze en grijnsde nogsteeds.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:08:05 GMT 2
Carmen knikte hevig, haar haar vloog een beetje rond. "Ja, met de minuut meer. Ik ben heel benieuwt hoe het is... Iedereen is echt door het dolle heen als ik zo kijken. Zoals Saluka, ze was helemaal in de stress omdat ze nog niemand had." Carmen grinnikte. "En zo is iedereen, echt heel leuk om te zien."
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:11:26 GMT 2
Mariël haalde haar schouders op. "Ik was vorige keer ook alleen, je kunt dan ook de grootste lol hebben hoor." Zei ze en lachte. "Maar ja, dit is waarschijnlijk ook heel leuk.. En ik ben telkens ook zo beniewd hoe iedereen eruitziet!" Zei ze en nam nog een slok. {Miss kunnen we alvast een topic in slaapzaal meiden maken met omkleden? }
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:14:03 GMT 2
"Ja." Carmen dacht na hoe Miquel en Roc er in pak uit zouden zien en schoot in de lach. Ze kon het zich nauwelijks voorstellen.
(ja is good. Maak jij hem of ik?)
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:18:25 GMT 2
Mariël moest ook lachen toen ze dacht aan Tristan in een pak, en Florian.. "Echt volgens mij ga ik nog half flauw vallen van verbazing als ik Florian in een pak zie." ZEi ze onder het lachen. {ik maak hem wel even snel }
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:20:11 GMT 2
Carmen grinnikte. "Ja... Maar eigenlijk zouden de jongens flauw moeten vallen als ze ons zagen... Dat zei Miquel al." Ze giechelde. "Maar ja, dan word het zo'n saaie avond!"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:27:20 GMT 2
"Ja, DAn wordt het zo still.." Zei ze grijnzend. "Misschien is het ook genoeg om er alleen van te genieten." Zei ze giegelend. "Ach ik zie wel. " (gemaakt )
|
|