|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:34:11 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Nee! Op mijn eerste gala wil ik wel dansen! .... Al kan ik het helemaal niet. Maar ja, ik zie wel wat er van komt. Misschien kan Miquel het wel ook helemaal niet."
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:37:35 GMT 2
Mariël grinnikte. "Tuurlijk moet je dansen op een gala! Al gaat het me verbazen over of Florian dat wel kan {ziet het voorzich.. Ruben (nu op tv) dansend } Achja.. Je kan vast wel dansen! Anders doe je gewoon alsof." Zei ze grijnzend en nam nog een slokje.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:49:04 GMT 2
Carmen knikte. "We loosten elkaar er wel door heen. En anders..." Ze dacht na. "Dan ga ik met een trots gezicht slecht dansen!"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:52:53 GMT 2
Mariël grinnikte. "Jaa. Dan worden we gewoon kampioen slecht dansen.. Nouwja.. Er zijn vast mensen die het slechter doen." Ze wist dat ze zelf aardig kon dansen.. Maar toch.. MEt een jongen zou het toch anders zijn..
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:54:38 GMT 2
"Nou ja, anders dan ga ik bij een groep mensen staan die ook niet kunnen dansen. Dan valt het minder op." Carmen zag het al voor zich... Bij wie zou ze dan komen te staan?
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:58:53 GMT 2
"Nee joh.. Ik denk dat Miquel het je dan wel leert, of je wel helpt. DAar zie ik heb wel voor aan." Zei ze grinnikend. "Maak je maar geen zorgen, en droom er lekker over."
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 22:03:31 GMT 2
Carmen grinnikte. "Kan hij dan dansen?" Ze wist dat hij veel aan sport deed, maar dansen? Daar zag ze hem niet echt voor aan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 22:05:21 GMT 2
"Uuh.. Geen flauw idee eigenlijk.. Nouwja sta je niet in je eentje voor gek.." Zei ze lachend. "Grapje hoor.. Ik denk neit echt dat Florian wel kan dansen.." Zei ze toen bedenkelijk.. Achnouwja.. DAt zou wel de nodige lol opleveren.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 22:38:43 GMT 2
"Ja ach. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of hij het kan of niet." Carmen glimlachte. "Zo vaak is dat niet nodig, toch?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 10:04:34 GMT 2
"Nee... Daar heb je gelijk in." Zei Mariël lachend. "Vorige keer heb ik wel gedanst, met vriendinnen, je zag ook wat paren dansen, maar vooral kletsen denk ik.." Zei ze bedenkelijk.
|
|