|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 20:56:21 GMT 2
Carmen knikte. "Nou, ik ben heel benieuwt of ik het wel de hele avond volhou. Drukte, warmte, niet echt mijn favoritie dingen."
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 20:57:52 GMT 2
"Nee.. Dat kan zo zijn.. Vorige keer viel dat bij mij wel mee... Maar sommige gaan dan ook naar buiten hoor. Dus dat kan ook gewoon."Zei ze en nam nog een Slok boterbier.. {denkt terug aan RAch xD}
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 21:01:50 GMT 2
Carmen dacht na. "Ja... dat kan ook nog leuk zijn." Ze grinnikte. "Zolang het maar gezellig is vind ik het al best."
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 21:07:18 GMT 2
"Ja. Dat is waar." Ze nam nog een slok boterbier, en keek toen beteuterend naar de onderkant van haar kroes.. Leeg.. "Nou, ik heb er in iedergeval heel er veel zin in." Ze zette de kroes met een iets te harde klap op de tafel.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 21:10:19 GMT 2
Carmen knikte en nam ook een slok. "Maarhet duurt niet meer zo lang. Wel jammer dat het is omdat het schooljar er weer opzit. Ik heb helemaal geen zin om naar huis te gaan." Ze had nog minder dan geen zin, ze wilde niet, ze haatte het.
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 21:12:27 GMT 2
"Ja.. Dat is wel jammer ja.. Maar ik vind het ook weer leuk om mijn ouders en zusje weer eens te zien.. Maar toch.. Ik mis iedereen dan altijd zo." zei ze en glimlachte flauw.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 21:19:08 GMT 2
Carmen kek naar haar kroes. "Ik ga alles hier missen." Mompelde ze. Ze wist dat ze thuis flink zou worden aangepakt met wat ze ditr schooljaar allemaal had gedaan. Nu ze er zo over nadacht, straks mocht ze volgend jaar niet meer terug! Carmen keek geschrokken op. "Misschien..." Zei ze en schudde haar hoofd. Nee, ze ging terug. Zelfs al moest ze weglopen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 21:20:21 GMT 2
Mariël keek naar Carmen.. "Misschien wat?" Zei ze.. Ineens herrinnerde ze zich de brief waar Carmen eerst mee had gezeten. "Problemen met je ouders?" Vroeg ze iets zachter dan eerst.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 21:22:23 GMT 2
Carmen knikte. "Ze... zullen het niet op prijs stellen wat ik dit jaar allemaal gedaan heb. Vooral Miquel..." Ze slikte. "Ik ga eraan." Mompelde ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 21:24:59 GMT 2
"MAg je dan nieteens een vriendje hebben?" Zei ze, niet al te hard, maar wel erg verbaast. Ze zouden het teneerste bij haar niet snel te weten komen, en anders zouden haar ouders het niet zo erg vinden..
|
|