|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 21:26:54 GMT 2
Carmen keek Mariel aan. "Natuurlijk wel. Zolang zij hem maar uitgekozen hebben, dan is alles goed. En Miquel is niet echt wat mijn ouders zouden kiezen. Hij is juist het tegenover gestelde." Ze zuchtte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 21:29:11 GMT 2
Mariël keek nog een beetje verbaast naar Carmen. "Maar hoe zouden ze dat dan te weten moeten komen?" vroeg ze aan haar. Ze vond het rot voor haar dat ze dat zelf niet mocht kiezen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 21:38:12 GMT 2
"Heb ik je ooit vertelt over mijn broertje? Nee, ik weet dat ik dat niet heb gedaan. Mijn broertje is Xander, hij is het rolmodel voor wat mijn ouders van kinderen verwachten. Hij odet alles voor mijn ouders. Maar hij zit sinds dit jaar hier opschool, bij Zwad. Hij is de oren en ogen voor mijn ouders. Alles wat ik doe word doorgeschemert door hem." Carmen had zich wat dichter naar Mariel gebogen, ze wilde niet wat iedereen het hoorde.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 10:44:51 GMT 2
Mariël haar gezicht verstrakte wat.. Xander.. Die kende ze maar al te goed helaas. "Is dat écht jou broertje?" Zei ze en keek naar Carmen. Ze had het ooit met Xander gehad.. Wat later uitgelopen was in dikke ruzie..
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 10:48:40 GMT 2
Carmen knikte. "Ja, zijn grootste hobby is mijn leven te verpesten. En zodra er iemand te dicht bij me komt, zoals Roc en Miquel, worden die ook gelijk als aardsvijand nummero 1 beschouwt. Ik denk dat hij dat ook als opdracht van mijn vader heeft meegekregen."
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 10:50:27 GMT 2
Mariël kreunde. Hij was dus blijkbaar nog niks veranderd. "En mag hij dan zelf wel gewoon een Vriendin hebben?" Vroeg ze.. Ander had Xander nou een keer problemen.. Zij ook, maar dat had ze er wel voor over.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 10:53:23 GMT 2
Carmen knikte. "Ja, hij doet alles volgens de regels, dus is dat zijn beloning. Aangezien ik het wicht ben dat nooit luistert en alle regels aan mijn laars lapt, verdien ik geen beloning. En buiten dat zit ik nog eens in griffoendor ook. Dat was wel de grootste misdaad die ik ooit kon plegen."
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 10:57:08 GMT 2
Mariël zuchte. "Toen had ik ineens nog meer medelijde met je.. Xander als broer..." ze staarde naar haar kroes.. "Ik heb er ineens heel veel zin in om Xander eens goed terug te pakken." Mompelde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 10:59:13 GMT 2
Carmen fronste haar wenkbrauwen. "Hoezo? Ken je hem zo goed dan?" Ze dacht dat ze misschienw at over hem had gehoort.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 11:00:47 GMT 2
"Helaaas... Ken ik hem maar ál té goed.." Zei ze en keek naar Carmen.. Wist ze dat dan niet? Xander wist wel alles over haar.. Maar zij dus blijkbaar bijna niks over Hem.. Oneerlijk...
|
|