|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 17:15:33 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Nee, ik heb genoeg gehad." Ze keek even dromerig uit haar ogen. Wat kon er fout gaan? Xander zou vast niet komen, misschien met Hunter. Maar ze moest hem maar negeren. Haar hart was voor Miquel en ze was niet van plan hun avond te laten verpesten door vergeten gedachtes aan Hunter.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 8:51:37 GMT 2
"Het wordt gewoon de avond van je dromen, en iets wat je niet snel zult vergeten! Dus geniet er maar van." ZEi ze, en ze hoopte dat ze dat zelf ook kon doen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 11:51:02 GMT 2
(haha en dan bedenken wat er gebeurt XD Carmen is helemaal niet mert haar hoofd op het gala... moek misschien maar even verandering in brengen ) Carmen knikte. "Uhu." Mompelde ze en draaide haar kroes, die nog halfvol was, rond in haar hand.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 19:36:27 GMT 2
(jaa dat weten ze nu nog neit xD Best irri maar wel lol ) Mariël glimlachte en ging weer achterover hangen. Ze zat liever niet echt stil.. Dat was niks voor haar. Ze zuchte. "Heb er zo'n zin in." Mompelde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 20:13:32 GMT 2
(Das nou echt rp ) Carmen knikte. "Wat gaan we nu doen? Ik bedoel, we kunnen wel doorblijven dromen over het gala, maar daar gaat de tijd niet sneller door."
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 11:01:55 GMT 2
Mariël grinnikte.. "Ja dat is waar.. Heb je nog zin om naar nog een winkel te gaan?" Vroeg ze. "Het Snoepwinkeltje, Krijsende krot of enig ander iets?"
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 11:25:24 GMT 2
Carmen knikte en nog een slok boterbier. Ze zette de kroes weer op tafel en stond op. "Okey, we gaan naar.... ergens." Ze lachte. "Jij mag zeggen waar we heen gaan, ik ben niet zo heel bekend met leuke winkeltjes enzo."
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 11:40:28 GMT 2
Mariël dacht even na. "Hou je van snoepgoed? Zo ja, dan kunnen we even langs Zacharinus, onze snoepvoorraad bijvullen." Zei ze en grijnsde.. Ze had daar nogal een grappige ervaring mee..
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 11:54:21 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. "Ik vind het best." Ze glimlachte. "Wie weet vind ik daar wel iets leuks voor Miquel." Laxhte ze. Ze moest nogsteeds iets bedenken hem te geven.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 11:58:01 GMT 2
Mariël knikte.. "Ik vind het altijd zo lastig om iets te verzinnen voor jongen."Zei ze en zuchte even. Toen stond ze op. "Oke.. Zacharinus dus!"Zei ze vrolijk..
{zal ik maar topic maken?}
|
|