|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 11:32:53 GMT 2
Carmen keek Mariel vragent aan. "Ow? Ach, ik ben niet zo geintereseerd in het leven van mijn broertje als hij in de mijne." Ze haalde haar schouders op. "Het kan me een worst wezen met wie hij allemaal ruzie heeft en wie zijn vrienden zijn. Maar hoe ken je hem dan?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 11:37:52 GMT 2
Mariël hoopte even dat ze echt door de grond kon zakken. Ze zuchte. "Hij is ooit, tot mijn spijt nu, mijn vriendje geweest." Zei ze en zuchte nogmaals.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 12:09:51 GMT 2
Carmen keek Mariel verbaast aan en grinnikte toen. "Dat had ik niet verwacht, hij is niet echt goed in liefde geven. Soms vraag ik het me af of hij het eigenlijk wel kent. Maar ja... dat is wel weer een extra voor je mensenkennis geweest, denk ik zo."
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 12:12:56 GMT 2
Mariël liet haar hoofd op haar handen rusten. "Van iets leuks naar een grote Ramp, beter kan ik het niet omschrijven." Zei ze zuchtend. "En we hebben nu knallende ruzie.. Dusja.."
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 12:19:26 GMT 2
Carmen knikte. "Xander kan erg... overdrijven en als hij zijn zin niet krijgt... moet je dekking zoeken." Ze glimlachte. "Maar wees gerust, je met niet zijn enigste vijand. En als je ooit problemen met hem hebt, moet je mij of Roc maar waarschuwen. Mijn broertje is als de doods voor Rocs hond." Ze lachte. "Dus dan sturen we hem wel op Xander af.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 12:46:41 GMT 2
Mariël grinnikte. "Nou die zou ik onthouden. Of ik betover hem gewoon.. Heb weer wat nieuwe, erg leuke spreuken geleerd en geoefend met dueleren.. Dus dat komt wel goed."Z ei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 13:29:09 GMT 2
Carmen knikte. "Zal Xander leuk vinden. Zorg er wel voor dat je hem verrast, anders heeft hij echt alleen maar lol in. Hij houd van dueleren."
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 14:07:56 GMT 2
Mariël dacht even na. "Ja, Dankje.. Goede tip." zei ze teon grijnzend. "Ik hoop niet dat hij het Gala gaat verpesten, vooral voor jou.. Echt dan kan hij een dreun krijgen als ik hem zie."
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 15:29:49 GMT 2
Carmen zuchtte. "Ik denk niet dat hij naar het gala komt. Hij heeft een hekel aan zulke dingen. Misschien komt dat wel omdat hjij nooit iemand heeft om mee tegaan." Ze grinnikte. "Maar ja, ik verwacht hem daar niet te zien eigenlijk. En zolang dat zo is, kan er niets misgaan!"
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:35:31 GMT 2
"Jaa dat is waar.. "ZEi ze en glimlachte weer. "EN toen waren we weer terug bij het gala!" Zei ze lachend. "Wil je nog een boterbiertje? Of heb je genoeg gehad?" Vroeg ze terwijl ze naar haar lege Kroes keek.
|
|