|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 18:37:40 GMT 2
Carmen liep, met de tas in haar hand, het cafe in. Hier en daar zag ze wat bekende gezichten, maar omdat ze niets zeiden zei ze zelf ook niets. Ze ging aan een tafeltje zitten en keek een keer in de tas naar haar jurk. Daarna keek ze waar Mariel was.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 18:57:15 GMT 2
Mariël liep het café binnen. Ze keek even in het rond en zwaaide naar iemand die ze kende. Daarna zocht ze Carmen op en Profte bij haar aan de tafel neer. "Ik heb geen flauw idee wat Florian aandoet.. Iets wat matcht zei hij. Dus is zie wel." Ze grinnikte. "Ik een keer eerder met vriendinnen, was leuk, maar zo.. zo anders dan dit denk ik. "
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 18:59:02 GMT 2
Carmen knikte en grijnste een beetje gemeen. "En wie weet wat er allemaal op zo'n avond kan gebeuren, he!" Ze knipoogte. "Wat zou jij ervan vinden als er tussen jullie iets gebeurd?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 19:13:12 GMT 2
Mariël was aan het wippen op haar stoel. {niet doordenken -.- ¬¬ } Toen ze hoorde wat Carmen zei moest ze snel de tafel beetgrijpen om te voorkomen dat ze achterover viel. "Wat?" zei ze en keek Carmen verbaast aan toen bedenkelijk.. "Ja wie weet.. Alleen.. Ach ik weet niet hoor.." zei ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:35:19 GMT 2
Carmen lachte even. "Je gaat me toch niet vertellen dat je nee zou zeggen, stel hij jou je vragen. En als je dat wel doet dan... dan duw ik je met je galajurk en al in het meer." Ze straalde van blijschap en vreugde. Binnekort het gala en net leuk met Mariel gewinkelt, terwijl ze winkelen helemaal niets vind.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:37:22 GMT 2
Mariël grinnikte. "Misschien moet ik dan de gok er eens op wagen.. Wil jou mij wel eens het meer in zien duwen." Zei ze lachend. Ze bestelde 2 boterbier. "Nee.. Ik denk dat ik wel ja zou zeggen hoor.. Heel graag zelfs.. Alleen.. We zijn al een tijd goede vrienden.. En nouwja.." Ze keek Carmen aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:39:39 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. "Nou en? Hunter en ik waren eerst ook goede vrienden, maar toch..." Ze verstarde en zuchtte. "Laat maar. Uit vrienden kan juist liefde groeien." Ze staarde naar de tafel.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:42:18 GMT 2
Mariël keek naar Carmen. "Oke als jij het zegt." Zei ze en glimlachte toen weer. "Als dat zo is, denk ik dat als hij me vraagt, ik zo hard JA brul dat mensen het over 20 kilometer afstand nog kunnen horen." Zei ze met een brede grijns en nam een slok.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 20:45:18 GMT 2
Carmen glimlachte zwak. "Mooizo, want ik wil niet graag je jurk verpesten." Haar vrolijkheid was heel wat minder geworden. Ze moest echt gaan doen wat Miquel zei, Hunter vergeten.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:46:46 GMT 2
"He, komop.. Jullie zullen vast erg stralen met zijn 2en. Miquel en jij zijn een geweldig due.. Echt waar." Zei ze en keek naar Carmen. "Anders gooi ik jou in het meer."
|
|