Post by Merel on May 5, 2007 19:39:46 GMT 2
Friends; Wie zaait, Kan de bloemen terug verwachten.
Jij was Mariël, right?[kennis]
Nog iets te doen?[vriend]
Heb je het al gehoord? [goede vriend]
Zag je dat!?[beste vriend]
Enemy; »Na de Oorlog«
Voor sommige mensen is dat nog een Toekomstbeeld.
Hoe zei je? [niet geinteresseert]
Pas maar op...[vijand]
Je bent er geweest! [aardsvijand]
Love; Hij is onweerstaanbaar, Dat lentebriesje.
Komt in de buurt.[geinteresseert]
Niet slecht.. [hij op haar]
Kan niet beterr...[zij op hem]
Live is beautyful![verkering]
Het is mooi geweest. [ex, maar vrienden]
Klaar en uit! [ex, maar ruzie]
*zwijmel*[over m'n oren]
Lijst:naam:
PB:
relatie:
achtergrond:
Naam: Tristan Elfglow
Pb: Justin Timberlake
Relatie: Familie Rules! {Neef/Nicht}
Achtergrond: Die is moeilijk.. *denk denk* Zou het niet toevallig mijn nichtje kunnen zijn? Geweldige meid om mee op avontuur te gaan, en ik kan vreselijk veel lol met haar hebben!
Naam: Rachanna Breack
Pb: Nicole {PCD}
Relatie: Hoe zei je? [niet geinteresseert]
Achtergrond: Wie?? Hoe zei je?? Geen flauw idee, intresseert me niet, boeit mee niet.. Laat Maar gewoon... Tenzij ze graag een vloek naar haar hoofd wil.
Naam: Steve Skyle
Pb: Jesse Mccartney
Relatie: Nog iets te doen?[vriend]
Achtergrond: Ik maak wel eens een praatje met haar, ook niet echt meer dan dat. Al kan ik lol met haar hebben.
Naam: Flora Delacour
Pb: Fleur Delacour
Relatie: Nog iets te doen?[vriend]
Achtergrond: Mariël? Maar natuurlijk! Sneep pesten Echt samen met Charlotte, Chris en Aylin? Kunnen wij zulke demonen zijn!
Naam: Aylin Delacour
Pb: Nelly Furtado
Relatie: Nog iets te doen? [vriend]
Achtergrond: Mariël! Ja die heb ik volgens mij ontmoet op uuh.. Vakantie!! Toen ik een keer zonder mijn zus weg was. Ik vind haar wel aardig.. Wat kan mij die Afdelings verdeelt heid nou schelen?
naam: Charlotte Arkwright
PB: Kirsten Dunst
relatie: Heb je het al gehoord? [goede vriend]
achtergrond: Mariël, mijn mede hyperactieveling! Als ik weer eens te veel energie heb (geloof me, dat komt té vaak voor), gaan Mariël en ik na de lessen samen druk doen, haha. Anderen worden wel eens gek van ons, vooral als we de leerlingenkamer op stelten zetten, maar daar trekken we ons weinig van aan. We gaan ook vaak naar buiten, als boze leraren of leerlingen ons het gebouw uit kijken.
naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera (met zwart haar)
relatie: Jij was Mariël, right?[kennis]
achtergrond: Ik ken Mariel amper. IK geloof dat we samen in dezelfde afdeling zitten. Meer weet ik niet. Ze lijkt me wel aardig though, misschien dat als ik haar leer kennen dat ik haar dan wel mag. Misschien worden we vrienden. Wie weet.
naam: Lili Revim
PB: Ashlee Simpson
relatie:Jij was Mariël, right?[kennis]
achtergrond: We zitten bij elkaar in dezelfde afdeling, lachen onder de lessen en spreken elkaar weleens in de leerlingenkamer. Toch zie ik Mariël nog niet echt als een vriend maar dat komt waarschijnlijk doordat we niet vaak met mekaar omgaan, ik denk als we meer tijd er in steken dat er een goede vriendschap kan ontstaan.
naam: Tyra Mycaro
PB: Dido
relatie: Nog iets te doen?[vriend]
achtergrond: Ja, ik mag Mariel graag. Ze is aardig, grappig en ik heb wel lol met haar. Ik weet neit hoelang ik haar eigenlijk al ken.. Het is wel jammer dat we niet samen op dezelde afdeling zitten. Dan zou ik haar wat vaker zien.. maar tijdens lessen is ook leuk.
naam: Elvira
PB: Gia Farrell
relatie: Zag je dat!?[beste vriend]
achtergrond: sinds de treinreis naar Zweinstein in het eerste jaar ken ik Mariel. We zijn beste vriendinnen. Zij is altijd druk. En daar sleept ze mij in mee . Op haar bouwen kun je zeker
naam: Leyla Tangle
PB: Beyoncé
achtergrond: Ik ken Mariël sinds ik hier op school kwam. Sinds dien zijn we vaak samen buiten te vinden, keten, op avontuur gaan. Wat we ook doen, we hebben altijd wel lol.
naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
achtergrond: Mariël? Geweldig persoon. Ik mocht haar eigenlijk meteen al. Net zo goed als er mensen zijn die ik meteen niet mag. Ach, ik was blij dat ze tegen me praatte. Het is eenzaam als je alleen bent op zo'n vreemde school. Ik ben blij dat ik haar heb leren kennen.
naam: Carmen Rose Loir
PB: Anna Paquin
achtergrond: Eerst vond ik Mariel vooral veels te vrolijk, maar nu ken ik haar wat beter en is ze eigenlijk heel aardig. Voor het eerst vond ik het zelfs leuk om te winkelen, imagen that! Hoe dan ook ik vind haar wel aardig, dus ik hoop dat we nog eens een keer iets leuks gaan doen.
naam: Rebecca Corner
PB: Rihanna
achtergrond: Hoe ik Mariël heb leren kennen? Hmm, volgens mij tijdens een les van toverdranken. We hadden samen les, en moesten een heel ingewikkelde drank maken. Ze begreep er geen hout van, dus heb ik haar geholpen. Daarna hebben we meer dan eens een praatje gemaakt, enne, zijn we dus vriendinnen geworden.
naam: Aaron James
PB: Nick Lachey
relatie:Komt in de buurt.[geinteresseert]
achtergrond: Mariel. Het nichtje van Tristan. Tristan kan ik mee opschieten en met haar ook.
naam: Mizuki Takara
pb: Onbekend, toestemming
achtergrond: Paar keer mee gepraat, gezien, het gewoonlijk, mischien kunnen we betere vrienden worden.
naam: Brayn Skyle
PB: Jesse Metcalfe
achtergrond: Volgens mij heb ik haar wel is met een stel meiden op een van de gangen gezien. Aan de meiden om haar heen kon je zien dat je wel lol met haar kan hebben. Misschien worden we ooit nog eens vrienden.
Naam: Keira Bolton
Pb: Ashley Tisdale.
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Realtie: zag je dat !? ( beste vriend(in) )
Geschiedenis: Keira en Mariël zijn beste vriendinnen. Ze houden van samen druk zijn. Ze kijken samen graag naar leuke jongen en doen graag leuke dingen met zijn tweeën, maar ook vaak met een groepje. Ze kunnen samen veel lachen. Ze gaan ook graag samen op avontuur, bijv tijdens oersaaie lessen
naam:Mara Obote
PB:Vanessa Anne Hudgens
achtergrond:Mariel heb ik in e uilenvleugel leren kennen. Er zijn aardige grifjes waar je lol mee kan hebben. Kijk maar naar Mariel en Lili. Voor de rest ken ik er niet zoveel. Maar ik ben blij dat ik haar als vriendin ken en niet als vijand.
naam: Manuel Salvador
PB: David Krumholtz
achtergrond: Het lijkt me wel een ardig meisje, maar of ik vrienden wil worden, denk het niet. Dit omdat ik haar dan toch links laat liggen. Dit door mijn schoolwerk. En ik kom nu al tijd te kort om me vrienden te onderhouden.
naam: Roc Key
PB: Anakin Skywalker
achtergrond: Ik werd een beetje bang toen ze Elvira mijn kant op duwde. Maar ze is aardig en ik mag haar vrolijkheid.
naam: Shinami Ziyeni
PB: Koda Kumi
achtergrond: Waar ontmoet?: Eerste gala, een keer is ze mee gegaan naar het zweinsveld. Was gezellig en daarna vertelde ik haar nog dat ik niet meer blind was. Had ze al ontdekt maarja
naam: Meral Polat
PB: Yolanthe cabau - van kasbergen
achtergrond: Mariël? die is aardig, ik zit bij haar op de afdeling dus het is logisch dat ik soms met haar praat, maar ze is een echte vriendin geworden. In ieder geval voel ik me op haar gemak bij haar.
naam: Simone Jones
PB:Keira Knightly
afdeling: Griffoendor
Relatie: Heb je het al gehoord [goede vriend]
Achtergrond:Ik ken haar al lang, peuterschool of zo. Ze was toen zo melig. Echt heel gezellig en melig is het met haar. Soms wat druk, maar dat is lang niet altijd zo erg. Echt een schat van een meid...XX
aam: Lewis Carrol
PB: Sean Faris
achtergrond: Ik ken haar vaag. Het enige wat ik van haar weet is dat ze iets heeft met die jongen.. Florian geloof ik. Nou ja, ik vind het niet zo erg.
naam: Chris Lynn
PB: Zac Efron
achtergrond: Whaha, die les toverdranken zal ik niet gauw vergeten. Dat is eigenlijk wanneer ik Charlotte en Mariël heb leren kennen; toen we Sneep eens lekker een poepie lieten ruiken. Geweldig plan was dat, trouwens!
naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
achtergrond: Marmarmarmarmariël! Eén van m'n vele drukke vrienden, haha ^^. Nouja - we zijn dus vrienden, ik geloof sinds we samen strafwerk kregen van Sneep omdat we te laat kwamen. Drie uur lang (midden in de nacht zowat) ketels schoon maken, yay -_-''
naam: Emily Faith Fales
PB: Emmy Rossum
achtergrond: Mariël - een van m'n meer drukke vrienden. Normaal ben ik juist wat rustiger - maar Mariël is gewoon een hartstikke aardige meid.
Naam: Troy Bolton
leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
PB: Alex Pettyfer
Relatie: heb je het al gehoord? ( goede vriend)
Gescheidenis: Mariël. mijn goede en drukke vriendin. ja we hebben altijd veel lol samen. ze is ook goed bevriend met mijn zusje maar ik kan ook goed met haar opschieten! vooral in lessen lekker kloten is leuk!
naam: Vic Yinten
PB: Edward Speleers
achtergrond: Ja, ze is het nichtje van Tristan, zo ken ik haar. Ze is aardig, je kan met haar lachen en net zo gek als ik. We moeten inderdaad weer eens wat doen
naam: Sin Carnoi
PB: Valerio Zeno
relatie:Jij was Mariël, right?[kennis]
achtergrond: Ik ken haar niet zo goed, ze zit bij Griffoendor en ze lijkt me wel aardig
naam: Joey Stone
PB: Chad Michael Murray
achtergrond: Knuffel!!! Wat een schat van een meid! Ik kan niet geloven dat er zo iemand bestaat. Ze kan het met iedereen vinden, is spontaan en je kan echt met haar lachen. Ik ben super blij dat ik naar deze school ben gegaan. Stel je voor dat ik haar niet had ontmoet? Wat een zonde!
naam: Miquel Mycaro
PB: Orlando Bloom
relatie: Komt in de buurt.[geinteresseert]
achtergrond: Knap. Ze is ook aardig, dat zeker. We horebn bij dezelfde afdeling dus spreek ik haar nog weleens. Ze is leuk. Tja, mensen naar haar zien kijken maakt me niet heel veel uit. Als een jongen naar haar kijkt, ach. Ze is leuk, maar er zijn meer meisjes...
naam: Florian Mënzil
PB: Ruben Nicolai
Niet slecht.. [hij op haar]
Kan niet beterr...[zij op hem] {Stel}
achtergrond: Eerst was ze nog gewoon een hele goede vriendin, maar sinds een paar weken ben ik geloof ik meer gaan voelen. En tja, ik weet het niet hoor, maar we zien wel ..
naam: Draconic malfoy
PB: Nick Carter
relatie: Hoe zei je? [niet geinteresseert]
achtergrond: Ken haar niet, boeit me niet en als ze dood neervalt zou het me niet minder kunnen schelen. Wat? Ik had ook kunnen dansen op je graf, maar ik ken je niet, dus ik haat je niet. Veel simpeler kan het niet toch?
naam: Xander Loir Junoir
PB: Jack Mercer
relatie: Pas maar op...[vijand] (beetje)
Klaar en uit! [ex, maar ruzie]
achtergrond: Ach, het was wel grappig zolang het duurde. Maar hey, ik ben niet zo van dat kleffe gezeur, dus dan moet je niet teveel van me verwachten. En nu gaat ze om met mijn 'lieve' zus, grote fout...
naam: Chloë Sneep
PB: Amy Lee
achtergrond: Wie? Wat? O, die! -zucht- Nee, geen commentaar.
naam: Thomas Fledger
PB: Jake Gyllenhaal
achtergrond: Mariël? Niet in geïnteresseerd. Whatever als ze iets uithaalt met afdelinggenoten, ik bemoei me er niet meer mee. ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd, ze lijkt me toch niet aardig.
naam: Elin Yorick
PB: Paris Hilton
relatie: Pas maar op...[vijand]
achtergrond: Mariël? Als ik moet kotsen denk ik wel even aan haar. Kan ze eens niet één keer gewoon, haar mond houden? Ze praat gewoon te veel, en haar haar is echt gewoon.. Probeer een steiltang schat.
naam: Christa Torn
PB: Dakota Fanning
achtergrond:
Het zal wel, ik ken haar niet en hoef haar ook niet te kennen. Jammer dat ze geen Avada Kedavra heeft gehad. Ergens mag ik haar echt neit. En sorry dat ik het zeg. Het zal nooit iets worden tussen ons als vreinden. Ik mag haar niet, net zoals die andere.
naam: Meera Qurain
PB: Sharon den Adel
relatie: Pas maar op...[vijand]
achtergrond: Het is net als zovele een van die vervelende Grifjes
naam: Litha astrid Morse
PB: Erika Toda
achtergrond: Totaal hulpeloos gevalletje, daar toon ik geen ik geen aandacht aan.. dat zou zo.. hulpeloos zijn en wil me niet tot haar niveau verlagen.
Toekomst: ach.. waarschijnlijk nogsteeds het zelfte, of er moet ineens een wonder gebeurt zijn
[/center]