|
Post by Merel on May 19, 2007 16:34:47 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by Madjic on May 22, 2007 10:50:26 GMT 2
naam: Carmen Rose Loir PB: Anna Paquin (Roque in X-men) relatie: Hoe zei je? [niet geinteresseert] achtergrond: Vreemd meisje, ik ken haar nog niet zo goed maar weet al wel dat ze veel te veel energie heeft naar mijn smaak. Geen idee of we betere vriendinnen kunnen worden, moeten we beide wat voor vananderen vrees ik.
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 16:33:42 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by » Aline. on May 24, 2007 16:22:43 GMT 2
naam: Rebecca Corner PB: Rihanna relatie: Nog iets te doen?[vriend] achtergrond: Hoe ik Mariël heb leren kennen? Hmm, volgens mij tijdens een les van toverdranken. We hadden samen les, en moesten een heel ingewikkelde drank maken. Ze begreep er geen hout van, dus heb ik haar geholpen. Daarna hebben we meer dan eens een praatje gemaakt, enne, zijn we dus vriendinnen geworden.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 16:36:59 GMT 2
naam: Aaron James PB: Nick Lachey relatie:Komt in de buurt.[geinteresseert] Nog iets te doen?[vriend] achtergrond: Mariel. Het nichtje van Tristan. Tristan kan ik mee opschieten en met haar ook.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:31:12 GMT 2
naam: Mizuki Takara pb: Onbekend, toestemming relatie: Jij was Mariël, right?[kennis] achtergrond: Paar keer mee gepraat, gezien, het gewoonlijk, mischien kunnen we betere vrienden worden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 19:34:49 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by leyla on Jun 9, 2007 14:05:20 GMT 2
naam: Brayn Skyle PB: Jesse Metcalfe relatie: Jij was Mariël, right?[kennis] achtergrond: Volgens mij heb ik haar wel is met een stel meiden op een van de gangen gezien. Aan de meiden om haar heen kon je zien dat je wel lol met haar kan hebben. Misschien worden we ooit nog eens vrienden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 21:08:23 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by roosje on Jun 11, 2007 21:25:25 GMT 2
Naam: Keira Bolton Pb: Ashley Tisdale. Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Realtie: zag je dat !? ( beste vriend(in) ) Geschiedenis: Keira en Mariël zijn beste vriendinnen. ze houden van samen druk zijn. ze kijken samen graag naar leuke jongen en doen graag leuke dingen met zijn tweeën, maar ook vaak met een groepje. ze kunnen samen veel lachen. ze gaan ook graag samen op avontuur, bijv tijdens oersaaie lessen:p
|
|