|
Post by melien on Jun 29, 2007 9:45:10 GMT 2
naam:Mara Obote PB:Vanessa Anne Hudgens relatie: Jij was Mariël, right?[kennis] Nog iets te doen?[vriend] achtergrond:Mariel heb ik in e uilenvleugel leren kennen. Er zijn aardige grifjes waar je lol mee kan hebben. Kijk maar naar Mariel en Lili. Voor de rest ken ik er niet zoveel. Maar ik ben blij dat ik haar als vriendin ken en niet als vijand.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 12:08:31 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 18:28:36 GMT 2
naam: Manuel Salvador PB: David Krumholtz relatie: Jij was Mariël, right?[kennis] achtergrond: Het lijkt me wel een ardig meisje, maar of ik vrienden wil worden, denk het niet. Dit omdat ik haar dan toch links laat liggen. Dit door mijn schoolwerk. En ik kom nu al tijd te kort om me vrienden te onderhouden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 10:21:56 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 14:08:35 GMT 2
naam: Shinami Ziyeni PB: Koda Kumi relatie: Nog iets te doen?[vriend] achtergrond: Waar ontmoet?: Eerste gala, een keer is ze mee gegaan naar het zweinsveld. Was gezellig en daarna vertelde ik haar nog dat ik niet meer blind was. Had ze al ontdekt maarja
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 14:20:13 GMT 2
Jep Added ^^
|
|
|
Post by Krista - on Jul 13, 2007 12:06:37 GMT 2
naam: Florian Mënzil PB: Ruben Nicolai relatie: Zag je dat!?[beste vriend] / Niet slecht.. [hij op haar] achtergrond: Eerst was ze nog gewoon een hele goede vriendin, maar sinds een paar weken ben ik geloof ik meer gaan voelen. En tja, ik weet het niet hoor, maar we zien wel naam: Meral Polat PB: Yolanthe cabau - van kasbergen relatie: Heb je het al gehoord? [goede vriend achtergrond: Mariël? die is aardig, ik zit bij haar op de afdeling dus het is logisch dat ik soms met haar praat, maar ze is een echte vriendin geworden. In ieder geval voel ik me op haar gemak bij haar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 11:37:57 GMT 2
added
|
|
|
Post by brittje on Jul 17, 2007 11:56:19 GMT 2
naam: Simone Jones PB:Keira Knightly afdeling: Griffoendor Relatie: Heb je het al gehoord [goede vriend] Achtergrond:Ik ken haar al lang, peuterschool of zo. Ze was toen zo melig. Echt heel gezellig en melig is het met haar. Soms wat druk, maar dat is lang niet altijd zo erg. Echt een schat van een meid...XX
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 10:22:25 GMT 2
Add
|
|