|
Post by Krista - on Aug 29, 2007 18:16:51 GMT 2
naam: Lewis Carrol PB: Sean Faris relatie: Jij was Mariël, right?[kennis] achtergrond: Ik ken haar vaag. Het enige wat ik van haar weet is dat ze iets heeft met die jongen.. Florian geloof ik. Nou ja, ik vind het niet zo erg.
|
|
|
Post by » Aline. on Aug 29, 2007 18:29:45 GMT 2
naam: Chris Lynn PB: Zac Efron relatie: Nog iets te doen?[vriend] achtergrond: Whaha, die les toverdranken zal ik niet gauw vergeten. Dat is eigenlijk wanneer ik Charlotte en Mariël heb leren kennen; toen we Sneep eens lekker een poepie lieten ruiken. Geweldig plan was dat, trouwens!
naam: Amber Durain PB: Amanda Bynes relatie: Heb je het al gehoord? [goede vriend] achtergrond: Marmarmarmarmariël! Eén van m'n vele drukke vrienden, haha ^^. Nouja - we zijn dus vrienden, ik geloof sinds we samen strafwerk kregen van Sneep omdat we te laat kwamen. Drie uur lang (midden in de nacht zowat) ketels schoon maken, yay -_-''
naam: Emily Faith Fales PB: Emmy Rossum relatie: Nog iets te doen?[vriend] achtergrond: Mariël - een van m'n meer drukke vrienden. Normaal ben ik juist wat rustiger - maar Mariël is gewoon een hartstikke aardige meid.
naam: Chloë Sneep PB: Amy Lee relatie: Hoe zei je? [niet geinteresseert] achtergrond: Wie? Wat? O, die! -zucht- Nee, geen commentaar.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 30, 2007 8:33:26 GMT 2
naam: Thomas Fledger PB: Jake Gyllenhaal relatie: Hoe zei je? [niet geinteresseert] achtergrond: Mariël? Niet in geïnteresseerd. Whatever als ze iets uithaalt met afdelinggenoten, ik bemoei me er niet meer mee. ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd, ze lijkt me toch niet aardig.
naam: Elin Yorick PB: Paris Hilton relatie: Pas maar op...[vijand] achtergrond: Mariël? Als ik moet kotsen denk ik wel even aan haar. Kan ze eens niet één keer gewoon, haar mond houden? Ze praat gewoon te veel, en haar haar is echt gewoon.. Probeer een steiltang schat.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 30, 2007 11:08:09 GMT 2
naam: Christa Torn PB: Dakota Fanning relatie: Hoe zei je? [niet geinteresseert] achtergrond: Het zal wel, ik ken haar niet en hoef haar ook niet te kennen. Jammer dat ze geen Avada Kedavra heeft gehad. Ergens mag ik haar echt neit. En sorry dat ik het zeg. Het zal nooit iets worden tussen ons als vreinden. Ik mag haar niet, net zoals die andere.
|
|
|
Post by roosje on Aug 31, 2007 22:16:15 GMT 2
Naam: Troy Bolton leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw PB: Alex Pettyfer Relatie: heb je het al gehoord? ( goede vriend) Gescheidenis: Mariël. mijn goede en drukke vriendin. ja we hebben altijd veel lol samen. ze is ook goed bevriend met mijn zusje maar ik kan ook goed met haar opschieten! vooral in lessen lekker kloten is leuk!
|
|
|
Post by Merel on Sept 2, 2007 21:40:52 GMT 2
Added All ^^,
|
|
|
Post by Lisa .. on Sept 7, 2007 14:29:57 GMT 2
naam: Vic Yinten PB: Edward Speleers relatie: Nog iets te doen?[vriend] achtergrond: Ja, ze is het nichtje van Tristan, zo ken ik haar. Ze is aardig, je kan met haar lachen en net zo gek als ik. We moeten inderdaad weer eens wat doen
naam: Meera Qurain PB: Sharon den Adel relatie: Pas maar op...[vijand] achtergrond: Het is net als zovele een van die vervelende Grifjes
] naam: Sin Carnoi PB: Valerio Zeno relatie:Jij was Mariël, right?[kennis achtergrond: Ik ken haar niet zo goed, ze zit bij Griffoendor en ze lijkt me wel aardig
|
|
|
Post by Merel on Sept 13, 2007 15:17:19 GMT 2
added ^^,
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 22:58:44 GMT 2
naam: Hoey Stone PB: Chad Michael Murray relatie: Heb je het al gehoord? [goede vriend] achtergrond: Knuffel!!! Wat een schat van een meid! Ik kan niet geloven dat er zo iemand bestaat. Ze kan het met iedereen vinden, is spontaan en je kan echt met haar lachen. Ik ben super blij dat ik naar deze school ben gegaan. Stel je voor dat ik haar niet had ontmoet? Wat een zonde!
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 22:27:13 GMT 2
Added ^^,
|
|