|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 26, 2008 18:25:46 GMT 2
Illias keek vol walging en een lichte vlaag van angst naar Kyra die zo dichtbij kwam dat hij haar kon ruiken en dat vond hij geen troostende gedachte. Hij zou die geur nu voor eeuwig associëren met het 'monster' dat hem droeg. Net als met zijn vader. De mengeling van goedkope tabak en bier maakte hem al angstig, overalert en jachtig. Daardoor nog eens metaalgeur en zweet gemengt en dan zou Illias meteen flippen van angst. De woorden van Shirie drongen nauwelijks tot hem door. Hij hoorde enkel het gedempte bonzen van zijn hart in zijn oren. Wat kon dit meisje gedaan hebben dat hij zoveel angst voor haar had? Illias keek even naar Shirie en glimlachte wat geforceerd om haar grapje. Voor de eerste keer in zijn leven was hij blij om het aanhangsel van Scott te zien. Dat trok Kyra's aandacht toch iets weg van hem. Toen het zwadje hem verliet haalde hij opgelucht adem en stapte wat naar achteren. Al de woorden die andere jongens zo graag zouden horen klonken vanuit haar mond eerder op een marteling dan op liefkozing. "Rot toch op, man! Ga heen en laat je verkrachten door deze prostituee hier!" tierde Illias opeens. Goed, het was nog steeds geen erge belediging maar voor zijn normen ging deze opmerking er eigenlijk wel over. Maar er was geen haar op zijn hoofd die er ook maar aan dacht om zich te excuseren voor zijn uitlaat voor zijn frustratie.
Cyvix grijnsde lichtjes door de perplexheid die ze overal teweeg bracht. Ze moest er eigenlijk nog aan wennen dat mensen, anders dan Scott, deze grapjes niet zo graag zagen. Ze was er zeker van geweest dat Scott op de grond zou hebben gelegen van het lachen. Onverschillig haalde de Roemeense haar schouders op en trok haar wenkbrauw omhoog bij de opmerking van Sawyer. "Buiten jou bereik?! Jij pakt het eerste dat aan die neus van je voorbij komt! Het eerste hitsige teefje dat je pad kruist. Als ik je niet had geplaagd denk ik dat je wel ja zou hebben gezegd!" sneerde Cyvix dan voordat ze zich omdraaide naar Kyra en een wenkbrauw optrok. "Bij wie denk je dat ik sta? Dit is Minderwaardigheid in persoon... Oh sorry... Dat was jij, Kyra. Maar laten we het dan zo zeggen... Hij is de mannelijke Minderwaardigheid en jij.. Jou zullen we ergens tussen meisje en neukpaal inzetten, goed?" grijnsde ze dan met een smerige grijns om haar gezicht. Beleefdheid was nooit besteed geweest aan haar. Daarbij had ze wel vaker de vervelende tic om iets te zeggen wat ze eigenlijk beter zou denken. "Scott negeert al mijn signalen van mijn liefde voor hem. Dus moet ik het afreageren op minderwaardige stukjes vlees." zei ze weer op een drama-queenachtige manier waarbij ze zichzelf omarmde en net tranen in haar ogen leek te krijgen. "En ik ben zo onzeker van mezelf dat ik maar meteen voor het minderwaardigste stukje vlees in de kuip ga." 'snikte' ze verder voordat ze weer heimelijk begon te grijnzen en te lachen. Ze keerde zich opeens abrupt om zodat ze naar Shirie en Tatyanna kon kijken. "Hallo ook aan jullie.. Sorry.. Door de drukte was ik even vergeten dat jullie er ook waren..." grijnsde het pufje daarop met een schuldige grimas op haar gezicht.
|
|
|
Post by Ridje on May 26, 2008 18:55:43 GMT 2
Wat verbaasd over alles volgde Sawyer de gepsrekken en besloot Illias maar te negeren, dat Pufje begon hem met de minuut meer de keel uit te hangen. Hij keek nog eens naar de jongen voordat hij zijn hoofd schudde en even zijn blik op Shirie richtte, maar gelijk richtte hij zijn blik weer op Cyvix en Kyra. 'Dit wordt oorlog.' dacht Sawyer waarna hij zijn toverstok pakte en even naar Kyra keek die voor hem stond en Cyvix weg duwde. Toen hij Cyvix hoorde grijnsde hij kort. "Keep telling yourself that miss crazy." zei Sawyer dan tegen haar.
"ben je nou alweer iets vergeten? Rustig aan jij he, of zal ik ook even langs jou vriendjes gaan, Scotty of Lewis." zei Sawyer dan naar Cyvix waarna hij zijn toverstok wat op haar richtte. "Waarvoor? Je hebt hellemaal geen reden om sorry te zeggen. Hun moeten sorry zeggen niet jij." zei Tim dan zacht tegen Kyra waarna hij weer naar Cyvix keek. Hij vond het best om met haar samen te werken en als ze hem aanviel kon hij er mee leven maar ze moest bij Kyra uit de buurt blijven. (sorry voor de wat korte post)
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2008 17:26:25 GMT 2
Kyra had het meisje een moment aangestaard en barstte vervolgens in lachen uit. Ze moest zo danig lachen dat ze zich aan de tafel overeind moest houden. 'Ik... ik ben onwaardig?' Lachte ze terwijl ze haar hoofd schudde. 'Een hitsig keffertje? Het spijt me, lieve schat, arm arm melijwekkend schepsel van een monster dat vrouwelijk zou moeten zijn. Dat een manwijf als jij mij onwaardig noemt, het is om je dood te lachen!' Dat deed ze ook. Niet alleen meende ze elk woord dat ze had gezegd, maar het feit dat Cyvix haar naam kende, terwijl Kyra dit hele meisje nog nooit had gezien, maakte het alleen maar vermakelijker. Ze was niet in het minste beledigd of geraakt door opmerkingen van een van hen. Ze moest zich op de bank laten zakken om niet door haar benen te zakken. 'En jij gelooft werkelijk dat Tim op die manier in mij geinteresseert is? Snap je het nou nog niet, Spoon,' grijsnde ze naar de jongen, terwijl haar ogen schitterden. 'Ik gebruik enkel de jongens die mij niet waard zijn. Ik doe mij voor als... prostitue zoals jij dat zo hoffelijk noemt, omdat ik geen grotere schaamte voor die jongens ken dan dat. Helaas voor jou, zou bijna elke jongen hier smeken om mij voor zich te winnen en niemand die het kan! Ze denken me te hebben, en in plaats daarvan ken ik hun naam niet. Het is allemaal voor mijn vermaak. Jongens die mijn aandacht waardig zijn, behandel ik ook met het respect dat ze verdienen.' Ze liet zich achterover zakken en moest opnieuw lachen toen ze Cyvix zag. 'Jah hoor, jij beter dan wij... meisje je leeft in een fantasie wereld! Wonderworld van missy... ach weet ik veel wie je bent. Doe me een lol, en laat me dat nooit weten. Je bent het niet waard.' Ze liet haar hoofd op de tafel vallen en gierde het uit van het lachen.
Shirie staarde verbijsterd van de een naar de ander en schudde ongelovig haar hoofd. 'Wat voor een onzin kramen jullie uit...'mompelde ze terwijl ze haar armen over elkaar sloeg. 'Alsof een van jullie ook maar beter is dan de ander. Jullie zijn allemaal gek, en allemaal onwaardig op je eigen manier. Park gedraagt zich als een hoer, Sawner is me iets te agressief, jij spoort gewoon niet, al is daar niks mis mee opzich - ze keek naar Civix voor ze zich tot Illias wendde - en jij blijft Kyra maar uitschelden voor hoer, alsof het haar iets uitmaakt. Wat verdoen jullie je tijd! Alsjebleift zeg, ga iets zinvols doen met je leven.' Ze rekte zich uit en draaide zich om. 'Bij deze meld ik jullie, dat jullie mijn tijd net meer waa5rdig zijn.' Ze draaide zich nog een keer om naar Illias. 'Als je weer weet op welk niveau je thuishorot, laat het me dan weer weten.' Met die woorden vertrok ze naar haar eigen tafel en haar plekje, tussen een aantal grifs waar ze goed contact mee had, en natuurlijk, haar maatje Joey.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 27, 2008 17:58:39 GMT 2
Cyvix keek eventjes op naar Kyra en hield haar hoofd schuin zoals een hond dat zou doen als die om eten begon te bedelen. Ze zette haar 'geschopte-hyenapup'-blik op en begon werkelijk te janken zoals een pup dat zou doen. Er waren wel meer dingen aan Cyvix die niet helemaal correct waren. Haar mannelijke maniertjes en sinds enkele jaren had ze er ook nog hyena- of hondenmanierne bij gekregen. Even leek het alsof het pufje ieder moment in janken kon uitbarsten maar de treurige blik vervormde alsnel naar een gemene grijns. "Ja, jij bent onwaardig..." bleef ze bij haar standpunt. Het meisje boog zich even over enkele zwadderaars heen en plukte een mes van de tafel af dat nog schoon was voordat ze tegen iets leunde en met het mes begon te spelen. Haar vinger gleed langs de gekartelde rand en inspecteerde dan de 'schade'. Het was een eetmes dus veel schade was er niet. "Eigenlijk is het best zielig... Weet je dat? Het is érg zielig als je onwaardig bent maar het zelf niet begrijpt of wilt begrijpen. Dat zorgt voor ongemakkelijke situaties. Zelf weet ik dat ik hier onwaardig ben. Ik doe daarom ook niets hier. Mijn toekomst is allang vastgelegd." Ze grijnsde even op een lugubere wijze en zette het mes aan haar schouder en drukte er hard op tot er bloed opwelde en zo een snee maakte tot aan haar elleboog. "Freakshow. " fluisterde ze daarop zonder enige vorm van schaamte en zelfs met een vleugje trots in haar stem. Met behulp van een geneesspreuk liet ze de wonde zichzelf weer sluiten en nog een andere spreuk ruimde al het bloed op dat ze al verspild had. Cyvix keek eventjes van Tim naar Kyra en uiteindelijk naar Shirie die aankondigde dat ze ging vertrekken. "Oke, tot straks, schatje. Ik hou ook veel van jou!" zei ze met een lichte spot in haar stem, refererend naar het 'spoort niet'-gedeelte van het Cubaanse meisje haar speech. Zaharia keek weer op en staarde voor een moment naar Tim. "Dat is lief van jou.. Me nog niet eens voorstellen aan je toekomstige.. Wel dan zal ik het maar voor mezelf doen. Zaharia Cyvillis Ripanu maar ik word eerder Cyvix genoemd. Ik wou dat ik kon zeggen: 'aangename kennismaking' maar dat is nu niet meteen het geval." mompelde het meisje met een lichte scheve blik en keek ineens op van Sawyer die iets zei. Anders dan verwacht schoot ze hem niet naar zijn keel en bedreigde hem maar ze perstte haar lippen tegen elkaar en maakte stotterende geluidjes tot ze opeens in een lach herviel die exact geleek op het gegibber van een hyena. Ze wierp haar hoofd in haar nek en kneep haar ogen toe zo grappig leek ze het te vinden. Pas na een tijdje was ze uitgelachen en keek naar Sawyer op een arrogante manier. "Echt waar, mannetje. Als jij ook maar een haartje krengt van iemand die ik graag mag dan zal ik je eens gebruiken als proefdier voor een van mijn vaders technieken... Hoe klinkt: The Amazing Wormboy in jou oren?" vroeg ze op een kille manier. Zulk een sadistische scene speelde zich nu af in haar hoofd dat ze nauwelijks vatbaar waren voor woorden.
Illias beet op zijn onderste lip toen hij doorhad dat hij te ver was gegaan. Kyra leek op een of andere manier het slechtste uit hem te halen en dat zinde hem niet. Net op het moment dat hij zich wou omdraaien om naar Tatyanna te gaan hoorde hij Shirie tegen hem spreken. Hij staarde haar aan alsof hij zonet een klap in zijn gezicht had gekregen. "M-miss?" stamelde de jonge Engelsman eerst maar liet het dan voor wat het was. Hij wierp nog een irritante blik op Kyra en schudde met zijn hoofd. Hij had het verknald.
|
|
|
Post by Ridje on May 27, 2008 18:36:41 GMT 2
Sawyer grijnsde even na Kyra's gelach en opmerkingen en besloot geen woorden meer vuil te maken, iets wat erg moeilijk was met de woorden van Shirie, Cyvix en Illias. De 1 zei meer dan de andere maar ze zeiden alle 3 niet veel normaals, om maar gerust te zeggen dat ze alle 3 onzin uitkraamde. Nog eens keek Tim naar Kyra waarna hij naar Illias keek om te zien wat zijn reactie zou zijn. Toen Shirie vertrok met een preek grijnsde hij kort. "Bedankt Missy." zei Sawyer dan met een gemene grijns, alsof het hem wat kon schelen wat Shirie van hem vond. Hij keek Shirie nog even na maar al snel werdt zijn aandacht getrokken door Cyvix haar rare gedrag.
Toen Cyvix begon te janken als een beest gingen Sawyers nek haren weer overeind staan en als het had gekund hadden zijn hoofd haren waarschijnlijk dezelfde weg gekozen. "Je bent echt gek." mompelde hij dan richting Cyvix waarna hij zijn hoofd even schudde als afkeuring op haar gedrag. Toen hij haar bedreiging hoorde vormde er zich een boze blik op zijn gezicht. "Nou miss lunático, je kan dat natuurlijk proberen, maar je zal niet ver komen met die tandenstoker daar in je hand. Want aangezien Zwadderich achter mij staat en jij alleen een paar zotte persoontjes hebt zal ik het winnen. Zelfs als het 1 op 1 is."zei Sawyer dan, hij sprak het met meer moed en lef uit dan dat hij eigenlijk had. Hij kreeg de rillingen van Cyvix en een gevecht zou hij liever uit de weg gaan. 'Waarom gaat ze niet gewoon weg.' dacht Sawyer. Hij hoopte niet dat Cyvix verder ging of hem of Kyra aan zou vallen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2008 19:50:13 GMT 2
Kyra had nog ahrder gelachen toen Cyvix begon te janken. Ze schudde haar hoofd, alsof ze daarmee probeerde de onzin te verjagen. Ze vonbd eht meisje met de seconde lachwekkender worden. Ze bekeek het meisje met een brede grijns en een valse twinkeling in haar ogen. Hoe meer Civix zei, hoe beter Kyra zich ging voelen. Elke belediging leek wel een compliment. 'Manwijfje toch,' lachte Kyra, terwijl ze weer rechtop ging zitten. 'Toe nou, zeg me nou neit dat je heir werkelijk in geloofd! Ik sdnap dat je jezelf blijft zeggen dat je goed bent, zodat je niet de behoefte krijgt om jezelf direct van kant te makne, maar je kraamt zoveel onzin uit... Je zult nooit beter zijn dna ik. Het spijt me dat ik je uit je droom meot halen, maar door mij midnerwaardig te noemen, toon je alleen maar hoe zielig en dom je bent. Toe, ik ben een Park. Sterker nog, ik ben Kyra Park. Er is niemand in deze school die me niet kent. Mijn toekomst staat vast. Ik weet dat ik gelukkig en succesvol wordt. Ik trouw met een knappe en rijke man, en maak hem zielsgelukkig. Jij komt terecht bij een show waar ik je ooit eens zal kunnen uitlachen. Alleen doe ik het nu voor niks. Geen zorgen, je bent eht waard om geld voor uit te geven. Wordt een buitengewoon vermakelijke avond.'
Ze schudde grijnzend haar hoofd en rekte zich genoegzaam uit. Toen Cyvix zich voorstelde grimaste het meisje. Ze gromde licht en ging met een hand door haar korte, zachte haren. 'Ik geloof dat ik net zei dat het me niet interesseert. Jammer dat je net zo slecht luistert als je eruit ziet.' Ze slaakte een diepe zucht en wendde zich even tot Tim. Ze zei niks, maar dat hoefde ook niet. Ze wilde gewoon weten dat hij nog bij haar was. Hem nog even zien en die warmte weer oproepen. De vlidners kwamen zoals verwacht, sterker dan ooit. Zijn angstige blik maakte haar echter op een vreemde maneir verdrietig. Ze wilde dat hij gelukkig was... Ik trouw met een knappe en rijke man, en maak hem zielsgelukkig. Haar eigen woorden en ze geloofde er heilig in. Ze zou hem gelukkig maken, zelfs al wist ze niet eens of hij wel haar echtgenoot, laat staan vriendje zou worden. Ze snoof enkel en sleog haar armen over elkaar. Met eens champere glimalch keek ze toe hoe Cyvix in haar eigen arm sneed. Ze volgde het lemmet van eht mes en vervolgens de bloedruppels. Ze ahd moeite om niet opnieuw in lachen uit te barsten. Ik hoef haar niks te doen, ze verwond zichzelf al. Eens zien hoever ze gaat... 'Kan je dat ook bij je eigen keel doen?' Vroeg Kyra met ene poeslief glimalchje, trwijl ze met haar vinger over haar eigen keel streek, in een horizontale lijn. 'Ongeveer een centimeter diep, zodat je zeker de slagaders raakt?'
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 27, 2008 20:10:32 GMT 2
Cyvix keek bloedserieus naar Kyra toen die begon over haar halsslagader. Ze knikte halvelinge. "Dat, mijn schatje, is de truc die mijn vader onder de knie heeft en die ik aan het leren ben. Het is een kwestie van snel handelen en zwijgend toveren. Maar ik zou het natuurlijk ook bij jou kunnen uitproberen. Dan is er toch tenminste geen leven weggegooid." sneerde Cyvix. Ze zag niets in de beledigingen van Park. Ze vond het niet zo komisch als Kyra dat vond ze vond het eerder zielig. Jezelf optrekken aan je familienaam. Ripanu betekende niets. Het was Elastic Anna, Dvidiu Knifemaster en Dragos the Hogman die elk op zich iets betekenden. Over Ripanu werd nooit een woord gerept. "Familienamen en bezitten zijn tijdelijk. Je weet toch zelf dat een familienaam die oorspronkelijk goed was kan veranderen in een barslechte door één rotte appel?" vroeg ze voor een keer bloedserieus zonder een greintje vermaak op haar gezicht. Ze trok veelbetekenend haar wenkbrauw op en schudde met haar hoofd. "Daarbij wat is er zo verkeerd aan om een 'manswijf' te zijn? Ik heb het tenminste zo ver geschopt dat jongens me aardig vinden om wie ik ben en niet omdat ik met mijn lijf loop te showen en te verkopen gewoon om aandacht. Dat bewijst enkel maar hoe achterlijk je in feite bent. De meeste van jou soort doet dat met omkoperij in de vorm van cadeautjes, dure uitstapjes en dergelijke maar jij bent nog walgelijk genoeg om je eigen lichaam te verkopen. Voor wat? Voor wat aanzien, wat aandacht en wat 'respect'." Cyvix maakte daarop een geluidje dat leek op een niezende hond. "Ik ken jou soort. Zelfs in een Beauxbatons lopen er weirdo's rond zoals jij. Elk van hen eindigde als syfillispatiënt of zwanger. Dan konden ze enkel raden wie de vader was en je weet wat men over mannen zeggen. Ze doen alles uit pure instinct. Een kind dat niet van hen is aanvaarden ze moeilijk. En van je strakke lijfje zal er dan ook niet veel meer overblijven. En of je pappie je dan nog wel ziet zitten als zijn dochtertje dat hij wel laat oplappen lijkt me sterk..." mompelde Cyvix op een graftoon. Het waren praktijken zoals die wat haar haat tegenover haar eigen geslacht vooral aanwakkerde. Ze trok haar bovenlip op in spastische bewegingen maar als je er langer naar keek zag je dat ze haar woede uitdrukte zoals honden dat deden. Een laag, keels gegrom ontsprong vanuit keel op zo'n zachte manier dat het nauwelijks opviel. Plotsklaps sprong de glimlach weerom op Cyvix' gezicht en straalde ze haar vrolijkheid uit. Kyra haatte ze niet echt. Nee, ze had een nieuw doelwit voor haarzelf en als Scott wat wilde meewerken had hij ook een nieuw doelwit. "Sawyer, schatje? Wat is er gebeurd met Little Red Riding Hood? Of hoe je me ook noemde? Ik denk dat je je vriendin Little Red Riding Hoo kan noemen." grimaste ze daarop. Ze speelde nog even met het mes in haar handen.
|
|
|
Post by Ridje on May 27, 2008 21:03:08 GMT 2
Sawyer keek naar Kyra en grijnsde om haar opmerking. Ze had hellemaal gelijk met alles wat ze zei. Snel keek hij even naar Cyvix maar zijn blik ging al snel weer terug naar Kyra. 'een knappe en rijke man? Zou ik ook tot die categorie behoren?' dacht hij even maar toen ze hem aankeek glimlachte hij kort en gaf haar een kleine knipoog als teken dat hij het hellemaal eens was met haar woorden over Cyvix. Het maakte hem niks meer uit of Cyvix het zag of niet.
Snel richtte hij zich tot Cyvix toen hij haar hoorde. "Alleen Moderbloedjes,Halfbloedjes en ander gespuis uit Grif,Puf en Raaf zorgen ervoor dat hun familienaam vernietigd wordt, zie maar hoe de Wemels het er vanaf hebben gebracht. En Cyvix als je ook maar 1 haar krenkt op Kyra's hoofd dan zweer ik je dat je niet lang van een overwinning kan genieten." zei Sawyer dan. Het laatste meende hij echt en dit keer had hij geen spijt van wat hij had gezegd en hij vergat dan ook even de aanval die Cyvix op hem had gedaan. "Je hebt het over de dwazen van andere afdelingen nu, alleen hun geven Kyra aandacht, aanzien en respect vanwege het feit dat ze er goed uitziet en daar kwijlen hun om. Haar echte vrienden weten hoe ze echt is. En trouwens jij hebt geen lijf om te showen. A little bit jealous there Sweet cheeks?" zei hij dan waar hij bij het laatste grijnsde. "Ik noem Kyra zoals ik dat geschikt vind, en dat is met respect iets wat jij niet verdient."
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2008 20:24:07 GMT 2
Kyra moest alleen nog maar ahrder om het meisje alchen en schudde haar hoofd. 'Ik vrees dat met mijn elven er heel vele kapot gaat. Jouw leven is uitzichtloos. Jij zult altijd een niemand zijn. je zult nooit gelukkig worden en altijd zo lelijk blijven als je nu bent. Ja, voor jou is manwijf zijn misschien niet erg, maar voor de mensen om je heen, die naar je lelijke kop moeten kijken... Voor ons is het naar. Eigenlijk zou je neit zo egoistisch moeten zijn en de wereld van jouw lelijkheid moeten verlossen.' Ze grijnsde schamper en rolde even emt haar schouders. Ze was niet odner de indruk van het meisje, haar scheldpartijen of haar mes. Ze wist dat die ... wat ze ook moest voorstellen, nooit beter kon zijn dan zij was. Ze besloot er nog een schepje bovenop te doen. 'Toch, je zou erg knap kunnen zijn, voor een jongen, met een beter hoofd. Als jij zijn hoofd had -ze knikte naar Illias- en dan met jouw lijf.. dan zou je een droom jongen zijn, meid. Maar helaas. Je moet doorleven als de lelijkste vrouw die ik ooit in mijn leven heb meoten aanschouwen. Ben je eigenlijk wel vrouwelijk?' Ze keek oprecht verwonderd, al moest ze haar vuisten ballen om haar lachen in te houden.
Tims woorden maakten een warmte in haar vrij die ze nooit eerder had gevoeld, dan wanneer Kelian het voor haar opnam. Was dit het soort jongen dat ze zocht? De jongen die zo op haar broertje leek, maar geen familie was? Ze voelde een warme blos op haar wangen verschijnen en wendde haar hoofd af, met een lieve, verlegen glimlach. 'Mijn vrienden en anderen die mij waard zijn, die zien mi jzoals ik ben. Zij verdienen mijn leifde, mijn vriendschap en alles wta erbij hoort. Ik hoef me niet te kelden zoals ik doe, want ik weet dat ik in slobber kleding evenveel aandacht krijg en even mooi ben. Het was mijn keuze, maar neit vanwege aandachts tekort.' Het had pijn gedaan, de woorden van Cyvix, gewoon omdat ze gelijk had. Kyra was zich zo gaan kelden, om anders te zijn dan haar broer en zus, maar dat zou ze nooit aan iemand toegeven, zelfs aan haar familie niet. Met een arrogante blik op Cyvix eindigde ze haar verhaal. 'Tim is een van de mensne die me kent, dus hou alsjebleift op met onzin als dat ik hem verkracht, zijn hoer ben of dat soort dingen. Dat doe ik alleen met mensen die het niet waard zijn. Zie jullie zelf als voorbeeld.'
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 28, 2008 20:46:06 GMT 2
"Meisje, meisje, meisje toch.. Je moet je muil houden over dingen waar jij niets van af weet. Een Freakshowwereld is iets héél anders dan de wereld waar jij nu in woont. Tenzij je enkele maanden bij mij komt logeren en weet wat mijn leven écht betekend hou jij die kikkersmoel maar van je. Ongelukkig? Het enige wat mij nu ongelukkig maakt is dat ik moet staren naar de mottige kop van een vuile stratièrteef die denkt dat ze een rashond is." ging Cyvix alweer in de aanval. Al haar beleefdheid, dat kleine beetje dat ze had toch, was in de vergetelheid geraakt. Het eerste dat in haar opkwam zei ze gewoon. Ze stootte weer een akelig hyenagekibbel uit en schudde met haar hoofd. "Maar kindje toch... Wie heeft je ooit wijsgemaakt dat je mooi bent? Dat de helft van de mannelijke bevolking van Zweinstein achter je kont zit te waggelen? Leer mij de mannen niet kennen, meid... Ze kijken niet naar die lelijke tronie van je. Steek Anderling in een strak pakje, geef haar lichaam een opkikkertje en de hele school loopt achter haar te waggelen als ze zichzelf zou verkopen. Meh, meisje toch." begon Cyvix al lachend. Ze kon het nu werkelijk niet meer trekken. Cyvix had zich nooit als een knappe gezien en dat ging ze ook niet doen ook. Het leven telde voor haar niet zoals de anderen. 'Liefde' zou nooit een grote rol spelen in haar leven maar gewoon plezier hebben was dat wel. Maar opeens verging het lachen haar door Sawyer. Er trok een spiertje bij haar oog wat haar een waanzinnig uiterlijk gaf voordat ze haar blik op de jongen vestigde. Nog even keek ze naar Kyra en schudde haar hoofd op een tragische wijze. "Je begrijpt het niet he? Sluwe Zwadderaars.. pheh.. Het zijn allemaal achterlijke mensen." verzuchtte ze nog. Cyvix' mondhoeken krulden om in een sadistische grijns toen ze Tim hoorde spreken. Meteen stapte ze naar voren maar bleef op een meter of twee van de jonge Ford afstaan. Ze kantelde haar hoofd lichtjes en stootte een zacht gegiechel uit zoals dat van een hyena voordat ze haar mondhoeken nog feller opkrulden dat het bijna maniakaal leek. "Was dat... Een bedreiging?" fluisterde ze daarop en trok haar wenkbrauwen enkele keren omhoog. Ze keek naar het botte etensmes in haar hand en wierp dat even op voordat ze met haar andere hand het vlijmscherpe zakmes eruitviste dat een dag geleden nog op de keel van Sawyer had gestaan. "Daag jij me uit? Daag jíj me uit voor een gevecht?" sneerde ze daarop voordat haar ogen groter werden door de groeiende aandacht voor Sawyer.
|
|