|
Post by greenlightning on May 31, 2008 22:22:00 GMT 2
Joey had geknikt, maar toen hij wilde antwoorden, werd hij afgeleid door Williams vraag. Hij staarde jongen even en moment aan en lachte toen wat onzeker. 'Ik vind je een aardige gozer, Will, maar op die manier ben ik niet in je geinteresseerd.' Hij lachte en stopte zijn handen in zijn zakken. 'Ik vrees dat ik neit op die manier naar jongens kijk of op ze let. Het zou best kunne hoor, maar zelfs al had je tweeling broer naast me gestaan, dan zou het me waarschijnlijk nog niet opvallen.' dat laatste was serieus, althans, voor zijn doen toch vrij serieus.
{*zwaait* doei doei inspi...}
|
|
|
Post by Madjic on May 31, 2008 22:36:40 GMT 2
William zuchtte. Zowel om zijn eigen stomheid om het op die mnanier te zeggen als om Joeys antwoord. "Ja, daar was ik al bang voor... ik dus ook niet. Zou het dan bijna aan een meisje moeten vragen." Hij wist dat hij Cameron nu echt nooit meer om hulp zou vragen, dus de kans dat hij zijn halfbroer vond was erg klein geworden. Maar ja, was het zo belangrijk? Hij had nooit van hem geweten,d us waarom moest hij dat nu opeens wel doen? Misschien was het wel iemand die de grootste klootzak was.
{*Zwaait Green inspi uit*}
|
|