|
Post by Ridje on Jul 4, 2008 21:35:15 GMT 2
Met een zucht keek Tim weer naar Mara en grijnsde dan zwakjes. Hij wist dat het een gok was, zijn liefde kon net zo goed onbeantwoord blijven. Hij had dan wel een goed gevoel erbij maar dat zei nog niks. Mischien dat Kyra wel hellemaal niet hetzelfde voor hem voelde. Hij keek Mara wat dankbaar aan dat ze hem niet gelijk overspoelde met vragen, de 2 vragen die ze echter stelde waren voor hem wat moeilijk te beantwoorden. "Ehm geen idee, ik ken haar natuurlijk al jaren, toen we klein waren kende we elkaar al, en nu op Zweinstein natuurlijk. Ik denk dat het gewoon opeens kwam. En we hebben nog niet veel gedaan. Ik heb haar laatst een roos gestuurd als kado, en gister heb ik haar mee gevraagd naar het gala." zei Tim en hij keek Mara nog steeds aan. Na een paar tellen en nog even te hebben nagedacht liet Tim zich naar achter vallen. "She's more special than any girl i have had before." mompelde Tim waarna hij onder water zakte voor een paar tellen, hij had zijn ogen dicht en leek na te denken. Toen hij weer boven water kwam opende hij rustig zijn ogen en richtte zijn blik naar het plafond.
|
|
|
Post by melien on Jul 5, 2008 12:28:52 GMT 2
Mara kon niet anders dan grijnzen. Het klonk gewoon ontzettend lief in haar oren, en daarbij was ze ook wle heel erg blij voor Tim. "En weet je al of mevrouw hetzelfde erover denkt?" vroeg ze toen wat rustiger. Dat was de enige reactie die hij op dat moment zou krijgen. Ze liet zich rustig even onder water zakken waardoor haar al natte haren niet zo heel erg in haar gezicht zouden zitten. Onder water zwom ze weer naar de rand toe waar ze rustig ging zitten. Zodra ze weer boven water was keek ze weer naar Tim.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 5, 2008 13:00:54 GMT 2
Met een lichte glimlach keek hij naar Mara en zwom dan ook richting de kant. "Geen idee, ze wil wel samen naar het gala gaan, ik heb de brief bij me. Wil je hem zien?" vroeg Tim en zonder op antwoord te wachten pakte hij zijn toverstok die nog steeds aan de rand van het bad lag. "Accio brief Kyra" zei Tim dan waarna zijn broek omhoog zweefde en de brief, die netjes opgevouwen in een enveloppe zat, schoot uit zijn achterzak en vloog richting Tims hand. Rustig legde hij zijn toverstok weer neer en haalde de brief uit de enveloppe en gaf hem aan Mara. Lieve Tim,
Ik ben blij dat je me vraagt, want als je met ene ander meisje was gegaan, had ik haar moeten vermoorden. Ja, ik wil heel graag met jou. Heb er zin in. Waarshcijnlijk kom ik er binnen met mijn broer en zus, maar ik kom je snel genoeg zoeken.
-xxx- Kyra Dat stond er in Kyra's handschrift, stil en afwachtend keek Tim even naar Mara maar richtte zijn blik al snel op de kranen van het bad.
|
|
|
Post by melien on Jul 5, 2008 14:37:50 GMT 2
Mara kreeg niet eens de tijd om te antwoorden. In stilte pakte ze de brief aan en las hem. "Het klinkt wel zo, maar het is wel Kyra over wie we het hebben..." mompelde ze. Ze kende Kyra niet als het type meisje dat verliefd werd, maar de brief klonk wel zo. Na nog een poos naar het briefje te hebben gekeken legde ze hem opzij, zodat hij niet nat werd, en keek Tim aan. "Ik weet het niet. Misschien moet je het aan haar vragen?" Eigenlijk wilde ze nog een tweede mogelijkheid opperen, maar toen herinnerde ze zichzelf eraan dat ze van plan was geweest zich niet met het liefdesleven van andere mensen te bemoeien.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 5, 2008 15:09:28 GMT 2
Stil kek hij Mara even aan, hij lette niet op haar eerste opmerking. Hij wist wel degelijk dat ze het over Kyra hadden. Hij wist hoe de meeste mensen over Kyra dachten en hij werdt er gek van. De meeste zeiden dat ze geen liefde kende en dat ze een hoer was, vooral illias dacht dat, maar dat was iets wat Tim niet kon geloven, en ookal was ze mischien zo tegen anderen, modderbloedjes halfjes en ander ongedierte, haar vrienden kende haar zoals ze echt was dat had ze zelf gezegd. Ze gebruikte degeen alleen omdat ze onwaardig waren. Tim zuchte eens, hij wist niet meer wat hij moest geloven. Met een tweede zucht streek hij even door zijn natte haren en keek dan nog even naar Mara. "Vragen? Ja dat zou wel iets zijn ja, waarschijnlijk op het gala." mompelde hij dan.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 12:21:52 GMT 2
Mara maakte een staart in haar haren met het elastiekje dat ze nog om haar pols had zitten. In gedachten ging ze langs al dat wat ze wist van Kyra. Het meeste bestond uit roddels, maar dat liet haar koud. Wat haar betrof waren de roddels over haar vrienden pas dan waar wanneer ze bevestigd waren door de persoon zelf. Alleen omdat je het niet weet, betekent niet dat het niet zo is... Het hield haar nu wel heel erg bezig. Ze spetterde wat water Tim's kant op. "Goed idee. Laat je het me dan weten? Want nou ben ik nieuwsgierig ook." zei ze grijnzend. Haar blik gleed even over het bad met al het schuim. Met haar hand pakte ze wat schuim op en blies het naar Tim toe. "En nu gewoon lachen jij." Pretlichtjes blonken in haar ogen.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 6, 2008 12:45:20 GMT 2
Tim grijnsde en streek het schuim uit zijn haar dat Mara erin had geblazen. "Nou ik denk dat ik je niks vertel, zodat je gek wordt van nieuwsgierigheid. Dat zal je leren voor Thomas te kiezen in plaats van mij." grapte Tim en hij wierp een hand water terug naar haar. Hij lachte kort en zwom wat weg van Mara waarna hij stopte en haar aan keek. "Over Thomas gesproken. Hoe gaat het eigenlijk met hem, en met jullie samen?" vroeg hij dan en hij keek haar aandachtig aan wachtend op antwoord. "Want als je je met mijn liefde's leven gaat bemoeien dan wil ik ook meer weten over die van jou." zei hij dan en hij grijnsde weer. Ondertussen verzamelde hij een grote berg schuim en hield het omhoog in zijn handen en blies het dan de lucht in.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 13:08:58 GMT 2
Mara keek even bedenkelijk. "Dan vraag ik het wel aan Kyra." zei ze eigenwijs. Ergens had ze de vraag wel verwacht, maar hij kwam toch nog als een verrassing. "Bemoeien? Ik toon alleen maar interesse hoor." zei ze lachend. Met haar handen duwde ze een golf van water naar Tim toe. "Het gaat hartstikke goed voor zover ik weet. Samen gezellig naar het gala, ik heb hem de laatste tijd alleen niet zo heel veel gezien." Mara dook onder water en zwom naar de overkant van het bad, pas daar kwam ze weer boven en draaide ze zich om naar Tim. "Of wilde je meer details?" vroeg ze uitdagend. Niet dat die er waren, maar je wist maar nooit. Daarbij, als ze er wel waren geweest.. had ze het dan verteld?
|
|
|
Post by Ridje on Jul 6, 2008 13:51:45 GMT 2
Tim kon een lach niet onderdrukken en dook dan onder water om de golf die Mara naar hem wierp te ontwijken. Na een paar tellen dook hij weer op naast Mara en wierp haar weer een hand water toe waarna hij meteen weer verdween onder water om een stukje van haar vandaan weer boven te komen. "Naar het gala? Ow gezellig. Kan Thomas dansen dan?" vroeg Tim dan plagend en hij keek haar aan maar grijnsde al snel. "Ah details? Nee bedankt, ik heb al een trauma omdat je voor hem kiest." zei hij dan gespeeld jaloers en hij zakte wat verder onderwater en sloot zijn ogen even om even na te denken. "Denk je dat ik een kans maak Mara? Bij Kyra bedoel ik." vroeg hij dan serieus.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 16:06:30 GMT 2
"Natuurlijk kan Thomas dansen." zei Mara met een grijns. Haar hoofd wendde ze af zodat ze het water niet in haar gezicht kreeg. Toen ze weer terug wilde kijken naar Tim, was hij er niet meer. Ze keek verbaasd om zich heen totdat ze hem weer zag. "Tja, als je zo jaloers op Thomas bent, dan moet je jezelf maar voor je kop slaan omdat je te laat bent." zei ze vrolijk. Over zijn vraag dacht ze serieus even na. Maakte hij een kans bij Kyra? Natuurlijk had hij een kans. De vraag was alleen in hoeverre. "Heel eerlijk? Ik denk het wel." zei ze uiteindelijk. De rest van haar gedachten liet ze gewoon onuitgesproken. Hij had er toch niets aan, en het zou wel leuk zijn als die twee een stel werden. Ze pasten gewoon bij elkaar, tenminste dat vond Mara.
|
|