|
Post by Ridje on Jun 15, 2008 21:16:55 GMT 2
Zacht mompelde Tim het wachtwoord van de badkamers toen hij voor de deur stond en wandelde naar binnen en sloot de deur achter zich. Hij was nogal vrolijk en hij floot dan ook even wat voordat hij zijn toverstok pakte en met een simpele beweging de kranen open toverde waardoor het grote bad vol begon te lopen. Binnen een paar seconden was het bad gevuld met lekker warm water en een hoop sop dat uit de speciale kranen kwam. Tim grijnsde kort voordat hij met nog een zwaai van zijn toverstok de kranen weer dicht toverde en hij zich omkleedde in zijn zwembroek, hij was al eens eerder zonder iets gaan zwemmen maar dat draaide uit op een stel giegelende meiden die rood aan liepen, dus Sawyer besloot tegenwoordig maar om gewoon een zwembroek aan te doen voordat de volgende groep meiden hem kwam storen tijdens zijn rustgevende bad. Niet dat de meiden van de vorige keer hem stoorde of iets dergelijks, het tegenover gestelde zelfs, hij had het wel grappig gevonden de meiden waren totaal niet onaantrekkelijk geweest, maar hij wou nu even rustig kunnen nadenken.
Met een zucht liet Tim zich in het warme water zakken en sloot zijn ogen even terwijl hij zijn toverstok aan de rand van het bad legde. Na even zo te hebben gelegen opende Sawyer zijn ogen weer en zwom wat baantjes in het bad. Na een paar baantjes ging hij weer naar de rand en sloot zijn ogen weer waarna hij deed waar hij voor kwam, nadenken. Hij had behoorlijk wat stof om over na te denken, de dingen die hij had gevonden de afgelopen week, de mensen die hij had geiriteerd en gepest, de Zwaddjes waar hij mee had gepraat en de gevoelens die hij de laatste tijd had voor een bepaald meisje die hij al een heel tijd kende. Zacht zuchte hij waarna hij even onderdook om vervolgens weer boven te komen en zijn haar uit zijn gezicht te gooien. Nog steeds met zijn ogen gesloten zakte hij tot zijn kin in het water en zonk weg in gedachten.
|
|
|
Post by melien on Jul 4, 2008 12:49:43 GMT 2
Zacht neuriend liep Mara door de vrij lege gangen. Ze was die ochtend wakker geworden met de plotselinge behoefte om een bad te nemen, en daar had ze dus ook maar tijd voor vrij gemaakt. Haar gedachten waren bij Thomas, als ze hem had kunnen vinden had ze hem wel mee gesleurd, maar ze had hem nergens gezien. Eigenlijk zou het raar moeten zijn dat jongens en meiden tegelijkertijd in bad kunnen. Toch? Waarom wel verschillende slaapzalen maar geen verschillende badkamers? In gedachten was ze weer bezig met onbelangrijke vragen te stellen zonder er echt een antwoord op te vinden.
De weg naar de badkamers was plotseling wel erg kort geworden. Binnen no time tond Mara voor de badkamer deur. Ze mompelde het wachtwoord en liep naar binnen. Eerst merkte ze Tim niet eens op. Ze werd zich pas bewust van zijn aanwezigheid toen ze in haar bikini stond. "Hey, jij ook hier?" vroeg ze lachend. Op dat moment was ze toch wel vrij dankbaar dat ze toch maar had besloten om een bikini aan te doen. Haar kleding legde ze gewoon netjes aan de kant voordat ze naar het bad toe liep.
Voordat ze het water in ging, ging ze eerst zitten op de badrand. Haar voeten bungelden al in het warme badwater. Rustig liet ze zich in het warme water zakken. "En wat brengt jou hier naartoe?" vroeg ze toen het water haar omringde. Haar ogen keken Tim aan en door de warmte van het water was het een keer helemaal rustig in haar hoofd, waardoor ze niet afgeleid kon worden.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 4, 2008 13:30:00 GMT 2
Tim had niks door gehad van Mara toen ze binnen kwam tot ze tegen hem sprak. Wat verbaasd kwam Sawyer wat uit het water en legde zijn hoofd achterover op de rand van het bad en keek naar Mara, die nu dus voor hem ondersteboven stond. "Hoi." grijnsde Tim dan en hij richtte zijn hoofd weer naar voren toen Mara ook in het bad stapte. Even schuldig keek hij naar Mara's nette stapel kleding en dan naar zijn eigen kleren die hij gewoon neer had gegooid.
Met een grijns keek Tim naar Mara en knikte dan. "Ja ik ook hier." zei hij dan. Hij glimlachde kort en keek weer naar het water. "De rust." zei hij dan. Hij had het fijn gevonden als hij even alleen had kunnen nadenken, maar Mara was fijn gezelschap en dus zat hij er niet mee. Hij kon altijd nog nadenken. "En wat brengt jou hier? Toch niet toevallig hetzelfde he?" grijnsde Tim dan en hij keek haar aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 4, 2008 15:51:53 GMT 2
"Waar denk je heen joh? Ik kom natuurlijk voor jou." antwoordde Mara met een grijns. Je kon makkelijk zien dat ze het niet meende. Als je daar tenminste op lette. "Nee, ik werd vanochtend wakker met de behoefte in bad te gaan. Dus, voila." voegde ze er na een korte pauze aan toe.
"Maar als je rust wil hebben ben ik wel stil. Heb ik geen moeite mee." zei ze wat serieuzer. Ze was hier tenslotte niet om iemand lastig te vallen. De bedoeling was om een klein stukje onderuit te zakken, maar het was toch wel even iets meer dan een klein stukje. Door het feit dat ze bijna kopje onder ging schoot ze toch wel erg in de lach.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 4, 2008 16:19:22 GMT 2
"Nou waar wachten we dan nog op, laten we die deur dicht toveren en hier een feestje beginnen, wat dacht je daar van Miss America?(gewoon de zoveelste bijnaam)" zei Tim serieus, maar hij kon een lach niet onderdrukken. Met een grijns keek hij Mara aan. "Jep dat had ik ook vanmorgen." mompelde hij dan.
"Als je zo'n giegelende 2de jaars zou zijn geweest dan had ik dat aanbod graag aangenomen, maar aangezien jij het bent hoef je niet stil te zijn hoor. Ik ga niet hier stil zitten zijn alsof ik je niet ken." grinikte Tim en hij keek even verbaasd van dat Mara bijna onder water ging en schoot dan ook in de lach.
|
|
|
Post by melien on Jul 4, 2008 17:47:03 GMT 2
[/b] glimlachtte Mara toen ze uitgelachen was. Toen pas drong het tot haar door dat ze weer een nieuwe bijnaam scheen te hebben. "Miss America?? Amerikaans is wel het laatste wat ik ben." zei ze. Ze voelde alweer een lachbui aankomen, maar onderdrukte deze. "Ik, en giechelen? Waar zie je me voor aan?" zei ze met gespeelde ontzetting. Natuurlijk had ze van die buien waarbij ze alleen maar giechelde, maar dan was ze wel erg melig. "Als ik vervelend ben moet je het wel zeggen hoor." Mara zei het dan wel met een lach, maar ze meende hte maar al te serieus. [/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jul 4, 2008 20:26:22 GMT 2
Met een gespeelde uitdagende blik keek hij naar Mara. "Hmm is dat een uitdaging? Mara toch, je weet toch dat ik een aanbod zoals die van net alleen maak aan de knapste meiden, dus wat dacht je er van. Laat jij Thomas toch gaan dan vergeet ik mijn liefde ook en dan kunnen we eindelijk samen zijn." grijnsde Tim dan, waarna hij meteen in de lach schoot. Hij had niet eens door dat hij Mara min of meer vertelde dat hij verliefd was, iets wat hij nog aan niemand had gezegd, hij had het zelf nog niet hellemaal voor 100% geaccepteerd.
Na zijn lachbui keek hij Mara grijnzend aan en sloeg een golf water richting haar waarna hij onder water dook. Hij had niet verwacht dat hij zo blij was om Mara weer te zien, het was een drukke week geweest en hij had nogal wat ruzies gehad en gemaakt, dus het was wel fijn om eens een gezellig gesprek te hebben zonder het risico te lopen om aangevallen te worden.
|
|
|
Post by melien on Jul 4, 2008 20:45:37 GMT 2
Mara schoot weer in de lach toen ze zijn woorden horen. Als ze niet had geweten dat hij het niet meende had ze waarschijnlijk heel anders gereageerd. De golf water kwam echter vrij onverwacht, en ze was te laat met zich wegdraaien ervan. Toen was ze dus echt van kop tot teen nat. "Sawyer! Your in deep trouble my friend!" riep ze lachend. Ze veegde het water uit haar ogen voordat ze om zich heen keek om te kijken waar meneer was gebleven.
Plotseling drong het tot haar door wat hij zojuist had gezegd. Zijn liefde... zou het..? Verbazing maakte zich breed in haar. Waarschijnlijk kwam het juist hierdoor dat ze bleef zitten waar ze zat en voor zich uit keek. Ze schudde haar hoofd en besloot het maar gewoon te vragen. Zodra Tim weer boven water was tenminste. Haar blik zocht het watteroppervlak af totdat ze Tim ontdekte onder water. Ze zwom er naar toe. "Ben jij soms verliefd? Vertel..." zei ze lachend, en toch serieus, toen hij eindelijk boven water verscheen.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 4, 2008 21:06:32 GMT 2
Toen hij weer boven water kwam grijnsde hij kort waarna hij zijn haren weer uit zijn gezicht veegde en weer naar Mara keek. "What's wrong Princess? Bang voor water." grijnsde hij dan en wreef even over zijn kin en over zijn neus waar wat sop op zat. Toen hij nog een golf water richting Mara wou werpen hoorde hij echter haar vraag en keek haar wat verbaasd aan. Toen besefte hij echter dat hij zijn mond voorbij had gepraat. Schuldig keek hij haar aan maar wende zijn blik dan weer af waarna hij even naar de kant keek. Na een paar tellen keek hij weer naar Mara die nu voor hem stond in het water. Hij grijnsde kort, "Het is vast niks." probeerde hij dan. Maar toen hij nog eens naar haar keek zuchte hij. "Ok ok, Kyra, Kyra Park." mompelde hij zacht.
|
|
|
Post by melien on Jul 4, 2008 21:18:13 GMT 2
Mara bleef hem gewoon vrolijk aankijken. Iets zei haar dat hij het toch wel zou vertellen. Op zijn commentaar reageerde ze niet eens. Natuurlijk was ze niet bang voor water. Dan zou ze wel heel erg in de verkeerde ruimte zijn. Haar gezichtsuitdrukking veranderde van nieuwsgierig in verbaasd toen hij de naam Kyra uitsprak. Haar mond viel nog net niet open. "Ok, dat was wel het laatste wat ik had verwacht..." mompelde ze, ze realiseerde zich echter dat dat een beetje lullig over kwam. "Onverwacht, maar leuk. Vertel, hoe komt dat zo?" vroeg ze opgewekt. Raar vond ze het niet, ze had het alleen niet verwacht. "Spill, wat hebben jullie allemaal al samen gedaan?" Nadat ze die vraag echter had uitgesproken verbood ze zichzelf om nog een vraag te stellen. Er zweefde duizenden vragen door haar hoofd, maar ze hield ze nog maar even voor zich. Ze wilde het allemaal wel weten, maar ergens had ze toch het gevoel dat ze het vanzelf te weten kwam. Dat betekende echter nite dat ze hem moest overladen met vragen.
|
|