|
Post by Madjic on Jul 9, 2008 11:47:49 GMT 2
"Nou het zou wel fijn als de schooldag in een versnelling kon. De helft wat ze vertellen is allemaal niet nieuw meer." Hijw ist niet hoe hij nu ineens op de gedachte van school kreeg, maar hij hoopte hem snel te vergeten. "Nou, wat we willen. We hebben vandaag alle tijd en hebben geen verplichtingen, ik tenminste niet. Dus wat wil je doen?" Stiekem was hij nieuwschierig naar wat Elvira voor hem in petto had.
|
|
|
Post by melien on Jul 11, 2008 22:04:41 GMT 2
"School? You've gotta be kidding me. Hoe kom je daar nou weer op?" vroeg Elvira verbluft. Ze keek hem aan alsof hij zojuist het raarste ooit had gezegd. Hoe kwam hij nou weer in hemelsnaam op school, dat snapte ze nou echt niet. "Hmm.. Wat wil ik doen? Ik wil eigenlijk je gezicht zien als je je slaapzaal in loopt, maarja, ik mag bij de raafjes niet naar binnen." zei Elvira met een grijns. Ze wilde maar al te graag weten hoe hij zou reageren op de feestelijke versieringen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2008 14:26:34 GMT 2
"Ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Maar ik hoop dat ik die enge neiging nooit meer krijg. Ik wil aan niets anders denken dan aan jou en wat ik met jou ga doen als ik bij jou ben." Hij grijnste en streelde haar gezicht. "Ik til je gewoon mee en neem je mee de slaapzaal in. Vandaag ga ik echt nergens heen zonder jou, als je dat maar weet." Het kostte hem heel wat energie om haar niet op te tillen en naar de slaapzaal van de jongens raafjes te rennen.
|
|
|
Post by melien on Jul 22, 2008 16:29:35 GMT 2
Een lachbui kon Elvira niet tegen houden. Het klonk ergens toch wel erg grappig wat hij zei. "Wat mij betreft mag je het proberen. Ik weet alleen niet hoe ver je zult komen." zei ze toen ze weer een beetje bedaard was. Met schitterende ogen alsof ze niet de hare, maar die van een meisje van drie met chocola waren, keek ze hem aan. Zijn woorden geloofde ze zonder er ook maar een seconde over na te denken. Hij was gek genoeg om inderdaad zoiets uit te voeren, maar dan nog. Ze kende niemand die er ooit in was geslaagd om de leerlingenkamer van een andere afdeling in te komen. Niet dat ze iemand kende die het had geprobeerd, maar dat deed er niet toe.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 7, 2008 22:23:53 GMT 2
Roc keek opwekt en tikte met zijn vinger op haar neus. "Dat klinkt als een uitdaging. En ik hou van een uitdaging." Hij stond al klaar om haar in zijn armen te hijsen zich naar de leerlingenkamer te begeven, maar hij hield zich nog heel even in. "Je weet wel dat het me gaat lukken. En ik ben te nieuwschierig wat jij allemaal bedacht hebt, dus eigenlijk weet ik niet waarom we hier nog staan." Hij keek gefassineerd in haar ogen. Het glinsteren deed hem aan kristallen denken waarmee je het zonlicht weerkaatste en hij had de neiging om dat te pakken en aan haar te geven. Maar de kristallen... ja die moesten even wachten. Zijn blik werd nog een tikje opgewekter.
|
|
|
Post by melien on Aug 13, 2008 10:34:08 GMT 2
De opgewektheid van Roc was aanstekelijk. "Misschien was het ook wel als een uitdaging bedoeld. Dat weet je niet." Elvira probeerde het met een serieus gezicht te zeggen, maar een kleine grijns kon niet achterwege blijven. Ze bleef rustig staan. De behoefte om zich te verplaatsen had ze namelijk nog niet. Ze vond het wel goed, zo dicht bij Roc. "Weet ik ook niet. Maar ik sta wel goed zo hoor."
|
|
|
Post by Madjic on Aug 13, 2008 12:04:28 GMT 2
"Ow ja hoor. Laat hem maar aan mij om alles te verpesten." Grijnste hij en haalde een arm van haar middel vandaan en streek ermee over haar wang. "Dan lijkt het net of ik nioet bij jou wil zijn." Met zijn andere arm trok hij haar nog dichter tegen zich aan. "Maar dat doe ik niet. Dan moeten we hier maar blijven staan tot je het zat bent. Ookal daag je me uit, die onthoud ik dan maar gewoon." Op zijn beurt grijnste hij. "En? Wat heb je daarop te zeggen."
|
|
|
Post by melien on Aug 16, 2008 10:31:26 GMT 2
"Ik word het toch niet zat. Een betere vraag is hoe lang jij je nieuwsgierigheid onder controle kan houden." zei ze met een flauwe glimlach. Ze legde haar hoofd schuin en keek hem uitdagend aan. Haar nieuwsgierigheid maakte vrij weinig uit, want zij wist het antwoord daarop al. "Dat heb ik daarop te zeggen." voegde ze er nog aan toe. Eigenlijk was dit toch wel behoorlijk grappig.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 16, 2008 12:22:41 GMT 2
"Ow dat is gemeen. Maar ik kan het vast nog wel aardig onder controle houden hoor."Rocs ogen glinsterde even onheilspellend. "Voor zo ongeveer... 3... 2... 1....Secondes nog." Zodra hij tilde hij Elvira op en sloeg haar over zijn schouder. "Nou dat vond ik nog aardig lang eigenlijk, vond je niet?" Lachte hij toen hij op zijn gemakte naar de uitgang van de gang liep en richting de leerlingenkamer en jongensslaapzaal van de Ravenklauwers ging. Hij dacht er niet bij na over hoe dit eruit ging zien bij mensen die voorbij kwamen of gewoon bij vrienden. Zijn doel was de leerlingenkamer.
|
|
|
Post by melien on Aug 16, 2008 14:13:45 GMT 2
Elvira voelde het aankomen, en toch schrok ze er lichtjes door. Ze tikte hem op zijn rug. "Mag ik tenminste zelf lopen??" vroeg ze lachend. Het was nou niet echt comfortabel. Ze zwaaide vrolijk naar enkele eerste jaars die verbaasd keken, maar ze trok zich er niks van aan. "Trouwens.. wat was je van plan te gaan doen?" vroeg ze toen schijnheilig. Ze wist precies wat hij van plan was, maar een stilte vond ze ook weer niet leuk.
|
|