|
Post by melien on Jul 9, 2008 19:38:33 GMT 2
Ergens vond Lily zichzelf wel erg kinderachtig doen dat ze zo was geschrokken van Ty, en van Teresia's transformatie. Het paste gewoon neit echt bij haar. Ze liet haar blik even door de hal dwalen. Het was vrijwel uitgestorven, op William en haar na. Haar blik ging weer naar William toen deze iets zei. Op de woorden die hij zei wist ze echter geen antwoord te verzinnen. Ergens begreep ze het maar al te goed, maar tegelijkertijd snapte ze het ook neit helemaal. "Als je het wilt zal het vast wel op de een of andere manier lukken. Het is niet alsof jullie elkaar helemaal niet kennen." zei ze uiteindelijk.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2008 22:00:00 GMT 2
William bromde even. "Daar ben ik de laatste tijd niet zo zeker van. Naar mijn gevoel zijn we sinds we ies hebben alleen maar verder van elkaar verwijdert geraakt. En dan moet ik erbij vertellen dat we elkaar niet echt kende daarvoor. Dus de hele situatie is een beetje vreemd." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd. Vervolgens keek hij richting de grote zxaal. "Ik zal Ty zo wel een mep even voor je... en om wat woede kwijt te raken."
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2008 9:30:04 GMT 2
"En toch.. Je moet niet onderschatten hoe goed je haar eigenlijk kent." Lily's blik gleed naar de grote zaal en haar gedachten gingen weer een hele andere kant op. Daardoor gingen de woorden die William zei bijna aan haar voorbij. Ze keek hem verbaasd aan toen de betekenis van de woorden tot haar doordrongen. "Is goed, je herkent hem aan het een of andere vage witte masker. Ik wil niet eens weten wat hij nu weer aan het uitvoeren is."
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2008 13:19:23 GMT 2
William schudee zijn hoofd en reageerde er niet op. Hij wist niet zeker of het wel zo was. Of hij haar juist slechter kende dan hij dacht of dat haar juist beter kende. Hij keek richting de zaal en glimlachte. "Ja ik wil het ook niet weten. Ty voert altijd wel iets in zijn schild en meestal is dat niet positief voor andere."
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2008 10:13:28 GMT 2
Dat William er niet op in ging betekende voo rhaar dat hij er niet meer over wilde praten. Dus Lily liet het ook maar achterwege. "Nou, als hij het zo speelt... Dan kan ik dat ook." mompelde ze. Mooi niet adt ze het erbij zou laten. Zo makkelijk kwam Ty niet van haar af. De twijfels sloegen echter toe toen ze probeerde te kiezen of ze vanavond nog terug naar het gala zou gaan. Ergens wilde ze wel maar eigenlijk ook weer helemaal niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2008 14:20:30 GMT 2
"Pas op. Want hij kan het zo een hele andere op gooien. Hij heeft altijd meerdere doelen op een avond. En hij heeft een zwak voor eenzame jonkvrouwes." WIlliam glimlachte zwak. "DUs laat je niet inplammen." Hij kjeek naar de deur waar Teresia verdwenen was en deed deze met een zwaai van zijn stok dicht. Hij keek weer naar Lily en glimlachte zwak.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2008 15:17:20 GMT 2
"Eenzaam.. misschien. Maar hij is degene die moet uitkijken." zei ze glimlachend. Je kon haar niet makkelijk uit de kast lokken, maar Ty had het toch wel geflikt, maar dan op een manier dat ze niet boos was. Lily volgde William's blik. "Weet je zeker dat je wel naar het gala wilt?" vroeg ze, de bezorgde ondertoon kon ze niet verhullen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2008 15:26:45 GMT 2
William keek naar Lily. "Ik moet wel. Als ik niet meer terug ga dan gaan er wat mensen zich afvragen waar ik ben en dan moet ik gaan uitleggen wat er is gebeurt. En daar heb ik voorlopig nog geen zin in. En toruwens. Stel je voor, als ik niet terug ga dna breekt Ty in bij de leerlingenkamer van Ravenklauw en komt mij stalken. Dat is dus iets wat ik nooit van mij leven wil. Hij is veels te eng als hij zijn best ervoor doet."
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2008 21:00:59 GMT 2
Lily stak haar hand naar hem uit. "Zullen we dan maar samen teruggaan?" vroeg ze met een glimlach. Ze bedoelde er niets mee, behalve dan een vriendelijk gebaar. In gedachten had ze al een plan klaar om Ty terug te pakken. Alleen, ze had wel degelijk medelijden met William. Ergens had ze het gevoel alsof ze hem al heel lang kende, wat neit het geval was.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 17, 2008 20:50:24 GMT 2
William glimlachte en knikte. "Dank je, dat lijkt me wel een goed en fijn idee. Anders krijg ik alsnog vragen." Hij had geen behoefte in vragen, niet nu en eigenlijk voorlopig nog niet. Hij wist niet precies wat hij nou wilde. "Dan kan ik je gelijk helpen Ty terug te pakke. Dan lijkt het tenminste nog of ik met een echte rede ineens verdwenen ben" Hij lachte zacht. Het klonk gemeent, maar echt vrolijk was hij niet. Hij wilde Lily echter niet laten denken dat hij nu helemaal depresief zou gaan worden.
|
|