|
Post by \\ Jess' on Aug 31, 2008 21:58:25 GMT 2
[/b] De woorden vlogen door haar hoofd. Nee, ze had hier nog niemand waar ze op kon bouwen. Niemand die ze vertrouwde. Niemand.. Ja ze kende iemand, maarja, wat moest je daarmee? Zat nu tegen een boom aan, iets te tekenen. Het was kleding, want tja, daar hield ze gewoon van. Ze was nu bezig met iets voor het najaar. Al wilde het niet bepaald lukken. Ze zuchtte diep, het was misschien ook wel te mooi om waar te zijn wat ze dacht. Ze scheurde het papiertje af en maakte het tot een prop. Die gooide ze weg. Ze zou deze later wel opruimen. Ze begon dus weer met schetsen te maken. Dit lukte beter, maar ook dit was ze weer aan verkloten. Het wilde de laatste tijd niet echt lukken. Misschien omdat ze alle energie niet kwijt kon op iemand anders. Ze gromde zachtjes op haar blad en keek in de verte. Ze moest haar energie kwijt![/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Aug 31, 2008 22:07:34 GMT 2
"The only one who could ever reach me, Was the son of a preacher man, The only boy who could ever teach me, Was the son of a preacher man!" Vals, totaal niet in de maat, niet de juiste noten, maar vooral ongegeneerd. Ty liep met grote passen door het bos, het hout kraakte onder zijn voeten. Zelfverzekerdheid straalde uit zijn ogen, hij had geen zorg in de wereld en dat liet hij goed zien. Op zijn schouder zat Murphie, de kleine grond eekhoorn, vrolijk een nootje naar binnen te werken. Ty bleef ineens stil staan toen hij een stem hoorde. "Ik hoor een mooie stem, die moet toch wel afkomstig zijn van een mooi meisje lijkt mij zo. Maar ik zie nog geen mooi meisje." Hij riep half, zodat het persoon van wie de stem was hem zeker kon horen. Zijn ogen speurde het bos af en toen meende hij een eindje verder iemand te zien zitten. Hij grijnste breed en rende er met sprongen naar toe. "Een prinsesje." Fluisterde hij grinnikent tegen zijn huisdiertje
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 31, 2008 22:18:02 GMT 2
[/b] Fluisterde ze tegen de wind, Die haar haar nu aan het bewerken was met zijn zachte gang. Ze gumde wat weg, schrok toen ze een stem iets verderop hoorde. Ze kon het half verstaan, het was nog iets te zacht. Ze wist nu niet wat ze moest doen. Weggaan, of blijven zitten. Ze besloot het laatste te doen, en te doen of ze niks had gehoord. Ze ging dus verder met haar verpestte tekening. Maar toch was haar aandacht op het andere gericht. De stem, het was zeker een jongens stem. Ze deed net of ze druk bezig was. "And the pencil will do all the work for today" Haar uitspraak was niet helemaal zuiver engels. Ze was dan ook er niet helemaal bij.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Aug 31, 2008 22:33:42 GMT 2
Ty bleef een klein stukje van haar vandaag stil staan en hield zijn hoofd schuin. "Goodday milady. Why are you alone in this dark and scary forest?" Vroeg hij met zijn Ierse accent er dik ingelegt. "No place for a beau'full lady like yoself." Hij keek haar nieuwsgierig aan en probeerde een blik op haar tekening te werpen. "Mooie tekening, niet dat een nozele als ik er verstand van heb." vervolgde hij gewoon en grijnste. Hij hield er niet van om zich beleefd te gedragen, tenzij het ongepast of gewoon een act was. En nu was het gewoon leuk. Murphy kroop langs zijn nek naar de andere kant van Ty's schouder en stak zijn neusje richting Neema.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 1, 2008 11:48:05 GMT 2
[/b] Zong ze, niet dat het mooi was. Haar blik ging naar boven, naar de jongen. "Don't you have anything else to do, bothering me.. It's not wat you want.." Haar blik gleed weer naar haar papier. Ze tekende weer wat. Niet dat het lukte. Ze pakte het papier op en gooide het weg. "Grr, het lukt me echt niet" Gilde ze half. Ze keek de jongen niet meer aan. Ze had er even geen zin aan.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Sept 1, 2008 14:18:42 GMT 2
Ty hield zijn hoofd nog schuiner. "Wel ja joh. Ik heb inderdaad geen zin om met je te communiceren als zonder aanleiding zo bot tegen me doet." Hij stak zijn handen in zijn zakken en haalde zijn schouders op. "Don't let the wild centaurs cautch you." Mompelde hij en vervolgde zijn weg door het bos. Nu minder vrolijk en niet meer luid zingend. "Het humeur van dat meisje kan een ijsbeer het nog koud laten hebben." Mompelde hij en liet Murphy op zijn hand lopen. "Jij bent niet zo gemeen tegen mij he? Nee, ik heb het ook niet verdient... toch?" Hij hield het beestje vlak voor zijn neus. Murphy zette zijn voorpootjes op Ty's neus en snuffelde eraan. Daarna bukte hij zich een beetje en snuffelde in zijn neusgat. Ty lachte toen zijn snorhaartjes in zijn neus kietelde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 1, 2008 16:20:43 GMT 2
[/b] zei ze, wat bot tegen hem. "En wat maakt het uit dat iemand mij doodmaakt? Wie maakt het uit, niemand.." Zei ze, nog harder. Ze stond op en gaf een schop tegen de boom. Alles ging fout vandaag. ze kon niet eens normaal doen tegen een jongen. Ze wou haar hoofd ook nog tegen de boom aan koppen. Maar ze hield zichzelf in bedwang, lukte aardig. "And everytime, I do it again. Stupid me.." Fluisterde ze in zichzelf.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Sept 1, 2008 18:26:44 GMT 2
Ty keek verbaasd om. "Serieus, waar heb jij last van? Als je zegt dat ik je verlaat klinkt het net of je mijn geliefde bent, of zoiets zoets." Hij draaide zioch helemaal naar haar toe en deed enkele stappen terug in haar richting. Ergens intereseerde ze hem wel, misschien kwam dat meer omdat je zo dramatisch deed omdat hij wegliep, dat zijn interese gewekt werd. "Vertel eens muisje, wat is er aan de hand? Waarom denk je nou weer dat het niemand zou uitmaken als je in dit donbkere bos de dood vind? Ik persoonlijk zou me vooral heel rot voerlen omdat ik je dan had achtergelaten, maar dat komt omdat ik een egoistische zak ben en ik ken je niet echt." Hij glimlachte zacht, een zeldzaam moment waarom hij eerlijk zijn best deed om iemand te helpen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 6, 2008 12:38:57 GMT 2
[/b] Haar gezicht ging van dramatisch naar mysterieus. En haar ogen werden speelser. Ja, hier kon ze misschien wel wat mee. Toen hij vroeg wat er was, toen hij zei dat hij het wel erg zou vinden haalde ze haar schouders op. "Wat er aan de hand is, geen vrienden.. Maarja kan aan mij liggen." Ze bleef hem nu aandachtig aankijken. "En wat doen zo'n jongen als jij hier dan?" De eekhoorn viel haar nu pas op, en ze bleef er even naar kijken. Ze vond zowieso knaagdieren eng, maar deze zag er wel schattig uit. Ze voelde een onaangename rilling over haar rug gaan, maar negeerde het verder. Ze was wel benieuwd wat hij zou zeggen.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Sept 6, 2008 15:34:32 GMT 2
Ty lachte, zijn natuurlijke aard kroop weer naar boven. "Maar natuurlijk zou ik dat willen. Wie zou er nou niet willen dat hij zo'n beeldschone jonge vrouw de zijne kon noemen?"Hij sloeg zijn armen over elkaar, Murphy kroop er overheen en ging precies op het midden zitten en knabbelde aan het leren touwtje dat Ty om zijn pols had zitten. "Geen vrienden? Dat kan ik me nou niet voorstelllen... Maar als dat werkelijk zo is, dan vind ik dat Murphy bij deze een vriend is." Zei hij grijnzend toen hij haar naar zijn diertje zag kijken. "Maar ik ontnsap even uit de drukte van de stad, zeg maar.Als die vervelende mensen die om aandacht smeken, niets voor mij. En stiekem voelde ik dat er hier iemand was die zo leuk was als jij. Toevallig dat persoon gezien?"
|
|