|
Post by » Jasmijn « on Sept 8, 2008 16:29:34 GMT 2
[/b] Zei hij. Makkelijk kwam het er niet uit. Hij kwam maar moeilijk uit zijn woorden doordat hij halverwege de zin weer een lachuitbarsting had gekregen. Mike schoot nog erger in de lach toen James hem vertelde dat hij niet meer wist hoe hij moest slikken. Hij kwam niet meer bij. Pas toen James een beetje was opgehouden met lachen, lukte het Mike om ook wat rustiger aan te doen. De pijn in zijn buik was nog niet zo hevig geweest als dat het nu was. Toen hij helemaal uitgelachen was, knikte hij zo genaamd verlegen als antwoord. "In tegenstelling tot Shirie zit zij wel bij Zwadderich ja. Ik denk wel dat jij haar kent. Kaitlin Park." Zei Mike toch best wel een beetje trots. Hij pakte nog een Smekkie, wat het precies was wist hij niet, maar het smaakte zo zoet als de liefde.[/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 16:46:42 GMT 2
(haha zo zoet als liefde ) James had ontzettende pijn in zijn buik. Het prikte als een gek, maar het maakte niet uit omdat het kwam door lachen en niet doordat iemand erin had zitten stompen. Hij veegde de tranen uit zijn ogen van het lachen. Pas wanneer hij iemand echt als vriend beschouwde, kon hij de slappe lach bij die persoon krijgen. Bij Mike was dat erg vaak het geval. Ja hoor Mike! Hou dat jezelf maar voor, kleine snotvreter! zei hij flauw. Daardoor moest hij weer lachen. Hij hield echter meteen weer op toen Mike over zijn 'liefje'begon te vertellen. Hij was totaal niet verbaasd dat ze van Zwadderich was. Hoe kon het ook anders? vroeg hij sarcastisch. Nee, maar je hebt groot gelijk man. Ze is wel leuk. Heeft ze ook niet een zus ofzo die hier zit? En ze is het zusje van Kélian toch? Man, als je echt wat met haar wil beginnen, zou ik Kélian maar even vragen. Anders krijg je straks een onderbroek ofzo over je kop als het niet van hem mag. zei hij lachend. Hij kende Kélian maar al te goed en wist dat hij erg goed was in grappen uithalen. Hij had Kaitlin wel eens zien lopen door de gangen en een keer een kort gesprek met haar gevoerd. Hij vond haar wel aardig, maar ze was hem nog niet echt opgevallen. Hij zou binnenkort wel even een gesprekje met haar voeren om te kijken of ze Mike-waardig was.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Sept 8, 2008 18:38:52 GMT 2
[/b] Zei Mike voor de grap.Door James' opmerking lach Mike weer in een deuk op het bed. Hij probeerde een beetje recht te gaan liggen, maar in plaats van daarvan lag hij schuin op het bed waardoor hij achterover van het bed af kukelde. Hierdoor moest hij alleen nog maar meer lachen en kwam de kramp in zijn buik die net verdwenen was weer terug. Zo'n lol had hij zelden, en als er dan zo'n moment is moet je er van genieten ook. Lachend kroop hij het bed weer op en ging weer op hetzelfde plekje zitten. Hij knikte zo serieus mogelijk. "Ja, zij is een van de drieling Park. Haar zusje heet Kyra en ze is inderdaad het zusje van Kélian. Maar ik ben goed bevriend met Kélian, dus ik denk niet dat hij daar zo'n probleem van zou maken, maar ik ga dat inderdaad maar een keer aan hem vragen. Voor de zekerheid." Zei hij nu ook weer een beetje lachend. [/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 19:27:44 GMT 2
Jamas kon nu onmogelijk serieus blijven. Hij proestte het uit. De tranen stroomden over zijn wangen van het lachen en zijn lach galmde door de kamer heen. Nadat Mike van het bed was gevallen, had hij het echt niet meer. Hij hield zijn buik vast van de pijn. Oeh,hoe hahaha slaakte hij uit en nog meer vreemde kreetje. Volgens mij, haha, doe ik het, haha..wahaaa in mijn broek. bracht James moeilijk uit. Hij pakte al lachend een smekkie, maar verstikte zich er bijna in omdat hij zo moest lachen. Pas na een hele lange tijd was hij uitgelachen en gehoest. Ik zou het inderdaad maar we even vragen aan Kélian. zei hij nog half lachend. Maar volgens mij geeft hij jullie wel zijn zegen hoor. zei hij melig. En meteen daarna barstte hij weer in lachen uit.
(inspilooooooos!)
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Sept 8, 2008 19:46:31 GMT 2
[/b] Riep Mike lachend uit. Hij veegde ondertussen de tranen uit zijn ogen, wat niet zo veel zin had, want die kwamen net zo hard weer terug. Toen James bijna stikte moest hij alleen nog maar meer lachen. Maar toen zat hij op het limiet. Harder kon je echt niet lachen. En meer pijn in je buik van het lachen kon je ook niet krijgen. Door de pijn hield het lachen een beetje op. Hij kwam weer overeind en maakte zijn ogen droog. Toen hij overeind was gekomen zag hij het kleine boekje weer liggen. Opeens schoot er een naam door hem heen. "Charlotte Arkwright!" Riep hij uit. Pas later kwam het in hem op dat James vast niet door zou hebben waar hij het over had. "We kunnen Charlotte Arkwright als slachtoffer van onze grap gebruiken." Legde hij vol enthousiasme uit. "Ken je haar? Zij is echt zoiemand die voor iedereen opkomt en denkt dat ze een grote held is. Zij is het perfecte slachtoffer!" Zei hij nogsteeds overenthousiast. [/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 21:32:41 GMT 2
James lachte nog een beetje na en veegde de laatste tranen uit zijn ogen. Zijn buik deed echt enorm pijn en om de zoveel seconden kreeg hij weer een lichte lachstuip. Hij had nog nooit zo erg gelachen. Harder en langer lachen was gewoon niet mogelijk zonder er wat van over te houden. Hij gooide het dekbed op het bed en haalde zijn hand door zijn haar. Mike's hoofd tijdens het lachen was ook gewoon ronduit lachwekkend. Hij moest er niet naar kijken anders schoot hij weer in de lach. Zijn buik kon niet nog meer lachen aan.
Nee Mike. Ik heet James, weet je nog? James van der Bildt. Niet Charlotte Arkwright. zei hij flauw. Toen hoorde hij de reden waarom Mike dat zei. Nee ik ken haar niet. Geen flauw idee. Maar als jij zegt dat ze goed is. zei hij. Toen hoorde hij ook nog dat ze opkwam voor iemand. Ze klinkt inderdaad als het perfecte slachtoffer! riep JAmes uit. Oh dat wordt echt lachen! Echt lachen! zei James.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Sept 8, 2008 21:49:45 GMT 2
[/b] Vroeg hij zo serieus als mogelijk was. "Dat dacht ik echt." Zei hij. Hierna hield hij het niet meer. Hij begon weer te lachen. Gelukkig voor Mike, en natuurlijk voor zijn buik, lukte het hem dat lachen te stoppen. "Je kunt het meteen aan haar zien." Zei hij vol overtuiging. "Ja, dat dacht ik ook al!" Zei hij tevrede grijnzend. "Dat wordt inderdaad echt zo grappig!" Zei hij. De gedachte gaven hem weer het gevoel dat hij vreselijk moest lachen. En ja hoor...daar ging hij weer.[/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 21:58:09 GMT 2
James gooide iets smerigs van de vloer naar Mike's hoofd en lachte. Nee slimmerik, ik heet echt James. zei hij lachend. Daardoor kreeg hij weer ontzettende pijn. Hij pakte nog een smekkie. Dit keer was het wel een lekkere smaak. Het was passievrucht of iets in die richting. In ieder geval lekker. De eerste keer dat hij een smekkie in alle smaken nam, had hij chocola. Hierdoor had hij, in tegenstelling tot de meeste mensen, geen trauma aan smekkie's in alle smaken gekregen. Hij kocht ze nog vaak en die dingen waren in zijn buurt snel verdwenen. Zelfs de meest ranzige slikte hij nog wel eens door. MAar dan moeten we dat serieus eens doen. Weet jij wanneer zij les heeft van Anderling? En hoe gaan we het verder aan pakken. vroeg James. Hij had er nu al zin in. Eigenlijk moeten we haar wel laten weten wat we hebben gedaan zonder dat ze bewijs voor Anderling heeft. Dan wordt ze zooooo boos volgens mij. Wat alleen maar grappiger voor ons is. zei James grinnikend.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Sept 8, 2008 22:08:20 GMT 2
[/b] Zei Mike, eerst nogal serieus maar daarna hevig lachend. Hij probeerde het voorwerp te ontwijken maar het ding kwam alsnog vol voor zijn ogen. "Gatver!" Riep hij uit. "Wat is dit? Jou sok zeker weer?" Vroeg hij en gooide het hevig lachend terug. Zo snel als de lach was gekomen was ook de pijn in zijn buik weer verschenen. Evenals de tranen in zijn ogen. Zijn hand ging richting het doosje Smekkies in alle Smaken, maar net op tijd bedacht hij zich dat het misschien niet zo'n slim idee was om precies nú zo'n Smekkie te eten. "Ja echt. Maar helaas weet ik verder niks van haar. Chloë stelde me aan haar voor, dus ik weet alleen haar naam, verder niks." Zei hij en trok daarbij een sip gezicht. Toen klaarde zijn gezicht weer op. "Maar dat kunnen we wel uitzoeken." Zei hij. Bij het volgende kwam er weer een lachsalvo bij hem op. "Vernedering, leedvermaak en boosheid zij het grappigst!" Zei hij en hij viel weer lachend achterover op het bed.[/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 9, 2008 19:56:55 GMT 2
Haha nee het is dit keer niet mijn sok. zei hij lachend. Snel ontweek hij het ranzige voorwerp toen het met een grote snelheid zijn kant opvloog. Het ding leek op een grote stofbol met iets van een smartie erin, met paprika chips er overheen gedrappeerd en nog iets met iets groens, iets van sperziebonen. In ieder geval zag het er niet echt mooi uit en het rook ook niet echt naar rozen. Niet dat James er uitgebreid aan ging ruiken, maar je ruikte het al van verre. Net als Mike schoot hij weer in de lach door dit gore ding. Het rook wel hetzelfde als zijn sok, maar verder leek het er in de verste verte niet op. De jongens kamer was gewoon ronduit ranzig ookal werd hij schoongemaakt door huiselfen. Geen elf was bestand tegen zo'n enorme berg troep.
Amen! zei James lachend op Mike's kreet. Maar dan moeten we wel even uitzoeken wat ze doet en wanneer enzo en wanneer Anderling in de buurt is. zei hij tegen Mike. Anders stuur ik er wel even een maat van me op af, want wij hebben het natuurlijk veeeeel te druk met lachen en feesten. zei hij lachend. Het klopte wel dat hij de laatste tijd maar weinig tijd over had, maar erg vond hij het niet want het werd opgevuld met maffe feesten zoals nu enorme lachbuien. Daarnaast staat iemand nog bij me in het krijt, dus kan ik daar mooi gebruik van maken. zei hij met een evil gezicht. Hij had zich op jonge leeftijd al bewezen in de gang en kon daarom gewoon bevelen uitdelen en was een van de hogere gasten in de gang.
|
|