|
Post by lizzie on Sept 9, 2008 19:57:54 GMT 2
Haha nee het is dit keer niet mijn sok. zei hij lachend. Snel ontweek hij het ranzige voorwerp toen het met een grote snelheid zijn kant opvloog. Het ding leek op een grote stofbol met iets van een smartie erin, met paprika chips er overheen gedrappeerd en nog iets met iets groens, iets van sperziebonen. In ieder geval zag het er niet echt mooi uit en het rook ook niet echt naar rozen. Niet dat James er uitgebreid aan ging ruiken, maar je ruikte het al van verre. Net als Mike schoot hij weer in de lach door dit gore ding. Het rook wel hetzelfde als zijn sok, maar verder leek het er in de verste verte niet op. De jongens kamer was gewoon ronduit ranzig ookal werd hij schoongemaakt door huiselfen. Geen elf was bestand tegen zo'n enorme berg troep.
Amen! zei James lachend op Mike's kreet. Maar dan moeten we wel even uitzoeken wat ze doet en wanneer enzo en wanneer Anderling in de buurt is. zei hij tegen Mike. Anders stuur ik er wel even een maat van me op af, want wij hebben het natuurlijk veeeeel te druk met lachen en feesten. zei hij lachend. Het klopte wel dat hij de laatste tijd maar weinig tijd over had, maar erg vond hij het niet want het werd opgevuld met maffe feesten zoals nu enorme lachbuien. Daarnaast staat iemand nog bij me in het krijt, dus kan ik daar mooi gebruik van maken. zei hij met een evil gezicht. Hij had zich op jonge leeftijd al bewezen in de gang en kon daarom gewoon bevelen uitdelen en was een van de hogere gasten in de gang.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Sept 10, 2008 15:32:20 GMT 2
[/b] Vroeg Mike aarzelend. Hij wist niet of hij het eigenlijk wel wou weten. Toen hij zag wat hij net in James' richting had gegooit begon hij meteen met het schoonvegen van zijn gezicht. "Gatver! Gaterverdamme!" Riep hij uit. "Die huiselven mogen wel eens wat beter schoonmaken zeg!" Gatver wat was dat vies! Waarom moest James precies dat in zijn gezicht gooien. "Kijk voortaan even waar je mee gooit." Zei Mike toch wel een beetje lachend. Bij het woordje 'Amen' vouwde Mike zijn handen bij elkaar en maakte hij een buiging. Lachend kwam hij weer overeind. "Inderdaad, dat moeten we wel even doen. Anders heeft die grap ook geen zin. En trouwens...wie wordt het slachtoffer van Charlotte? Ik bedoel, wie gaat ze uitschelden voor modderbloedje en weet ik veel waar nog meer voor?" Vroeg hij bedachtzaam. Maar al snel lachte hij weer. "Ja natuurlijk hebben wij het veel te druk met lachen en feesten, maar de voorbereidingen zijn meestal ook wel erg leuk." Zei hij met een grijns op zijn gezicht. "Eerst haar vertrouwen een beetje wekken, weet je wel?" Zei hij met een gemene grijns op zijn gezicht. "Maar die maat van jou kan ook wel van pas komen." Zei hij. [/ul]
|
|
|
Post by lizzie on Sept 11, 2008 18:01:52 GMT 2
(oh oeps zou wel weer mijn domme om zijn.) James keek de ranzige kamer rond. Voor een kamer die door huiselfen werd opgeruimd, was hij inderdaad behoorlijk smerig. Alleen vergeleken bij zijn kamer thuis, was het vrij netjes. Hij was altijd al een enorme slordevos geweest, maar de laatste tijd was het wel erg uit de hand gelopen. Hij ruimde eigenlijk nooit wat op en gooide alles maar in een hoek. Gelukkig had hij aardig wat spullen, dus als hij even iets niet kon vinden, had hij er wel wat anders voor in de plaats. Alleen met zijn geld en drugs keek hij wel wat beter uit. De huiselfen mochten dat niet per ongeluk ontdekken. Ze waren grotendeels nogal trouw aan Zweinstein, dus als ze zijn drugs zouden vinden, zou het geheid problemen opleveren.
Ja het voorwerk is ook altijd wel leuk, maar als we nog iets moeten weten en geen tijd hebben, stuur ik hem er wel even op af. zei James. Hij keek ontzettend uit naar de grap. Mmm... Ja, wie moet het slachtoffer worden? Uhm... een zielig persoon, iemand die snel in huilen uitbarst. zat hij te brainstormen. Helaas ging dat niet zo snel bij hem, want hij was nog maar net op school en kende dus maar weinig mensen. Mike, denk eens mee! Ik ken nog niet zo veel mensen weet je. zei hij en hij maakte een beweging alsof hij het ranzige ding weer naar zijn hoofd ging gooien. Dit werd natuurlijk weer gevolgd door een lachbui.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Sept 12, 2008 16:27:15 GMT 2
[/b] Zei Mike terwijl hij de kamer eens goed rondkeek. Het zag er wel heel smerig uit. Vooral bij James was de vloer niet meer te zien, maar zijn plekje was ook niet brandschoon. Thuis was hij gewent dat zijn moeder of de huiself, Amy, het wel schoon hielden. Maar hier deden de huiselven toch een stuk minder aan de hygiëne. Hij keek ook rond het bed waar hij nu op zat. Daar was het, vergeleken met de rest van de kamer, nog redelijk schoon. "Ja dat is wel handig, ja. Doe dat maar, maar alleen als we zelf geen tijd meer hebben." Zei Mike eerst heel serieus, maar daarna zat hij alweer met een grijns op zijn gezicht. 'Een zielig persoon, iemand die snel in huilen uitbarst.' Hoorde hij James zeggen. "Ja, dat is wel zo leuk." Zei hij bedachtzaam, maar alsnog met een grijns op zijn gezicht. Beledigt keek hij James aan. "Waar zie je mij voor aan? Dat ik jou al het werk laat doen? Ik ben aan het denken, man." Zei Mike en moest toen ook weer heel hard lachen. [/ul]
|
|