|
Post by melien on Jan 9, 2008 21:25:46 GMT 2
Joanna zuchtte, toch wel een beetje opgelucht. Misschien is hij toch zo erg nog niet.. mijmerde ze. Ze wist niet wat ze moest geloven, wat ze over hem had gehoord of wat ze zag. In haar buurt gedroeg hij zich nooit als een player. Ze wist het niet. Ze had niet door dat ze zo het gesprek een beetje stil liet vallen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 9, 2008 21:36:27 GMT 2
"Ben je eigenlijk bezet?" zei Eric plotseling, zonder dat hij er erg in had. Pas toen hij hoorde wat hij had gezegd, schaamde hij zich dood en wou het liefst door de grond zakken en staarde naar het kussen.
|
|
|
Post by melien on Jan 9, 2008 21:38:49 GMT 2
Het duurde even voordat de woorden tot Joanna doordrongen. Toen ze echter besefte wat hij net had gevraagd werd ze rood, en niet een beetje ook. Ze wist niet echt wat ze moest zeggen. "Nee." zei ze zachtjes. Ze keek naar deleuning zodat hij niet zou zien dat ze rood was geworden.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 10, 2008 18:20:09 GMT 2
"Mooi" wou Eric erachter aan zeggen maar weerhield zichzelf er toch van. Wat zou Joanna denken als hij dat zou zeggen. "Waarom dan niet?" bracht hij dan uit. "Ik bedoel, je ziet er goed uit enzo..". Subtiel versieren..
|
|
|
Post by melien on Jan 10, 2008 18:25:18 GMT 2
(*ligt dubbel*)
Omdat ik niemand hier vertrouw... Dat was de waarheid geweest, maar dat ging ze natuurlijk niet vertellen. Ze dacht even na over wat ze dan wel kon zeggen. Op een gegeven moment kreeg ze toch een idee, waar ze het vandaan haalde wist ze niet. "Gewoon, er is nog geen jongen geweest die mijn hart wist binnen te wandelen." zei ze met een glimlach. "Hoezo eigenlijk?" voegde ze er vragend aantoe.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 10, 2008 19:31:34 GMT 2
"Nou.. leek me gewoon leuk om te weten" zei Eric met een uitgestreken gezicht en toonde geen emoties, maar moest ergens toch lachen. Ze was nog vríj... Plotseling had hij het gevoel alsof hij volgepompt werd met adrealine, en was totaal niet meer moe.
|
|
|
Post by melien on Jan 10, 2008 19:38:32 GMT 2
Ineens leek alles ver weg wat er de afgelopen dag was gebeurd. Joanna ging zitten en zocht naar haar toverstok in haar jas, die op de grond lag. Toen ze hem had gevonden toverde ze een verband om haar pols. "En jij dan?" vroeg ze plotseling. Ze wist niet zeker waarom ze het vroeg, maar nu kon ze het toch niet meer terug nemen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 12, 2008 15:33:56 GMT 2
"Ik ben ook nog vrij.." zei Eric, maar besloot geen verdere details te geven van hoe vrij en met hoeveel meisjes hij had gezoend. Dat getal zou Joanna misschien wel af kunnen schrikken. Hij grijnsde even kort en keek naar haar gezicht dat even werd verlicht door het vuur.
|
|
|
Post by melien on Jan 12, 2008 15:42:21 GMT 2
Joanna ging met een hand door haar haar. "Ben je eigenlijk niet moe?" vroeg ze. Ze keek hem aan. Als ze net nog had gedacht dat ze zo in slaap zou kunnen vallen, was dat gevoel nu helemaal weg. Ze was eerder rusteloos.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 12, 2008 15:50:58 GMT 2
Eric glimlachtte even en schudde zijn hoofd. "Absoluut niet" zei hij schor en grijnsde breed naar Joanna, en keek dan weer beschamend naar de grond alsof hij iets verkeerds had gezegd.
|
|