|
Post by melien on Jan 12, 2008 16:04:10 GMT 2
Joanna barstte in lachen uit. "Wat is er?" vroeg ze toen ze zag dat hij naar de grond keek. De vlammen te weinig licht om zijn geichtsuitdrukking te kunnen zien. En toch voelde dit halfduister alles behalve onveilig, al helemaal met Eric in de buurt.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 12, 2008 17:53:13 GMT 2
Eric zuchtte diep en keek Joanna dan grijnzend aan, en overwoog om op te gaan staan en naast haar te gaan zitten, maar hij wist niet of ze dat zou willen. Dus bleef hij zitten. "Deed ik raar dan?" zei hij grinnikend en leunde achterover in de stoel, en deed zijn armen achter zijn hoofd en sloot zijn ogen even. "Het is hier wel lekker warm" mompelde hij terwijl hij hardop nadacht. "Zo met het vuur.."
|
|
|
Post by melien on Jan 12, 2008 18:04:02 GMT 2
Joanna keek hem aan. Waarom zit hij nou weer daar?, vroeg ze zich in stilte af. Maar ze schrok ook een beetje van die gedachte. "Nee, je keek alleen ineens naar de grond..." zei ze, maar ze brak haar zin af.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 12, 2008 22:28:31 GMT 2
"Oh? Em.. dat doe ik wel vaker" loog Eric, in een poging zijn zelfrespect nog een beetje te behouden. "Trouwens, de grond is ook.. best mooi". Hij schudde even met zijn hoofd en had de neiging zijn hoofd tegen de muur aan te bonken. Waar hád hij het nou over..
|
|
|
Post by melien on Jan 12, 2008 22:35:30 GMT 2
Joanna moest lachen. "Als jij het zegt." zei ze. Ineens waws ze alleen nog maar vrolijk. Ze stond op en raapte haar jas op die ze over de leuning hing. Daarna draaide ze een half rondje zodat ze Eric weer aankeek en plofte weer neer op de bank.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 13:17:45 GMT 2
Opeens stond Eric op, alsof zijn benen een eigen wil hadden gekregen. Hij liep nonchalant naar het haardvuur en prikte er met een stok in om het vuur aan te krijgen, terwijl het nog volop knetterde. In plaats van dat hij weer op zijn eigen stoel ging zitten, ploftte hij naast Joanna neer en zuchtte even. "Zo."
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 13:20:43 GMT 2
(nee.. mijn chars kunnen niks anders meer dan lachen ) "Had je het soms koud?" vroeg ze met een glimlachje aan hem. Ze keek hem aan en voelde allerlei losgeslagen vlinders in haar buik fladderen. Ze was blij dat hij naast haar zat, maar het maakte haar ook wel zenuwachtig.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 14:32:12 GMT 2
"jah" zei Eric en trok een pruillipje, en glimlachtte dan. "Daarom ging ik het vuur even stoken..". Hij dacht na of hij misschien iets dichter bij Joanna moest gaan zitten, maar opeens wist hij niet meer zo zeker of hij dat wel durfde.
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 14:37:42 GMT 2
(eric is het hoor ) Joanna moest glimlachen. "Wil je mijn jas hebben?" vroeg ze. Ze snapte weliswaar niet echt hoe hij het koud kon hebben, maar ze dacht er ook niet over na. Ze had de neiging om tegen hem aan te gaan zitten, maar ze durfde het niet.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 15:48:23 GMT 2
"Nee, hou jij je eigen jas maar lekker bij je" zei Eric, en floepte er nog net niet uit dat als hij dichter bij haar kwam zitten, hij het vanzelf wel warm kreeg. Hij grijnsde breed en schoof onopvallend 5 centimeter in haar richting doordat hij deed alsof hij ging verzitten. Dat deed hij ook, maar dan wel Joanna's kant op.
|
|