|
Post by melien on Jan 13, 2008 15:50:55 GMT 2
Ga nou gewoon tegen hem aanzitten..... Maar wat nou als hij dat niet wil? Ze twijfelde en wist niet wat ze moest doen dus bleef ze maar gewoon zitten. "Dan heb je het dus niet al te koud." zei ze met een glimlach. Ze keek hem aan en merkte dat ze alweer een blos op haar wangen kreeg.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 16:20:16 GMT 2
Nonchalant schoof Eric weer een paar centimeter op en liet zijn hoofd op de kussens rusten, en keek Joanna vanuit zijn ooghoeken aan. "Nou nee.. eigenlijk loog ik" zei hij dan grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 16:25:58 GMT 2
Joanna ging zo verzitten dat ze hem aankeek, maar ook een stukje dichterbij zat. "Waarom zeg je het dan als je het niet meent?" vroeg ze verbaasd. Ze keek hem afwachtend en vragend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 19:34:08 GMT 2
Eric zweeg. Waarom had hij zich nu weer in een situatie gekletst, waar hij amper uit kon komen. Hij zuchtte even, haalde diep adem en keek Joanna serieus aan. "Joanna, ik vind je leuk" zei hij kort en keek haar serieus aan, bang voor haar reactie. Een 3e afwijzing in 2 maanden zou hij écht niet trekken.
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 19:50:34 GMT 2
Joanna verstijfde. Ze had veel verwacht, maar dat niet. Ze voelde allerlei kriebels, en niet alleen door de zenuwen. Ze moest het nu wel zeggen. "Ik..." begon ze, maar ze kwam niet echt verder. ".. jou ook.." maakte ze haar zin amper hoorbaar af. Ze ontweek zijn blik.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 20:40:02 GMT 2
Eric durfde weer te ademen, keek Joanna ongelovig aan maar glimlachtte dan. "nou.. dat is mooi" zei hij dan en zuchtte even diep, en keek tevreden naar het haardvuur, en dan weer naar Joanna.
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 20:43:12 GMT 2
Joanna wist zich nog steeds niet echt een houding te geven. Ze kon zich niet indenken wanneer de laatste keer was dat ze zo open en eerlijk tegenover een jongen was geweest. Ze glimlachtte weliswaar, en die glimlach kon ze ook niet van haar gezicht krijgen, maar ze keek Eric nog steeds niet aan en iets zeggen lukte ook niet. Doe nou even normaal. Er is toch niks ergs gebeurd?
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 21:08:06 GMT 2
"Ik dacht dat het niet wederzijds was, aangezien er.. nou ja, verhalen over mij de ronde doen" mompelde Eric en keek Joanna kort aan. "Maar ik kan best.. trouw zijn. Als ik de, nou ja.. ware heb. En ik denk dat jij dat bent".
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 21:10:20 GMT 2
"Ik was het ook helemaal niet van plan.." zei ze. Ze keek hem aan, ze begon aan het idee te wennen, en niet meer zo verklampt te zitten. Ze ging weer verzitten, en deze keer wel zo dat ze tegen hem aan zat.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 15, 2008 22:57:26 GMT 2
"Maar het gaat vanzelf.." mompelde Eric in zichzelf en pulkte wat aan een van de kussens. Blauw, voor het idee, want het was nou eenmaal de leerlingenkamer van ravenklauw, dus hóorde het wel blauw te zijn. "Het spijt me dat ik met Jennice naar het gala ben gegaan" mompelde hij onhoorbaar "Maar ik wist niet echt wat ik anders moest doen"
|
|