|
Post by melien on Jan 24, 2008 19:43:31 GMT 2
Joanna's blik was toch wel op Teddy blijven kleven. HAar gedachten alweer ergens anders. Toen Eric iets zei, haalde dit haar weer terug. Ze keek hem aan. "Sorry, ik slaap half. Zei je iets?" zei ze met een glimlach. Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:22:01 GMT 2
Een paar minuten later kwam Teddy weer terug, zijn handen nog nat. Hij keek van eric naar Joanna, maar beslot neit met Eric te praten. 'Zou jij neit eens meoten gaan slapen?'v vroeg hij, heel wat wakkerder dan daarvoor. 'We meoten morgen weer naar de lessen en de eerste lessen na de vakantie zijn al afzien zonder een slaapgebrek.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 0:06:41 GMT 2
Eric keek Teddy aan op een manier van 'waar bemoei jij je mee', maar hield desondanks zijn lippen stijf op elkaar en leunde langzaam achterover in de kussens van de bank, terwijl hij zijn blik nog steeds op Teddy gevestigd had.
|
|
|
Post by melien on Jan 26, 2008 10:51:51 GMT 2
(*poked druif* je weet dat het ergens in februari is in de nacht van zaterdag op zondag hea?? ) "Tussen vandaag en morgen zit nog een nacht hoor." zei Joanna met een glimlach tegen Teddy. Ze had niet door dat de twee niets tegen elkaar zeiden, tenminste niet dat ze het expres deden. "Maar.. ja. Je hebt gelijk. Eigenlijk zou ik moeten slapen ja." voegde ze er aantoe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 13:56:47 GMT 2
'He? Oh het is zaterdag... Laat maar. Ik ben niet zo wakker.' Hij glimlachte even en leit toen zijn hoofd op de leuning vlalen. 'heb ik daarvoor me zo uitgesloofd op mijn huiswerk! Maar kom op, anders heb e niks aan je zondag. Ik weet neit hoeveel je gedaan hebt voor School, maar ik vrees dat Sneep ons echt vermoord als we het niet afhebben. Hij was nogal pisst vorige les...'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 12:33:27 GMT 2
"Het is sneep maar hoor" mompelde Eric nonchalant. Hij had uiteindelijk zijn mond toch open getrokken, maar dat was vooral omdat hij er niet van hield om te zwijgen. Hij wierp een blik op Teddy en grijnsde schaapachtig naar hem, maar verwachtte ook niet dat hij meteen vrienden was. Of zoiets dergelijks.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 12:39:18 GMT 2
"JE mag best niet helemaal wakker zijn hoor. Het is midden in de nacht." zei Joanna lachend. Ze gaf Eric in dit geval wel gelijk. Het was Sneep maar. "En mijn huiswerk is al af." voegde ze er aan toe. Wat moet je anders op een vrijdag middag doen? En eerlijk gezegd lig ik liever de hele zondag in bed, dan echt vrolijk te moeten doen met allerlei mensen... Er gingen een heleboel gedachten door haar heen, maar ze sprak ze niet uit. Het enge wat ze niet oorhad was dat de lach inmiddels weer weg was van haar gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:30:51 GMT 2
Teddy knikte lachend. 'Nou vooruit dan maar. Doe dan lekker wat je wil, geniet vna je zondag. ga ik ook doen. Het voelt echt alsof ik opeens een extra weekend dag heb. Misschien...' Opeens dacht hij aan Meija. Misschien kon hij haar uitvragen... 'Nou, slaap lekker.' Hij gaf haar een aai ovr haar hoofd, gaf een nauwlijks zichtbaar knikje richting Eric en rekte zich uit.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:45:42 GMT 2
"Jij ook" zei Eric en grijnsde beleefd naar Teddy, en wierp dan een blik op Joanna. Hij wist niet echt welke houding hij moest aannemen dus krabte hij maar achter zijn oor. "Ik eh.. zal ik ook maar naar bed gaan?". Het was meer een vraag aan Joanna dan een vraag aan zichzelf.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 15:53:15 GMT 2
"Slaap lekker." antwoordde Joanna. Ze keek even naar Teddy voordat ze weer naar het vuur keek. Die vlammen waren die nacht wel erg interessant. Toen Eric iets vroeg keek ze hem weer aan. Het duurde even voordat het tot haar doordrong wat hij zei. "Dat meot je zelf weten." zei ze met een glimlachje.
|
|