|
Post by melien on Jan 15, 2008 23:19:18 GMT 2
Joanna hoorde alleen wat hij zei doordat ze luisterde en er vrij weinig geluid was. Ze draaide haar hoofd en keek hem aan. Ze voelde weer die steek die ze toen had gevoeld als ze er aan dacht. "Het maakt niet uit, ookal had je het aan mij gevraagd was ik waarschijnlijk niet gegaan. Gala's zijn nou niet echt iets wat ik leuk vind." zei ze met een glimlach. Om hem gerust te stellen, maar gedeeltelijk ook om die jaloezie weg te praten die werkelijk nergens op sloeg.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 16, 2008 15:57:15 GMT 2
"Nou.. gelukkig dan maar" zei Eric met gebrek aan woorden en voelde heel duidelijk zijn eigen bovenarm tegen die van Joanna aan, en kon momenteel niet aan iets anders denken, dan die bovenarm! Misschien zou hij hem moeten weghalen, maar het was wel fijn.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 14:13:00 GMT 2
Joanna wist niet meer wat ze moest zeggen. En het hielp ook niet echt dat haar arm tegen de zijne aan leunde. "Ik denk dat ik straks wel even ga slapen.." mompelde ze uiteindelijk. Ze was weliswaar niet echt moe, maar ze kon moeilijk de hele nacht opblijven.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 18:13:30 GMT 2
"Jammer" zei Eric subtiel en keek Joanna vragend aan. Hij had het wel gezellig gevonden.. hier, en voelde er niet veel voor om haar zomaar weg te laten gaan. "Het is hier wel ongezellig zonder jou"
|
|
|
Post by melien on Jan 22, 2008 18:17:52 GMT 2
"Heb je een keer op de klok gekeken?" vroeg Joanna met een glimlach. Het is niet goed om hier te blijven.. Niet voor je lichaam en al helemaal niet als het op die verliefdheid aankomt.. Kom op, doe toch eens volwassen en weet wat je wil.. Ze was in tweestrijd met zichzelf. Ze wilde blijven, maar ook weg.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 20:59:30 GMT 2
Slaapdronken stommelde Teddy de trap af. Hij wreef met de rug van zijn hand in zijn ogen en keek verwonderd naar Joanna en Eric, alsof hij voor het eerst in zijn leven mensen zag. 'Wat jullie zo laat,'brancht hij moeizaam uit. Hij gaapte even en strompelde een stukje verder, om daar vervolgens weer te blijven staan, zich herinnerend dat hij net een vraag ahd gesteld.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 23:47:52 GMT 2
Eric veerde half overeind en staarde Teddy geschokt aan, alsof hij een alien was die zojuist had verkondigd plannen te hebben om de aarde over te nemen. Hij keek van hem naar Joanna en viel in een stil zwijgen, hij wist dat Teddy zijn hele acties maar niks vond.
|
|
|
Post by melien on Jan 23, 2008 9:24:20 GMT 2
Joanna keek om en zag Teddy staan. Ze keek even naar Eric. "Sinds een uurtje ofzo weer op zweinstein zijn en even kletsen.." zei ze uiteindelijk. Ze keek weer naar Teddy die er nogal vermoeid uitzag. Ze had geen flauw idee wat hij zou gaan zeggen, maar het maakte haar eigenlijk wel uit. "Teddy kun je wel vertrouwen, Eric niet.." de woorden van Sara weergalmden weer door haar hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:37:57 GMT 2
Teddy knikte even slaprig en gaapte opnieuw. 'Wc,' mompelde hij en vertrok richting de wc's in de ruimte ernaast. Haar woorden drongen niet tot har door, pas toen hij in de koele betegelde ruimte was, besefte hij dat Eric en Joanna samen zaten. Het beviel hem voor geen meter, maar wat kon hij eraan doen?
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 16:08:17 GMT 2
Eric keek Teddy argwanend na en haalde dan zijn schouders op. Misschien was het inderdaad verstandiger om naar bed te gaan, nu hij er was. "Dus..." zei hij langzaam tegen Joanna en keek haar aan.
|
|