|
Post by » Aline. on Feb 25, 2008 17:54:25 GMT 2
Chris lachte. 'Ik dacht dat we dat al besloten hadden!' zei ze, en prikte Aylin lachend in haar zij. 'Mafkees. Volgens mij probeer je er nog steeds onderuit te komen en lijkt het je doodeng - of niet soms?' Hij keek haar aan met een uitdagende grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Merel on Feb 26, 2008 0:30:35 GMT 2
Aylin gaf een kreetje en schoof iets opzij. "Vind toi 'et 'éél logisch! Ick weet nieteens wat 'et ies! Dus ick weet niet wat ick moet verwachtien! Ick ga toi toch ook niet vragien om te gaan kokien?" Vroeg ze en keek Chris even plagend aan, maar kroop toen weer dicht tegen hem aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 26, 2008 15:11:37 GMT 2
Chris keek haar geschokt aan. 'Oké! Ik geef me gewonnen! Zolang je me maar niet dáártoe dwingt...' zei hij, waarna hij toch in lachen uitbarstte. 'Nu weet je wel waar je me mee kan chanteren.' Chris grijnsde even. De vorige keer dat hij geprobeerd had te koken - eigenlijk alleen een maaltijd opwarmen - was op een chaos uitgelopen, dus hij was niet van plan zich snel weer achter het fornuis te wagen.
|
|
|
Post by Merel on Mar 14, 2008 15:25:10 GMT 2
Aylin grinnikte en had eigenlijk al de reactie al een klein beetje voorzien.. Jongens en koken ging toch niet zo heel goed samen. Grijnzend nam ze een slok van haar boterbiertje en keek naar Chris. "Ick weet zooo viel manieren om toi te Chantieren,, alleen laat ick ze niet allemaa tegelijk zien.." Zei ze grijnzend en ze had nu een speelse blik in haar ogen en keek Chris aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 15, 2008 15:43:47 GMT 2
'Oh, help,' zei Chris lachend. 'Ik heb een chanterende vriendin.' Hij keek Aylin met zogenaamd schrokken grote ogen aan. 'Toch ben ik wel benieuwd naar je andere methodes, hoor...' Met een brede lach op zijn gezicht keek hij Aylin uitdagend aan.
[-inspiloos is-]
|
|
|
Post by Merel on Mar 15, 2008 21:35:56 GMT 2
Aylin grinnikte en trok een flauw gezicht. "Tja,, zo benieuwd.. Ick ken vele mensien, en ick 'eb ook vele ideeën.. Ick denk niet dat toi ze wiel weten.." Zei Aylin grijnzend en nam nog een slokje boterbier. "Moet toi niet wat drinkien?" Vroeg ze en knikte naar zijn boterbiertje.. "Of wil toi nietmeer?"
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 16, 2008 17:36:25 GMT 2
Chris grijnsde en pakte de kroes Boterbier, maar zette hem ook meteen weer neer. 'Je moet me je methodes wel vertellen. Anders ga ik in hongerstaking.' Grijnzend keek hij veelbetekenend naar de boterbier. 'En in drinkstaking. Je wil toch niet een uitgedroogd vriendje op je geweten hebben?' Hij trok een zielig pruillipje.
|
|
|
Post by Merel on Mar 16, 2008 18:31:38 GMT 2
"Dan ga ick gewoon de methodies uitvoerien, kan komt toi erachtier én toi drinkt en eet meteen wat." Zei ze grijnsend en keek hem met een uitdagende blik aan. "Wilt toi dat, of geloof je me zo ook?" Vroeg ze. Ze zette haar kroes neer en keek, naja staarde bijna, naar hem.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 16, 2008 19:25:52 GMT 2
Een brede glimlach verscheen op het gezicht van Chris, en als antwoord pakte hij zijn kroes Boterbier en nam meteen een grote slok. Hij zette de kroes weer neer en keek Aylin aan. 'Oké, ik ben benieuwd. Kom maar op met je chantage methodes.' Hij keek Aylin afwachtend aan, benieuwd hoe of waarmee ze zou beginnen. Ondertussen nam hij nog maar een slok boterbier.
|
|
|
Post by Merel on Mar 16, 2008 19:56:52 GMT 2
"Ten eerste.. Ick kan gewoon zeggien dát ick allemaal methodes ken.. Want toi drinkt nu ook." Begon ze grinnikend. Ze nam een slokje en keek hem aan. "Ook mag toi andiers gaan kokien.. Of schoonmakien ofzo... En ick kan ook 'eel gevaarlijk zijn.." Zei ze met een brede grijns. Ze keek hem aan, afwachtend op zijn reactie.
|
|