|
Post by » Aline. on Mar 17, 2008 18:07:34 GMT 2
'Tsss.' Chris prikte Aylin even in haar zij. 'Da's een gemene, die eerste. Die telt niet.' Hij grijnsde breed, want ergens wist hij wel dat Aylin eigenlijk gelijk had. 'En die over het koken had je al gehad. En dat je gevaarlijk bent - hmm, dat wist ik allang.' Hij lachte en keek Aylin veelbetekenend aan. 'Dus - vertel me wat je nog meer in huis hebt.'
|
|
|
Post by Merel on Mar 17, 2008 18:16:35 GMT 2
Aylin grinnikte en maakte een rare kronkel. Ze stak even haar tong uit.. " 'Et werkte andiers wel 'óór!" Zei ze grinnikend. "En andiers.. Ick ken mensíén, waarmee toi niet te maken wil 'ebbien.." Zei ze grijnzend. Niet dat ze van plan was zoiets ook maar ooit te doen tegen Chris.. Vooral niet tegen Chris.. Maarja, als hij methodes wou.. Kreeg hij ze ook.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 17, 2008 18:19:40 GMT 2
Chris schoot in de lach toen hij Aylin rare kronkel zag, waardoor hij zich verslikte in een slok boterbier. Hij zette snel de kroes op tafel en hoestte half over Aylin heen. Toen hij weer een beetje bijgekomen was keek hij haar met een schaapachtige grijns aan. 'Aangenaam kennis te maken met míjn chantage methodes,' zei hij, alsof hij het hoesten met opzet deed. Hij ging weer rechtop zitten.
|
|
|
Post by Merel on Mar 17, 2008 18:22:16 GMT 2
Aylin had snel haar ogen en mond gesloten en keek nu met een zuur gezicht. "En bedankt.. Nou kan ick dus ien bad.." Zei ze. niet dat ze het erg vond.. Ze hield wel van een bad zo nu en dan.. "Kan ick ook 'oor.. Voordoen?" Zei ze grinnikend en kietelde hem eerst wat en pakte toen haar kroes om een slok te nemen..
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 17, 2008 18:25:02 GMT 2
'Ho ho, nee, doe maar niet.' Chris pakte Aylins kroes uit haar handen en gaf haar een betuttelend klopje op haar schouder, alsof ze een klein kindje was. 'Daat gaat Aylin even niet doen, oké?' Een brede lach kon hij niet van zijn gezicht krijgen en hij gaf haar haar boterbier weer terug. 'Maar toch ben ik benieuwd over wat voor mensen je het had... Ken je ze soms via je afdeling?' Chris vertrouwde de Zwadderaars al nooit echt, en verbaasde zich er dan ook altijd weer over dat Aylin in Zwadderich zat.
|
|
|
Post by Merel on Mar 17, 2008 18:30:14 GMT 2
Aylin trok een heel beteuterd gezichtje maar was niet van plan het zo makkelijk op te geven. Dus toen ze haar boterbiertje weer terug kreeg nam ze een grootte slok en proeste het op haar beurt over Chris heen. "Zo nou 'eeft toi ook een bad nodig." Zei ze met een knipoog en zette haar kroes weer neer. "Tja.. Een van mon amie.. Zou kunnien oui.. volgens mij 'eeft toi laatst nog last ge'ad van een van 'en." Zei ze en stak haar tong uit.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 17, 2008 18:34:51 GMT 2
'Bah!!' Chris veegde met de mouw van zijn gewaad over zijn gezicht, zodat de spetters weggeveegd werden. Hij nam zelf ook nog een slok en keek Aylin even dreigend aan, maar slikte daarna het boterbier door in plaats van het over zijn vriendin heen te sproeien. Chris dacht even na over Aylins laatste opmerking, en herinnerde zich ineens weer het gedoe met Kélian. 'Park?!' Hij verslikte zich bijna weer bij de suggestie aan dat Aylin bevriend was met die jongen. Hij slikte het boterbier snel door en keek Aylin fronsend aan. 'Je wil toch niet beweren dat hij een vriend van je is?'
|
|
|
Post by Merel on Mar 17, 2008 18:41:59 GMT 2
Aylin keek hem grijnzend aan. "De dreigieng is er ineens.." Zei ze grinnikend. "No niet zo zier met 'em 'oor.. En ick zou 'em ook nooit op toi afsturien.. Eerste tegien 'ouden.. Als wist ick dit niet.." Probeerde ze hem half gerust te stellen.. "Maar goed.. Ick zou 'et wel kunnien doen.." Zei ze met een knipoog. "Dus nog een methode.. 'oeveel wil toi er nog?"
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 17, 2008 18:51:23 GMT 2
'Nou, voor nu vind ik het wel even genoeg.' Chris grijnsde breed. 'Laat me eerst even van de schrik bekomen dat Park een vriend van je is.' Hij sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen zich aan. 'Maar ik vertrouw er op dat je hem echt niet op me afstuurt. Anders stuur ik Florian op je af.' Hij lachte even. Eigenlijk was Florian minstens zo erg als Kélian, maar dan vooral door zijn hyperactiviteit. Chris dronk het laatste beetje van zijn boterbier en keek teleurgesteld naar de lege bodem van de kroes.
|
|
|
Post by Merel on Mar 17, 2008 18:58:54 GMT 2
Aylin grinnikte. "Oké als toi er meer wilt zegt toi 'et maar.." Zei ze grinnikend en keek hem toen zogenaamd compleet verbaast aan. "Dacht 'et niet 'oor!!" Zei ze.. "Als toi dat doet, stuur ik de Parks op toi af." Zei ze en stak haar tong uit.. Ook zij nam haar laatste slok.. "Ick ga straks lekkier in een warm bad.. Als we door die koude sneeuw 'een zijn.." Zei ze en ze rilde even, en kroop vervolgens lekker dicht tegen hem aan.
|
|