|
Post by » Aline. on Mar 18, 2008 21:26:33 GMT 2
Chris trok een zielig gezicht. 'Oja, die Parks zijn met z'n drieën...' Chris dacht dat zelfs Florian niet tegen hen op zou kunnen. 'Nou ja, zolang je dat maar uit je hoofd laat. Misschien stuur ik anders m'n geleerde zusje wel op je af, dan praat ze je de oren van je hoofd.' Hij lachte even, en dacht voor het eerst in lange tijd weer even aan Chantal. Hij had het niet echt erg gevonden dat ze van Zweinstein af was gegaan; ze was nu niet bepaald een erg goede vriendin voor hem geweest, ze deed altijd alsof hij een idioot en ongelooflijk dom was.
|
|
|
Post by Merel on Apr 14, 2008 0:24:38 GMT 2
"En als ick dan ien 'et Frans terug gaat pratien... Antwoord ze dan ook?" Vroeg ze aan hem en keek naar hem. Het was meer een vraag uit nieuwsgierigheid, dan dat ze dan een 'wapen' had. "Ick stuur 'elemaal niemand op toi af.. Als toi verveliend ies.. Doe ick zelf wel iets.. Misschien alleen met wat 'ulp." Zei ze met een plagende grijns en nam nog een slokje boterbier voordat ze haar kroes weer neerzette.
|
|
|
Post by » Aline. on Apr 17, 2008 16:10:52 GMT 2
'Och, ze heeft niet eens een antwoord nodig. Ze ratelt wel gewoon door. Ze zal jouw Franse gebrabbel dus waarschijnlijk gewoon negeren.' Chris grijnsde breed naar Aylin, lichtelijk plagend. 'Maar ik weet niet zeker of ze wel doet wat ik wil. Meestal doet ze precies het tegenovergestelde. Nouja - misschien kan ik haar omkopen met chocola ofzo...' Eigenlijk wist Chris niet eens of Chantal chocolade wel lustte, ze was immers al zo vreemd dat dat niet meer erg opvallend zou zijn. 'Maar als je vervelend bent, kan ik jóu natuurlijk ook met chocola omkopen, hè.'
|
|
|
Post by Merel on Apr 23, 2008 21:23:47 GMT 2
Aylin glimlachte. zijzelf kon ook behoorlijk veel praten, en lang.. Maar waarschijnlijk zou ze het niet zo makkelijk van Chantal winnen, bedacht ze zo. Dus daarom glimlachte ze alleen maar en gaf even geen antwoord. "En toi denkt dat toi daar chocolade voor nodieg 'eeft?" Zei ze giegelend. Naar haar mening dacht ze niet dat Chris daar ook maar een splintertje Chocolade voor nodig had, om haar om te kopen. Tenzij het wel héél erg tegen haar wil in was.. MAar dat zal vast wel niet zo snel gebeuren.
|
|
|
Post by » Aline. on Apr 25, 2008 18:54:20 GMT 2
Chris grijnsde breed. 'Ja, daar heb je gelijk in. Wel handig, dan kost het me niet eens geld...' zei hij op een plagerig toontje, alsof hij niets voor Aylin over had. 'En ik vind het zelf nog niet eens erg ook.' Met twee vingers die hij onder Aylin kin zette trok hij haar gezicht naar zich toe. Met een speelse glimlach op zijn gezicht plaatste hij zijn lippen op de hare. {lol, dat klinkt best wel vaag Xd nja je begrijpt vast wel wat ik bedoel ^^}
|
|
|
Post by Merel on May 2, 2008 11:52:39 GMT 2
{whaha nu je het zegt xD Maar ik snap je } " 'et ies graties.. Tenminste.. deux galioenen pro bisou?" Zei ze grinnikend en zoende hem vervolgens terug. "Grapje. Voor jou ben ick 'elemaal graties." Zei ze met een knipoog. Niet dat ze zich ook maar aan íemand zou verkopen, het idee alleen al.... "Maar dat toi er geen chocolade voor nodieg 'eeft wil niet zeggien dat 'et niet welkom ies." Zei ze grinnikend en keek hem grijnzend aan en zoende hem vervolgens weer.
|
|