|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 21:41:34 GMT 2
'Ik twijfel niet, maar zeg het graag en hoor het bijna even graag als ik het zeg,' lachte hij. Zijn humeur kon niet beter. Zijn hart bonsde in zijn keel, maar nog harder in zijn borst. Hij twijfelde of hij de kleding neit gewoon van haar lijf zou scheuren en hier staand de leifde met haar zou bedrijven, maar hield zich in. Hij was een rpins en dat deed een prins niet. Daarbij, zou Carmen dat waarschijnlijk ook neit waarderen.
(xD)
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 21:58:25 GMT 2
(XD heel goed bedacht Miquel XD)
Carmen grinnikte. "Ik zeg het ook graag en het geeft me vleugels als je het zegt." Ze gaf hem een kus. "En dat doe ik ook graag." Zei ze met glanzende pretoogjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 23:34:12 GMT 2
Miquel glimlachte. Hij streelde haar gezicht. 'Wat is mijn leven mooi geworden, sinds de dag dat ik je ontmoette. Nog steeds als ik je zie... verlang ik naar je warmte. Telkens als ik je vasthou, verlang ik ernaar nog dichter bij je te zijn ZOnder grenzen. Alleen wij twee.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 10:33:07 GMT 2
Caremen grinnikte. "We zijn nu toch alleen of ben je bang dat Shirie ineens uit de bosjes komt springen? Of heb je nu al moeite met jezlef in te houden?" Vroeg ze uitdragend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 14:18:43 GMT 2
'Shirie komt niet, maar ovr dat laatste heb je gelijk. Pas jij maar op dat ik mijn manieren neit laat avren. Normaal klee ik je langzaam uit..' Hij voegde daad bij woord, door langzaam de knoop van haar broek los te maken en open te risten. 'Maar ik kan het ook snel doen en wild.' Hij gromde zacht en speels, voor hij haar zachtjs in haar nek begon te bijten.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 19:45:50 GMT 2
Vlinders fladderde als bezeten rond in maar buik. "Nou moet ik toegeven dat ik me afvraag wat je tegenhoud. Niet dat ik het aanmoedig, maar toch." Ze gleed met haar hand over zijn rug. "Vampiertje." FLuisterde ze zacht lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 20:25:04 GMT 2
'Wolfje,' lachte Miquel voor hij haar shirt over haar hoofd uittrok. Met zijn handen volgde hij de vormen van haar borsten en taille en voelde een rilling gaan door zijn geslacht. Hij glimlachte en trok haar broek snel omlaag. Toen hij weer opstond grijnsde hij uitdagend. 'Ik weet ook niet wat me tegenhoudt, behave mijn trots, stand, en mijn respect voor jou...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 20:39:23 GMT 2
(Doosje Ze heeft een rok aan XD) Carmen rilde even toen ze wind over haar lichaam voelde gaan. "Dat vind ik goede redenen." Fluisterde ze en keek hem recht in zijn ogen aan. Ze legde haar hand op zijn borst waar zijn hart ongeveer moest zijn en haar eigen hand legde ze op de plaats waar haar hart lag. Toen glimlachte ze. "Same heartbeat."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 21:03:10 GMT 2
(*schopt broek weg en plakt er rok neer*)
Miquel rilde onder haar aanraking en knikte. 'Same love,' fluisterde hij, terwijl hij haar opnieuw zoende en voorzichtig zijn vingers onder de rand van haar slipje leiten gaan en die langzaam omlaag trok. In zijn broek kwam er iets volledig in opstand, waardoor zijn broek opnieuw te klein leek.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 21:22:38 GMT 2
Carmen glimlachte onder de zoen en lachte haar hand, die op haar hart had gelegen, op zijn wang. "Dit kan toch niet staand?" Vroeg ze zacht en beet even op haar lip.
|
|