|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:16:12 GMT 2
Op haar gemak, en ijverig perfectioneerde ze haar ijssculptuur. Of eigenlijk, haar sneeuwsculptuur. Met witte wanten klopte ze de sneeuw aan. Het witte poeder lag op de witte kraag van haar bruine korte jasje. Haar zwarte rokje kwam tot ver boven haar knieen, maar de bontelaarsjes die ze aanhad kwamen tot haar knieen. Alsof ze speciaal voor haar waren gemaakt, wat ze ook waren, sloten ze om haar slanke kuiten.
Ze trippelde een aantal meters achteruit en bewonderde het resultaat. Het was een een echt lijkend beeld van een sneeuwvos, met zwarte oogjes en snorharen van takjes en al. Ze glimalchte erom. Soms kwam ze gewoon alleen naar buiten en deed haar ding. Ze was zowel in een aandacht bui, als in een alleen zijn bui. Erg interssante combinatie.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 0:24:50 GMT 2
"Au! Ty rot op!" Ty lachte hard terwijl hij toe keek hoe WIlliam de sneeuw uit zijn nek haalde. "Is het koud WIllie?" Riep hij alsof WIlliam een klein kind was. "Ah, verdomme!" Vloekte William en rilde toen hij de smeltende sneeuw over zijn rug voelde lopen. "Serieus, word volwassen ofzo!" Hij legde de blaadjes uit zijn hand op de grond en trok zijn jas uit, waardoor hij nog in een t-shirt stond. "Oe! Sexy!!" Schreeuwde Ty gierend van het lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:31:08 GMT 2
Kyra draaide zich geergerd om naar het tweetal, schudde haar hoofd en bekeek het maaksel weifelend. Ze was zo eenzaam.. ze ahd nog een broer en zus vosje nodig, besloot ze. Ze boog zich voorover en begon sneeuw op te stapelen tot eht beginses dat een vos moest gaan worden. Deze kreeg een rechtopstaan plukje, zoals Kelian had als ze wakker werd. lachend klopte ze met de witte wantjes op de sneeuw en wreef het glad.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 0:40:00 GMT 2
Ty smeet nog een sneeuwbal naar WIlliam, die deze behendig ontweek. William keek de sneeuwbal na en zag dat die op een haar na Kyras eerste vos miste. "Oei oei." FLuisterde hij en keek naar Kyras reactie, als ze het al gezien had dan. Ty had het niet gemerkt en boog zich om nog een handje sneeuw te pakken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:56:53 GMT 2
Kyra keek te hoe de sneeuwbal lang haar vos suisde. Met een simpele beweging pakte ze een hadnvol sneeuw, balde die tot een bal en wierp die met al haar kracht tegen Ty's hoofd. Vervolgens klopte ze haar ahdnen weer af en geergerd boog ze opnieuw voorover om de sneeuwvoorraad weer aan te vullen. Als hij de vos had geraakt had hij echt een probleem gehad.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 18:45:35 GMT 2
Ty kreeg de sneeuwbal vol in zijn gezicht en viel achterover in de sneeuw. Hij bleef als dood liggen omdat hij niet wist wat hem overkomen was. William schoot in de lach en klapte in zijn handen. "Thank you, milady." Zei hij tegen Kyra en pakte zijn spullen weer op. Hij liep rustig op haar af ik keek bewonderend naar de vos. "Wow, mooi."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 18:52:43 GMT 2
Kyra had William even geergerd aankeken, maar bij het compliment fleurde ze op. 'Vind je haar mooi? Dat moet i kvoorstellen, als ik een vos was. Vossen zijn mooi en leif..' Ze glimalchte even trots en gaf een aai over de kop van de sneeuwvos. VErvolgens keek ze naar Ty. 'Die had je verdiend. Als je mijn vos raakt castreer ik je, dat je het vast weet.' Ze draaide zich weer om, boog opnieuw voorover. Ze deed niet aan buigen, iets waar har broer en zus hinderlijk vonden, vooral als ze zo'n rokje droeg.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 19:03:01 GMT 2
Ty tilde zijn hoofd op en bromde iets onverstaanbaars. William keek naar Ty, maar toen weer naar Kyra. "Hij heeft het inderdaad verdient, dus daarom ben je dankbaar dat je hem even knock-out gegooit hebt."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:26:48 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Graag gedaan dan. Handig, jouw helpen door iets te doen wat ik zelf graag wilde. Als het altijd zo simpel was, dan zouden mensen misschien nog gaan denken dat ik een lefi meisje ben.' Ze keek even naar het frutsel dat ooit een vos most worden en besloot zich toch maar even emt Ty bezig te houden. Ze liep naar hem toe en boog over hem heen, met een verleidelijke glimalch en uitdagend glinsterende ogen. 'Heb je hulp nodig?' vroeg ze poeslief.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 19:51:44 GMT 2
Ty keek op naar Kyra en kreunde. "Dat deed best zeer, wist. Maar eigenlijk lig ik hier wel goed." "Nee, je wilt niet dat ze denkt dat je een watje omdat je niet kan staan." Lachte William hem uit. "Nee! Omdat de wereld nogal duizeld." Zei Ty mokkend.
|
|