|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:58:45 GMT 2
'Ja dat wist ik,'glimlachte Kyra leifjes,' ik ben erg goed met mijn ahnden.' Ze wist dat hij de dubbelzinnigheid zou begrijpen. 'Jammer dat je mijn hand niet aanneemt. Blijf dan maar lekker liggen. Als je het niet erg vind, dan ga ik toch een stukje die kant op, want volgens mij kan je eits te goed onder mijn rokje kijken.' Ze draaide zich traag om en liep even traag weg, met elegante en zelfverzekerde stappen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 20:03:57 GMT 2
"He verdorrie, dat vergat ik nou echt te doen door die betoverde ogen van jou." Zei Ty en ging rechtop zitten. Ookal geloofde William het duidelijk niet, hij had echt niet onder haar rokje gekeken. "Je bent ook wel gek dat je zulke koude kleren aan hebt in de winter." Zei William hoofdschuddent. "En je bent gek dat je aandaht aan hem schenkt."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:28:20 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Ach, aandcht is altijd fijn, en ik heb het neit zo snel koud.' Ze sprong evene een paar meter, maakte een spagaat in de lucht, maakte vervolgens een handstand, deed het zelfde en kwam met een salto neer. Ze streek een pluk haar uit haar gzicht en glimlachte naar Ty. 'Nu wel?' Vroeg ze speels. HEt compliment over haar mooie ogen was meegenomen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 0:09:02 GMT 2
Ty grijnste. "Jup, nu wel." Hij kwam overeiund en klopte de sneeuw van zich af. WIlliam legde zijn nhand voor zijn ogen en shcudde zijn hoofd. "Serieus, jullie zijn gestoord."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:09:27 GMT 2
'Hij misschien, maar ik niet,'glimlachte Kyra en schudde aarogant haar ahren naar achter. 'Ik weeet gewoon dat ik een goed lijf heb en toon eht wanneer ik dat wil. Mijn lichaam, mijn leven, mijn zaken. Als het je niet aanstaat draai je je om, of ga je weg, dan hoef je ook niks te zien.' Ze twijeflde of ze aan haar vos verder zou gaan, maar draaide zich toch maar half om naar Ty, met een speels lachje.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:16:38 GMT 2
"Ik ga nergens heen hoor!" Riep Ty vrolijk en liep naar WIlliam en Kyra. William haalde zijn schouders op. "Ik heb er opzich geen problemen mee, ik leef al zolang met die gek dat ik het wel gewend ben. En jou ken ik niet echt goed, dus ik heb nog alle tijd om je niet aardig te vinden, toch?" Zei hij met een knipoog.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:21:08 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Je mag me ook wel aardig vinden. Als je me op de goeie momenten treft ben ik ook aardig. Wees alleen niet verbaasd als ik een bitch ben als ik met mijn broer en zusje ben, of je straal negeer.. Ik heb zo mijn buien en vreemd genoeg is dat niet eenmaal per maand. Nu ben ik leif.. en iets anders...' Ze beet op haar lip en wierp een uitdagende blik op Ty, voor ze zich tot WIlliam wedde. 'Maar warom ken ik jou niet? Je bent bloedje mooi, waarschijnlijk nog leif ook... Laat me raden, je bent bezet?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:39:55 GMT 2
William grinnikte. "Oui, madame." Ty grijnste. "Sorry hone, you'll have to stepaside for him." Zei hij met zijn ierse accent en gaf William een duw. "Ja, Ty. Ik hou ook van jou." Zei hij een beetje droog, maar straalde omdat hij aan Teresia meost denken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:45:12 GMT 2
Kyra grinnikte/ 'dat zal dan wel de reden zijn. Ik kijk niet naar jongens met een vriendin. Het is ziek om achter de jongen van een adner aan te gaan. dat zoe zelfs ik niet.. Gebruikte jongens...' Ze rilde en glimalchte naar Ty. 'I don't mind, my dear sir. I anjoy spending time with you.' Ze wist dat hij geen gevolens voor haar had en dat was prima. Ze wilde geen lefide, alleen aandacht en bewodnering. Die kreeg ze, dus dat was genoeg.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:56:15 GMT 2
"Mooi zo. Want ik vraag me af hoe lang mijn relatie het volhoud als Terees denkt dat ik vreemd ga, ofzo." Zei WIlliam peinzend. "Same here, Milady." Zei Ty grijnzend. "Ow get a room!" Riep William lachent en schudde weer zijn hoofd.
|
|