|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:08:18 GMT 2
'Welke dan?'vroeg ze speels aan William en lachte. 'Nee, ik vind dat niet kunnen. Als een jongen me zo graag wil, dan maakt hij het maar eerst uit met zijn vriendin. Ik rad het je echter af, want ik zou toch niet met een relatie beginnen, hoe dan ook. De meeste weten dat van mij, maar sommige meisje geloven nog steeds dat ik van plan bn hun vriendje in te pikken.. hallo, er lopen genoeg leuke vrigezelle jongens rond.' Ze sloeg zacht een arm om Ty heen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:17:23 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Nee, ik zeg het niet." Zei hij en kleurde een beetje. Ty sleog zijn arm om Kyras middel en grijnste plagend naar WIlliam. "Hebt begint met een..... T. En dan een.... E." Zei hij langzaam.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:28:21 GMT 2
Kyra dacht na. 'HEt is geen Zwad, dat is zeker. Jammer eigenlijk. Zou je niet iets met Alyin kunnen beginnen? Ik heb zo'n hekel aan haar vriend.. maar dat kan ik haar niet zeggen natuurlijk.' Ze glimalchte naar Ty en vervolgens weer naar William. 'Je hoeft het niet te zeggen. Het maakt ook eigenlijk neit uit. Je hebt een vriendin, dus laat ik je met rust. Nou ja, op deze manier dan.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:36:58 GMT 2
Ty schudde wild zijn hoofd voor WIlliam iets kon zeggen. "Hij is heel trots op haar, maar hij durft het alleen niet te zeggen enzo!" Lachte hij. William gromde, maar wist dat Ty min of meer gelijk had. "Teresia." Zei hijt oen zacht en glimlachte. "Ze heel Teresia en ze komt uit ravenklauw, net als ik."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:41:40 GMT 2
Kyra haalde haar schouders op. 'waarom laat je je nou door hem opfokken? Je hoefde het neit te zeggen. ij weet dat je van haar houdt en dat je trots op har bent, dat hoef je niemand te bwijzen.' Ze rekte zich uit. 'Kijk, zonder leifde denk je nuchter na. Als je verliefd bent denk je altijd maar dat je dingen fout doet, terwijl er niks mis mee is. Ik snap jullie niet. Wie kwelt zichzelf nou voor de lol zo?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:47:56 GMT 2
"Omdat er ook goede dingen zitten aan verliefd zijn. Zoals het gevoel dat je krijgt als je je geliefde weer ziet. En gewoon de tijd samen." William schudde zijn hoofd. "Nee, ik vind het het zeker waard!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 14:10:37 GMT 2
Kyra haalde haar schouders op. 'je zal wel gelijk hebben. Ik heb geen idee. Liefde is me onbekend.' Ze glimalchte naar Ty. 'En jij dan? HEb jij weleens echte leifdes gevoelens voor ej meisje gehad?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:43:28 GMT 2
William grinnikte en schudde zijn hoofd. "Give love a chance." "Maar schat, ik hou toch van jou! Voor wie zou ik dan nogmeer moesten voelen?" Riep Ty met armen gespreid en totaal nep.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:46:07 GMT 2
Kyra deed of ze bloosde. 'Oh, Ty, dat wist ik wel!' Even nep als het zijne en biel in zijn armen. Ze gaf een zacht kneepje in zijn bil. 'Dacht maar neit dat ik hetje makkelijk maak, omdat je goedweer speelt.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 0:12:18 GMT 2
Ty grijnste breed. "Ow, maar dat wil ik ook helemaal niet." Fluisterde hij. William sloeg zichzelf tegen zijn voorhoofd en vroeg zich af wat hij hier deed.
|
|