|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:18:54 GMT 2
Kyra keek naar hem om en grinnikte. 'Jullie meoten eht trouwens nog goed met mij maken. Voor het bijna beschadigen van mijn vos.' Ze sloeg haar armen over elkaar en glimalchte naar Ty. 'Jij verzint zelf amar eits leuks, en jij...' Ze keek naar William. '...jij moet me helpen emt mijn tweede vos.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:03:29 GMT 2
William keek Kyra verbaasd aan waar Ty alleen maar breder grijnste. "Wat? Ik heb helemaal niets gedaan. Mcie gooite die sneeuwbal hoor." Zei William verontwaardigd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:24:51 GMT 2
'maakt niet uit, je lokte het uit.' Zeliep naar haar vos toe en sleog haar armen over elkaar. 'Kom op, hup hup, help me dan mee. En jij... verzin maar hoe je het met me goed kan maken dat je bijna mijn vosje raakte.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:31:46 GMT 2
William keek nogsteeds verontwaardig naar Kyra. "Uitgelokt!?! Ik wilde een liedje schrijven en hij bekogelt me! Hoe kun je dat uitlokken noemen?" Ty lachte. "Kom op! Doe het meisje een plezier." Hij sloeg William tegen zijn schouder.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:33:09 GMT 2
Kyra lachte. 'Inderdaad, doe me een plezier. Ik vind het leuk als je helpt en als jij niks goeds bedenkt, dan ben jij mijn volgende ijssculptuur.' Ze grijsnde uitdagend naar hem, stak haar tong uit en pakte een nieuwe lading sneeuw.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:48:13 GMT 2
"Ik zal diep gaan nadenken, schoonheid." Zei Ty met een buiging. William keek Ty verwonderd aan. "McManus...en nadenken... Not in a millioen years." Hij grinste en keek naar Kyra. "Goed goed, ik help wel. Als is het om van je gezeur af te zijn." Lachte hij en liep naar Kyra toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:53:59 GMT 2
Kyra lachte. 'waarom denken jullie dat wij vrouwen zoveel zueren? We krjgen altijd onze zin op die manier.' Ze lachte en wierp een hoop sneeuw op Williams hoofd. 'Oh sorry, zei ze, met een poeslief lachje en een speelse glittering in ahar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 11:00:01 GMT 2
William schudde de sneeuw van zijn hoofd. "Ja, en bedankt." Er zat nog wat sneeuw, maar dat deerde hem niet. "Maar weer wel dat uik niet goed ben met mijn handen. Ik ben meer Sir Music, zoals Terees zou zeggen." Lachte hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 16:05:26 GMT 2
Dat kostte hem een tweede lading sneeuw op zijn hoofd. 'Mannen kunnen alles en zo neti dan meoten ze dat maar leren. Aan muziek alleen heb je neit genoeg, want dat kan ik ook. Als jij neit sterker, handiger en beter bent in een ding dan ik, dan ben je dus geen man.' Het was haar logica en haar ervanaf praten zou niet werken. Ze vergeleek alle jongens met Kelian, en om de een of andere reden waren ze bij lange na neit zo goed.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 18:47:21 GMT 2
"Ja, ok. Ik kan wel meerdere dingen, maar die doe ik allemaal niet zo veel." Hij knielde neer op de sneeuw en negeerde de sneeuw op zijn hoofd. "Nou wat moet ik doen?"
|
|