|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 19:08:46 GMT 2
'Een grote berg sneeuw verzamen, en dan maak ik er wel een vosje van. Het verzamelen en opstapelen kost het meeste werk, dus dat mag jij doen. dan kan ik - ze draaide zich om naar TY- zien wat hij gaat doen om het goed te maken.' Ze sleog ahar armen over elkaar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 19:21:03 GMT 2
"Oe, ja nu doe ik het dus echt met alle plezier." William draaide zijn rug naar het tweetal en begon sneeuw op een hoop de schuiven. Ty grinnikte. "Maar ik weet niets. Als jij nou eens iets leuks bedenkt was ik moet doen.... Gelieve iets... leukers dan sneeuw bij elkaar schuiven"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 19:28:59 GMT 2
'Nee, je bendekt zelf maar wat. Kijk, ik kan ook van jou een sneeuwbeeld maken, dat ik je begraaf en je dan in iets anders veraner.. maar misschien weet ij iets.. leuekers.' Ze knipoogde en draaide zich half geergerd, half geamuseerd om naar William. 'Doe neit zo flauw. Je vind het wel leuk en gezellig om me te helpen met mijn sneeuwbeesten.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 22:20:08 GMT 2
"Ik vind het ook leuk, maar ik zei alleen... ow laat ook maar!" Lachte William en schudde zijn hoofd. Ty dacht na. "En moet het noodzakelijk hier en nu?" William drukte zijn handen op zoijn oren. "Ow toe McManus, ik wil het niet horen!" RIep William dramatisch.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 23:52:01 GMT 2
Kyra lachte om William en stak haa tog naar hem uit. Ze keek Ty speels aan. 'Oh, wat zou je dan neit hier kunnen doen? Je maakt me wel erg niewsgierig...' Ze streek even met haar vinger over zijn buik en glimalchte naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 0:02:18 GMT 2
Ty keek onschuldig omhoog. "Ow weet ik nog niet percies. Maar ik wil je dan niet delen met William." Grijnste hij en gebaarde naar William.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 0:26:32 GMT 2
'Oh, weten we dan wel zeker dat je eht doet om het met mij goed te maken en niet alleen voor je eigen plezier?' Haar ogen straalden van pret (*mept pret*). Ze keek even naar William en vroeg zich af wat ze eigenlijk wilde.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 0:47:04 GMT 2
"Bah, bah, bah, bah,bah,bah." Mompelde William terwijl hij rustig doorging met de sneeuw Grijnzend legde Ty zijn wijsvinger op zijn mond. "Sssh, you'll make Daqniëls trow up." Bij het verbaasde hoofd van William, schoot Ty in de lach. "Nee nee, ik ben heel goed opgevoed hoor." "Ben je opgevoed joh?" Grinnikte William en klopte zijn berg even aan. "Zip up! Of ik ga je Zed noemen hoor!" Ty stak waarschuwend zijn vinger op naar William. Deze rilde en schudde zijn hoofd. "Okey, okey. Ik hou mijn mond al."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 16:13:56 GMT 2
'Wat is er met Zed?' Vroeg Kyra nieuwsgierig. Ze negeerde de conversatie verder volledig. Het kon haar weinig schelen of William iets zou zien. Ze zou warshcijnlijk toch niks van hem toestaan. Nog niet tenminste. Je wit het maar nooit met haar. Soms kwam het opeens op.. en ze waren tenslotte al een tijd samen aan het klooien... 'When you trow up,' zei ze teriwjl ze zicht ot William richtte, opeens weer iets herrinnerend,' please make sure you won't do it over my fox. It would melt and I really will kill you for that.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 21:36:23 GMT 2
William lachte. "Okey, okey. I'll not trow up." Hij negeerde de kwestie van Zed amar even. "Zed Daniëls en William Daniëls, de link al gevonden? Ze zijn geen broers ofzo, alleen de zelfde achternaam. Maar ze hebben een lichtelijke hekel aan elkaar, dus ze zijn zo leuk te plagen door hun namen te wisselen." Ty grijnste.
|
|