|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 0:03:21 GMT 2
Kyra alchte. 'Hoe moest ik dat nou weten? Ik wist toch ook neit hoe heette? en zo goed ken ik Zed niet.. nou, ik ken hem wel goed.. maar neit als vriend goed zeg maar.' Ze vertelde niet over andere dingen die ze wel van hem wist, bijvoorbeeld dat hij erg goed zoende... Ze glimaclhte even. 'Ach, noem elkaar zoals je wil. Maar als een van jullie het waagt om me schattig, lief of flufig te noemen...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 0:17:28 GMT 2
"Nee, okey. Maar wij weten dat wel." Lachte Ty. William tekende even een T in de sneeuw. "Ik kan me, aan je gedrag te merken, niet voorstellen dat niemand je ooit schatje heeft genoemt.... Aangezien dat practisch hetzelfde als schattig betekend."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 16:59:04 GMT 2
Kyra sloeg haar armen over elkaar en trok een weknbrowu naar hem op. 'En wat precies wil je daarmee zeggen? Dat is een arrogante bitch ben die meot wegrotten in hel?' Ze liet haar blik even over hem heen gaan en besloot dta ze hem eigenlijk wel mocht. Niet zozeer als in leuk, maar wel een grappig persoon om mee om te gaan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 17:12:43 GMT 2
William lachte. "Nee, daarmee bedoel ik dat je iedereen zou moeten slaan die je schatje noemt. En omdat jongens dat hoogst waarschijnlijk vaak doen... komen er behoorlijk wat jongens met blauwe plekken denk ik."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:38:34 GMT 2
Kyra beantwoorde dat emt een stralende grijns. 'Vreemd geneog, ja. Ik kan er neit tegen als mensen me schattig noemen. De enige die ermee weg komt is mijn broer en dan ook niet altijd.' Ze rekte zich uit en leit zich tegen Ty aan vallen. 'Ik heb eht koud,' zei ze met een vrolijke glimalch.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 22:36:56 GMT 2
William dacht na. "Dan is dat vervelend voor die jongens. Want die vinden het normaal om hun vriendin... of zo, schat of schatje te noemen... denk ik." Hij dacht even na, maar bedacht dat het wel logisch was. Ty sloeg zijn armen om haar heen. "Vind je het gek metzulke koude kleren? Maar ik zal je wel opwarmen hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 11:51:34 GMT 2
Kyra lachte om Ty. 'Alsof jij het erg vind dat ik dit aanheb.' Ze grinnikte en keek weer naar Wiliam. 'Enige probleem, ik heb nooit een vriend. Misschien dat zij geloven van wel, of dat ze op mij vallen, maar ik geloof dat ik pas een keer of drie een soort van relatie heb gehad.' Ze dacht na, teiwjl ze zich tegen Ty aan nestelde, maar haar gezicht richting Wiliam.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 13:56:14 GMT 2
William stond op en klopte de koude sneeuw van zijn broek af voor hij zicht ot TY en Kyra wende. "Dus je houd je een beetje aan het lijntje?" Zei hij een beetje afkeurend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 31, 2008 15:48:38 GMT 2
Kyra haalde haar schoduers op. 'Als je eht zo wil noemen.. de meeste jongens weten dat ik neit verleifd wordt, maar zijn ervan overtuigd dat ze me wel verleifd kunnen krijgen. Tjah, laat hen maar lekker proberen. Ik geniet van de aandacht. Tot er een betere is, of ik werkelijk verleifd word.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 16:37:38 GMT 2
William knikte. "Ja, je houd ze min of meer aan het lijntje dus." "Hij vind dat je meteen verliefd moet zijn, anders zal het niet meer gebeuren." Legde Ty hoofschuddent uit, hij was het er duidelijk niet mee eens."
|
|