|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 16:40:39 GMT 2
Kyra lachte even, 'Maar dan zal ik dus nooit iets met jongens kunnnen doen! Dat is discriminatie voor de mensen onder ons die gewoon neit verliefd kunnen worden. Het spijt me, maar zoalng ik geen jongen heb van wie ik hou, zoek ik verder. Hou het maa rop een zoektocht naar lefide, dat vind ik wel een mooie osmchrijving.' Ze keerde zich grijnzend om naar Ty.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 1, 2008 18:05:03 GMT 2
William keek even bedenkelijk, maar haalde toen zijn schouders op. "Ik geloof er niets van, maar ja jou leven. Dan ga ik niet zeggen wat je moet doen." Ty grinnikte. "Ow, ben ik een pittstop dan?"
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 19:40:31 GMT 2
'Ik weet neit wat jij bent. Dat weet ik nooit van te voren. Je bent een grifje dat mijn dat mijn aandacht trok. Dat is al een wodner opzich, dus wie weet waar het strand, of hoe eht vaart. Ik niet, want mijn relaties duren nooit lang.' Ze draaide zich om naar WIlliam. 'Ik weet zeker dat ik nooit verleifd ben geweest. Als eht uitgaat, maar zonder ruzie, dan hoor je dat toch jammer te vinden, of hoor je er verdrietig over te zijn? Ik heb nooit iets van dat alles gehad. Zelfs neit een beetje. Schouders ophalen en anar de volgende.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 0:38:41 GMT 2
Ty lachte. "Maar ik ben ook heel anders he lieverd. Maar ben ik dan het enige grifje?" "Inderdaad, dan ben je niet verliefd geweest. Tenzij je toen altijd blij was dat het uit was. Je hoeft echt niet per se verdrietig te zijn. Met een vriendin wist ik dat het het beste was, nou ik was dus echt niet verdrietig." William keek haar ernstig aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 12:43:50 GMT 2
Kyra agf hem een zachte kus op zijn kaaklijn. 'Ik geloof dat je op het moment wel het enige grifje bent ja.' Vervolgens keek ze weer naar William. 'Nou nee, eigenlijk niet. Ik heb het uitgemaakt omdat ik vond dat als ik toch geen echte gevoelens voor hem ahd, dat ik dan voor niks zoveel leuek jongens misliep. Vreemd misschien, maar zo ging eht elke keer. Ik was op ze uitgekeken. Soms was er een jongen die het met mij uitmaakte omdat ik te weinig leifde toonde. Had hi gelijk in, dus kon alleen maar tevreden zijn.' Ze beantwoorde zijn blik kalm.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 18:43:49 GMT 2
Ty lachte. "Ow goodis! I like that, I like that!" "Ach, dan zul je wel nooit verliefd zijn geweest. Zonde." Zei WIlliam schouder ophalend en draaide zich weer naar de berg sneeuw.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 20:21:30 GMT 2
Kyra lachte om Ty en grinnitke toen om WIlliam. 'Dat zei ik toch al? Ik ben nooit verliefd geweest en zal eht waarshcijnlijk ook nooit worden. Ik zoek nog steeds naar die ene jognen die mij dat gevoel kan geven waar mijn zus en vriendinne het telkens overhebben. Ik heb geen idee hoe eht is, maar het schijnt erg fijn te zijn.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 18:13:22 GMT 2
"Het gevoel waar je het allemaal om doet." Zei William en staarde voor zich uit. 'Een misselijkmakend, maar f9ijn gevoel.' Dacht hij dromerig.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 5, 2008 20:17:37 GMT 2
Kyra staarde hem werkelijk verbijsterd aan. 'Je dacht dat het omschrijven zou helpen? Ik hoor zoveel verschillende verhalen aan dat ik me werkelijk afvraag of jullie neit gewoon ziek zijn. Ik vind het buitengewoon vreemd dat er vlinders in je buik zouden zitten en dat je misselijkheid als iets goed zou zien.' Ze sleog ahar armen over elkaar. Het klonk zo vreemd... maar ergens ook wel een beetje bekend.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 20:25:24 GMT 2
William keek Kyra aan en lachte. "Ik kan het niet beschrijven, niet beter dan dat. Het is nou eenmaal een heel vreemd gevoel. Een waar je ziek van word, maar ook het laat je ook weer vliegen." Hij schudde zijn hoofd. "Het is onbegrijpelijk."
|
|