|
Post by greenlightning on Feb 7, 2008 15:21:38 GMT 2
Kyra knikte. 'Het klinkt erg bijzonder. Vreselijk dat ik dta nooit heb meegemaakt.' Ze rolde emt haar ogen en dacht opeens aan Thomas. Meteen odenrdrukte ze de gedachte en het bijbehorende gevoel weer, voor ze zichzelf begon te vervloeken. Hier moest ze echt mee ophouden. 'Ach, ik ben tevreden met de jongens die ik heb. Wie weet ontmoet ik op een dag echt een jongen waar ik voor val.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 7, 2008 23:22:08 GMT 2
"Klinkt egoisties." Mompelde William en schreef Teresia en maakte er tekentjes en hartjes omheen. Ty keek even geboeit toe maar schudde toen zijn hoofd. "Hij is echt bezeten."Hij keek naar Kyra. "He ik dacht toch echt dat ik die ene jongen was." Grijnste hij breed.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 7, 2008 23:57:48 GMT 2
'Je bent zeker ene jongen,' alchte Kyra vrolijk en sleog ahar armen om hem heen, terwijl ze haar borsten tegen zijn borst vleidde. 'Maar laat hem geneitne van verleifd zijn. Hij is de egoist... mij pesten met iets wat blijkbaar zo geweldig is en wat ik gewoon nooit zal ervaren...' Ze wierp William een arrogante blik toe, zonder Ty los te laten.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 8, 2008 0:33:14 GMT 2
William keek niet op, hij kon wel raden hoe Kyra nu keek. "Ik bedoelde er mee dat je jongens laat dromen over jou, terwijl er misschien meiden zijn die echt verliefd op hen zijn. Dat is een beetje egoistisch." "Don't get me thinking." Fluisterde Ty in haar oor waarna hij er even in blies.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:19:54 GMT 2
Kyra alchte. 'Dan ben i kblijkbaar dus toch gewoon beter dan zij. Helaas voor die meiden. Als de jongens leiver gaan voor mij, die ze nooit zullen krijgen, in plaats van midner geode meisjes die ze wel kunenn krigjen.. tja, dat is hun porbleem.' Ze glimalchte verleidelijk anar Ty. 'What are you thinkin about then?' zei ze op zachte speelse toon.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:24:34 GMT 2
"Ja zoals ik dus al zei, beetje egoistiesch." Herhaalde William hoofdschuddend. Ty keek vermoeit naar William. "Will, please shut." Hij keek weer maar Kyra, nu met een vrolijke blik. "I don't know, but it's pretty."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:43:01 GMT 2
'Is it about me? I'm pretty... or, about you and be... that's evenprettier I think.' Ze beet op haar lip en negeerde William. Het kon ahar neit schelen dat hij haar egoiestisch vond. Misschien was ze dat ook wel. Nou en? Zij had er geen last van en Ty op dit moment ook niet.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:54:03 GMT 2
William roilde met zijnogen. "If it makes you happy..." Mompelde hij en ging verder met in de sneeuw tekenen. "Hm... maybe. How are you going to convince me to tell you what I see?" Vroeg Ty plagend.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 15, 2008 14:25:24 GMT 2
Kyra draaide zich half om anar William, maar verwaardigde het zich om er geen antwoord op te geven. Ze glimalchte naar Ty en beet zacht op haar lip voor ze dicht bij hem ging staan en fluisterde: 'Depends... do want it to stay a thought, or will you make it come true?' Ze voelde een vreemde kriebel in ahar buik, vreemd maar al te bekend.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 16, 2008 0:44:00 GMT 2
Ty dacht even na. "Dunnow, maybe. I don't know if you're in to it my dearest." William schudde zijn hoofd. 'Ik denk dat ik moet overgeven.' Dacht hij, maar zei niets hardop. Al was uit zijn gezichtsuitdrukking het wel te lezen. Iets wat Ty wel zag, maar het hardnekkig negeerde.
|
|