|
Post by greenlightning on Feb 19, 2008 15:08:02 GMT 2
Kyra had niks in de gaten, maar zelfs als ze het had gezien, dan zou ze er nog niet op hebben gereageerd. 'Neither do I, as long as you don't tell me what's on your mind. You can tell me. I keep my secrets.' Ze streek even met haar hand over zijn borst.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 21, 2008 14:19:58 GMT 2
"I not good in explaining some things." Grijnste Ty met een uitdagende blik in zijn ogen. Hij wist wel dat ze wist wat hij bedoelde, maar hij vond het leuk zo te plagen. "Alleen als hij er tijd mee kan rekken dan." Mompelde William.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 21, 2008 21:25:37 GMT 2
Kyra grinnikte zacht. 'I got time. I'm not patient though.. you might hurray, before I change my mind and find something else to do.' Ze draaide zich al half om en keek om zich heen, alsof ze inderdaad naar ene anbdere bezigheid zocht.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 22, 2008 14:28:06 GMT 2
"But it's too cold here! And you are so mean. You know what I'm talking about." Ty hield zijn armen stevig om haar heen zodat ze niet weg kon en kus in haar nek. "Nothing is more interesting then I am."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 25, 2008 15:10:48 GMT 2
Kyra draaide zich half naar hem om. 'If I'm thinking what you're thinking... I think I can keep you warm. Don't tell me you really think you can be cold while we're doing that.' Ze liet zich emt haar rug tegen hem aan zakken en vleidde zacht haar billen tegen zijn middel. 'No... I agree. At the moment you're most interseting to me.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 25, 2008 21:47:32 GMT 2
William blies zijn wangen vol lucht en deed zijn mond met een Ble ogen gaan. "Now I'm really going to be sick." Klaagte hij. Ty sloot zijn ogen en moest weerstand bieden. "You're right, I have no firbe in my body that thinks otherwise now."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 13:09:33 GMT 2
Een bewigen van zijn lichaam en ze wist dat ze hem had. Ze kon hem nu alles amken en hij zou nog alles voor haar doen. Een triomfantelijke blik en vervolgens weer haar leive glimlachje. 'Wanna join us, William? I don't mind. That is.. if Ty thinks about sharing me... I don't think your girl has giving you what you need. Else you wouldn't look like that...' Ze schamperde even en sloeg haar armen om Ty heen, zonder zich om te draaien, of haar blik van William af te halen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 15:39:38 GMT 2
William keek Kyra woedend aan. "Wat?!" Riep hij en sprong overeind. Hij was niet van plan om wat dan ook over Teresia over zijn kant te laten gaan. "Jij hebt geen idee wie Teresia is en je hebt geen idee hoe geweldig ze is! Jij bent verdomme niets vergeleken met haar!" Ty keek van Kyra naar William. Zijn instinct zei hem dat hij zijn vriend moest steunen, maar een ander deel van hem was totaal niet in William geintereseerd.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 16:08:25 GMT 2
Kyra glimalchte poeslief naar William. 'Liefde maakt blind zeggen ze wel eens. Jij bewijst het maar weer. Sorry, maar ik heb nog geen meisje ontmeot die beter was dan ik. Denk wat je wil, ik ben tenslotte ook neit in jou geintersseerd. Je bent te... soft voor mij. Jankend om je vriendinnetje omdat ze je droog laat staan. Jammer dat ze je niet kan geven wat je nodig hebt. Geen wonder dat je zo gestrest bent. Je ahd beter een lief vriendinnetje kunenn hebben.' Ze draaide zich om naar Ty en gaf hem een lief kusje op zijn wang. Ze had alles gezegd met een lief stemmetje, alsof ze WIlliam eigenlijk alleen maar widle helpen, hoewel ze hem van binnen uitlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 16:16:45 GMT 2
Ty slikte en keek haast angstig naar Kyra en William. Hij vond het niet echt prettig dat ze zo tegen elkaar deed. William trilde van woede. "Weet je, dat is niet waarom ze mijn vriendin is. Want als ik het daarom deed, dan zou ik wel bij een hoertje op bezoek gaan, een zoals.... jij."
|
|