|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 16:28:14 GMT 2
Kyra draaide z9ich glimalchend naar hem om. 'Sorry, maar een hoertje zoals ik, heeft geen behoefte aan een jongen zoals jij. Ik vrees dat je daarvoor een midner knap meisje meot zoeken. Zoals je vriendin bijvoorbeeld. Kijk het boeit me niet wat je wel of neit doet, maar stel je alsjebleift niet zo aan, alleen omdat je jaloers bent dat jouw meisje een preuts tutje is.' Ze ergerde zich aan hem. Ze vroeg zich af waarom ze eigenlijk tijd aan hem besteedde, terwijl ze veel levier met Ty bezig was. Ze draaide nu dan ook definitief William de rug toe en nestelde zich tegen Ty aan.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 16:37:40 GMT 2
William gromde woedend en keek Ty verontwaardigd aan. "Mijn vriendin is tenminste aardig en geen arrogante trut. En zij hoeft niet het genot van allerlei jongens te verzoeken om een leven te hebben." Ty bleef versteend staan. Hij wist niet wat hij moest doen en Wiliam blik hielp niet echt.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 17:06:00 GMT 2
Kyra glimlachte naar ty. 'Je wilde toch ergens anders heen gaan? Waar had je in gedachte?' Ze negeerde William volledig. Hij bestond neit langer voor haar en als het neit nodig was, dan zou ze ook niet reageren. Ze wist dat hij ongelijk had. Ze mocht arrogant zijn, maar een trut was ze alleen wanneer het haar uitkwam.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 18:24:54 GMT 2
Ty aarzelde en keek Kyra even verbaasd aan. "Euhm, op dit moment?" Op dit moment rende hij liever schreeuwen weg, hij kon absoluut niet tegen tweestrijd. William snoof en draaide zich om. Hij kon niet geloven dat Ty ook maar in de buurt van die slet wilde zijn!
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 28, 2008 14:08:00 GMT 2
'Of wilde je liever hier blijven staan? Vind ik eerlijk gezegd niet zo gezellig. De sfeer is heel wat gekelderd, misschien dat eht weer wat leuekr wordt als we gewoon alleen zijn?' Haar stem was zacht en leif, net als haar glimlach en de blik in haar ogen. William konv ergeten dat ze Ty zo makkelijk zou opgeven. daar was hij inmidels veel te interssant voor. Ze nam zijn hand en bewoog zich sierlijk richting het bos. 'Kom je?'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 28, 2008 19:24:32 GMT 2
Ty rilde. "Ik weer niet." Mompelde hij en keek naar de grond. Toen keek hij op naar William, maar deze zag hem niet eens. "Will, toe doe niet zo koppig." Zei hij een beetje zacht. "Je weet dat ze het zo niet bedeolde, daar ben je te slim voor." William bromde iets onverstaanbaars. Ty zuchtte en schude zijn hoofd. "Je bent gewoon koppig. En door jou koppigheid ga ik mijn middag niet laten verpesten."
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 1, 2008 15:30:36 GMT 2
Ty draaide zich om naar William en keek hem aan met ogen vol berouw. 'Het spijt me als ik je heb beledigd. Ik kan er gewoon niet tegen dat je een meisje hebt van wie je houdt, terwijl ik neit eens weet hoe dat voelt. Sorry.' Ze keek hem aan, met die grote bruine ogen. Als je haar niet zou kennen, zou je haar op haar worod geloven., Ze was een buitengewoon goede actrice, want ze meende geen woord van wat ze zei. Ze was echte rniet van plan om Ty weg te laten kapen, alleen maar omdat een of andere jankjoch haar lastig viel.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 1, 2008 15:42:13 GMT 2
"Ty, ik stel voor dat je gaat en haar meeneemt." Zei William rustig zonder zich om te draaien. Zijn gezichtsuitdrukking was toonde niets, amar hij was woedent van binne. Hij zou Kyra niet echt snel vergeven, als iemand iets over Teresia zei dat negatief bedoelt was dan kon hij dat simpel weg niet hebben. Ty zuchtte en keek naar Kyra. "Kom op, laat hem maar."
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 3, 2008 16:13:20 GMT 2
Kyra keek William aan alsof ze werkelijk gekwetst was en kroop iets in Ty's jas. 'Laten we maar gaan,'zei ze zacht. 'Hij is neit erg vergevings gezidn, of wel?' Ze keek hem aan, met haar grote bruine ogen, vol berouw en pijn. Ze was bijna te goed in het verbergen van haar ware gevoelens. Ze lachte zich rot om William, maar het meisje vol spijt was veel... handiger nu. William zou hem nog wel krijgen.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 3, 2008 19:37:26 GMT 2
Ty knikte en pakte haar hand. "Ik weet wel wat beters dan hier te staan blauwbekken." HIj glimlachte rustig en begon te lopen. Al zat het hem nogsteeds niet helemaal lekker.
William staarde naar de grond. Hij baalde en niet zo'n klein beetje ook. Hij had Teresia al weer een tijd niet gezien, tenminste alleen maar vluchtig gezien.
|
|