|
Post by greenlightning on Mar 5, 2008 17:17:25 GMT 2
Kyra glimlachte en draaide zich om. Ze ging met haar rug naar hem toe staan en spreidde haar benen voor hem. Met haar ene hand trok hij haar dicht tegen zich aan, teriwjl ze zijn geslacht de juiste kant op duwde. 'I give you what you need, if you give me what I need,' zei ze zacht en keek half naar haar om. Haar ogen glinsterden gevaarlijk, terwijl ze wachtte.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 5, 2008 18:41:09 GMT 2
Ty rilde en boog naar voren. "I will give you everything you need." Fluisterde hij voor hij zijn onderlichaam naar voren duwde. Hij vertrouwde erop dat zij hem stuurden, want hij moest bekennen dat dit vrij nieuw voor hem was.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 5, 2008 18:44:17 GMT 2
Een lichte ergernis gleed door haar heen toen ze emrtke dat hij blijkbaar niet zo ervaren was als ze had gehoopt, maar dat verdween vrij snel weer. Ze bracht zijn geslacht naar het hare en duwde hem zacht voor een deel naar binnen. Ze kreunde rillend. Lang gelden sinds ze iets van die grootte had gehad. Ze beet op haar lip, zowel van verlangen als van een lichte pijn. Ze had gedacht dat het nu toch wel iets uitgerekt zou zijn. Waarokm voelde het dan elke keer als de eerste keer?
|
|
|
Post by Madjic on Mar 6, 2008 20:10:53 GMT 2
Ty kreunde toen hij naar binnen ging. Een rilling liep over zijn toen hij in en uit gingen. Hij bedacht zich even dat het lang geleden was dat hij dit had gedaan en geniette er daarom extra veel van
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 11, 2008 22:16:46 GMT 2
(okeej, ff skippen anders duurt eht zo lang XD)
Kyra kreunde en rilde. Ze ahd geweten dat eht fijn zou voelen en het was geen teleurstelling geweest. Het was dat ze niet al te comfortabel stond, anders had ze hem nog wel langer in zich willen houden. Hij liet hem langzaam uit zich gaan en voelde hoe het uit haar begon te druipen. Ervaren als ze was sprak ze een sinpele spreuk waardoor het verdween en liet zich tegen de boom aanzakken met haar rug. Ze keek hem aan, met een glans van bewodnering, opwinding en nog iets anders aan. 'Dit heb je vaker gedaan,' glimalchte ze.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 13, 2008 0:11:45 GMT 2
(Ja, mee eens)
Ty hijgde even en legde zijn hand even een seconde op zijn borstkas en haalde diep adem. Vervolgens keek haar naar haar en glimlachte zacht. Hij trok zijn broek op voor hij voor haar op zijn hurken ging zitten. "Ik? Op deze manier niet." Zei hij met een wat schorre stem. Hij kuchtte even, maar echt nut had het niet. "Maar met een ervaren vrouw gaat het allemaal net iets makkelijker." Zei hij toen emt een knipoog.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 13, 2008 19:52:06 GMT 2
Kyra keek hem lief aan, met haar benen speels tegen elkaar, haar ahdnen achter haar rud en met haar korte hare die warrig zaten door de wind. 'Zo ervaren ben ik niet... ik ben vrij kieskeurig wat jongens betreft, maar ik probeer wel veel uit, dat is waar. En? Bevalt deze manier je?' Ze iwst dat het haar was bevallen. Zelfs nog beter dan de eerste keer.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 13, 2008 20:30:43 GMT 2
Ty grinnikte en tikte met zijn vinger even op haar been. "Dan voel ik me vereerd dat ik wel waardig was." Zei hij met een knipoog. "Het beviel me zeker. Maar het is gewoon heel anders dan... dan wat ik gewend ben."
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 13, 2008 21:45:30 GMT 2
'Jij bent bed gewend, 's avonds en dan met een meisje die je daarna nooit meer ziet? Ik ken het fenomeen, al is het veel te normaal voor mij. Je bent het meer dan waard, Ty. Meer dan waard, al is eht maar om je gesteltheid.' Ze keek nog even naar zijn geslacht dat zelfs in kleine toestand al groter was dna bij de meeste. Ze kon eht niet laten om te glimalchen. Hij was zeker bijzonder. Heel bijzonder. Liefde zou neit komen. Die kende ze neit. maar hij was toch wel heel erg...interessant.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 13, 2008 22:45:45 GMT 2
"Nou ja, de meiden zie ik daarna nog wel hoor. De meeste tenminste." Hij grijnste. "Soms ontstond er zelfs een soort van vriendschap." Hij dacht even na en grinnikte. "En soms... friends with benefits." Hij hoopte niet dat Kyra onder de laatste zou vallen, want meestal had die laatste groep niets met vrienden te maken en pas praten niet een een optie.
|
|