|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:20:08 GMT 2
Shirie lachte opnieuw en ging half op hem liggen. 'kijk, het is zo eenvoudig,' zei ze, terwijl ze hem recht in de ogen keek. 'Je schrijft je gevoelens op, gewoon zoals je ze voelt, zonder mooie woorden. dan pas maak je er wat romantisch van. ht gaat om de betekenis en niet om de manier waarop. Echt, wees niet zo';n perfectionist. Begin eerst met ies en verbeter eht dan. Jogens zijn zo moeilijk...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 0:34:50 GMT 2
"Maar ik had ook iets!!!" Riep hoj gefrustreerd. "Ik ben het alleen vergeten! En nu kan ik niets bedenken dat ook maar in de buurt komt van die beschrijving uit mijn droom. En dat is echt heel.... heel.... heel naar."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 1:01:22 GMT 2
'Je komt er wel weer op,'glimalchte ze en agf hem een kus op zijn voorhoofd. Vervolgens kwam ze weer half overeind. 'Niet zeuren, je weet dat eht goed komt. Heb vertrouwen in haar en in jezelf. Echt, ullie maken er een te groot porbleem van.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 16:26:18 GMT 2
William kreunde. "Ja, misschien wel. Maar ik had het gevoel alsof ik in duizende stukjes brak toen ze zei dat ze niet meer door wilde. En..." Hij keek naar SHirie. "Ja ok, laat maar. ik ben echt aan het zeuren, dit ga ik je niet aandoen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 18:48:37 GMT 2
Shirie lachte. 'Je valt me niet lastig en je zeurt niet. Vertel maar wat je dwars zit, ik ben er om te luisteren.' Is mooi afleiding voor mijn eigen problemen. 'Het is ook erg als iemand dat zegt, maar je weet dat het niks maar haar lefide voor jou te maken heeft. Zorg dat ze zich veilig voelt. Dat ze beseft dat ze niet zo bang hoeft te zijn.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 18:52:42 GMT 2
"Ok, maar de vraag is hoe ik dat doe. Ik weet niets te doen behalve gewoon mezelf zijn en haar... ja lief te hebben. Als ik wist wat ik verder kon doen, dan zou ik het onmiddelijk doen." William gign rechtop zitten en prikte met zijn vinger gaatjes in de grond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:24:48 GMT 2
Shirie knikte. 'zoals ik al zei, toon haar dat je moeite voor haar wil doen. Ik weet dat je eht doet, maar laat eht haar zien. Vraag haar uit, verras haar met cadeautjes en bloemen. Zorg dat je vaak bij haar bent. Gewoon, dat soort dingen.' Ze vroeg zich af waarom hij eht neit gewoon begreep. Zo moelijk was eht toch neit?
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 19:30:02 GMT 2
William knikte. "Ik wil elk moment dat ik wakker ben bij haar zijn." Zei hij zacht en glimlachte. "Maar om haar dat duidelijk te maken is een ander verhaal. Ik weet ewoon niet hoe, ik hoor je voorbeelden wel. Maar ze lijken haar allemaal te min."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:43:47 GMT 2
'Het zijn de kleine dingen die tellen. Als je te groot koopt, dan wil eenn vrouw het niet aannemen uit schuldgevoel. Neem haar mee naar het meer tijdens zonsondergang en maak een romantisch diner voor haar. Echt... jij hebt niet veel meisjes gehad, of wel/" Ze glimlachte. Het was geen verwijt.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 19:57:00 GMT 2
William beet zachtjes op de binnekant van zijn wang. "Nou, jawel hoor. Maar dat ging allemaal niet zo moeilijk... Dat waren niet zulke heftige gevoelens en als ze gingen zeuren had ik het wel gezien. Dus meisjes als Teresia heb ik nog niet gehad, zeg maar."
|
|