|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:01:38 GMT 2
Shirie lachte. 'Wees dan maar blij dat het tussen ons niks werd, want ik ben een enorme zeikerd.' Ze knipoogde naar hem. 'Kom op, volg mijn raad eerst op, en ga me daarna pas vertellen dat het niet werkt. Baat eht niet, dan schaadt het niet. Elke vrouw wordt graag verrast en romantiek is... het geheime wapen van de man.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 20:09:26 GMT 2
"Ach, van jou had ik het nog wel kunnen hebben." Zei hij met een knipoog. "En trouwens, hun gezeik sloeg totaal nergens op. Zaten we gewoon lekker voor de tv samen, heel gezellig. Zegt ze ineens dat ik stil ben! Ja goh, ik ben tv aan het kijken." Zei hij geergerd. "Maar ja, ik probeer het wel. EN wie weet komt die tekst weer in mijn hoofd."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:34:01 GMT 2
Shirie knikte lachend en agf ehm opnieuw een kus op zijn voorhoofd. 'Heel goed, zo ken ik je weer. IK maka me in elk geval geen zrgen om jullie. Dat komt wel goed. Ik wou dta ik even optimistisch was over mijn eigen relaties.' Ze liet zich met een zucht achterover vallen, met haar armen onder haar hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 0:01:10 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "Ok, we draaien de rollen om. Shirie, wat is er? Iets met Tom?" Hij was blij dat Shirie zo goed over hem en Teresia dacht, maar hij was niet van plan die Tom Shiries vrolijke leven te laten verpesten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:07:48 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Half. Het is niet zijn schuld. Ik kreeg gewoon een brief van mijn moeder waar ik me kut om voel en ik heb hem nu nodig en hij is weer eens nergens te bekennen. Alsof hij zou moeten aanvoelen dat ik verdrietig ben...' Ze zweeg even en grinnikte toe. 'Vreemd toch, dat ik eigenlijk vind dat hij dat zou moeten aanvoelen...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:13:57 GMT 2
William haalde zijn schouders op. "Niet echt, maar wie weet komt dat nog wel." Hij knipoogte naar haar. "When youre hearts are one." Een belletje ging in zijn hoofd rikkelen, hij herkende dat zinnetje ergens van. Hij keek even verbaast, maar schudde toen zijn hoofd. "Stuur hem anders een uil, misschien komt hij dan."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:24:54 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'ik zou niet eens weten hoe ik het hem zou moeten uitleggen. Hij weet bijna niks over de relatie tussen mij en mijn moeder. Het zou vreemd zijn als ik hem opeens alles vertel.. ik wil mensen er leiver neit mee lastig vallen. Ik wou gewoon.. twee armen om me heen van iemand die van me houdt. Even mijn moeder ongelijk geven..' Dat laatste had ze neit willen zeggen. Ze zweeg en draaide haar hoofd de adere kant op, van William af.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:34:17 GMT 2
"Shirie, ik verwachtte ook niet dat je hem alles ging vertellen. En ik neem aan dat hij ook niets anders zal doen dan je te troosten en bij je wilt zijn. En als hij dat niet doet dan zal ik eens met hem gaan praten, want dan heeft nhij een probleem." William pakte haar zacht hij haar arm en trok haar een beetje naar hem toe. "Ik weet niet wat je moeder vind en je hoeft het me niet te vertellen. Maar je bvent een te prachtig persoon om het je zo dwars te laten zitten."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:38:24 GMT 2
SHirie ging overeind zitten en draaide zich van hemw eg. Ze kon neit anders. hij mocht de tranen haar ogen niet zien. 'Je wil het neit weten. Het is neit iets waar ik mensen mee lastig wil vallen. het is neit dat ik er neit voer wil praten, alleen dat ik mensen er neit mee wil opzadelen.' Een eerste traan rolde over haar wangen en een tweede volgde. Ze wreef ze weg, maar deed alsof ze eigenlijk alleen door haar ahren streek.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:51:17 GMT 2
William schudde haar hoofd en pakte haar hand. "Shirie, kijk me eens aan en zie dat ik niets anders wil dan je helpen. Ik wilde jou eigenlijk ook niet opzadelen met mijn stomme liefdesprobleempjes, maar je hielp me toch." Zei hij zacht. "En ik wil jou ook helpen. En met familieproblemen ben ik wat beter dan met relatieprblemen."
|
|