|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:04:04 GMT 2
Shirie draaide zich half naar hem om. Een traan liep traag over har wang, haar ogen zwart van verdriet. 'Je hebt er zelf voor gekozen..'Zei ze zacht en gaf hem de brief van ahar moeder, die ze die middag ahd ontvangen. Voor de zoveelste maal vraag ik me af, waarom ik vervloekt ben met jou. Waarom besta jij? Ben jij mijn straf? Jaren heb ik gewenst dat je zou verdwijnen, maar elke keer kwam je terug. Jij weet alles van mij en niemand die dat weten mag. maar dat intersseert jou niet. Waarschijnlijk weet iedereen alles al. Je kan je bek niet houden he? Nooi heb je dat gekund. Je bent een leugenaar, altijd weer die ontkenningen... Ik hoop dat je sterft, of gewoon verdwijnt. Uit mijn even, zo snel mogelijk. Sinds je naar die school gaat schijn je te geloven dat er werkelijk mensne om je egven. Sorry dat ik je uit die fantasie moet slaan, opnieuw, want blijkbaar heb je neit naar me geluisterd. Ze willen je alleen om je uiterlijk. Dacht je werkelijk dat jij iets had... Ik hoop dat je eht nu een beetje begrijpt.
R.C. Ashinta. [/center] Shirie kon niet meer naar de brief kijken. hij was meerdere malen verkreukeld. Zwijgend keek ze naar haar ahdnen, vechten tegen verdere tranen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:10:45 GMT 2
William las de brief razend snel en gromde ondertussen. Hij werd niet snel boos, maar datr een moeder zo kon doen was ongelovelijk!! Hij griste de brief uit Shiries handen en verfrommelde hem en gooide hem weg. Daarna keek hij Shirie indringend aan. "Ok, luister naar me en niet naar je moeder. Het is onzin dat ze uitkraamt! En als ze jou niet wilt dan is ze zo dom als haar fantasy haar doet geloven dat jij bent. Het is juist omgekeerd! Ze is degene zonder liefde, vrienden en een betekenvol bestaan, niet jij."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:15:51 GMT 2
Shirie kon hem nog steeds niet aankijken. Ze sloot haar ogen en huilde in stilte. 'Zo is ze altijd geweest,'zei ze, zonder dat er iets aan haar stem te horen was. In gedachten zag ze alles weer voor zich... 'Ik weet neit of ik het je ooit heb verteld, maar op mijn zesde heb ik geprobeerd zelfmoord te plegen.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:21:52 GMT 2
"Shirie." Zijn stem was zacht en smekend. "Toe kijk me aan. Je hoeft je tegenover mij niet te schamen of wat dan ook. Ik wil er voor je zijn, maar als je me niet kan aankijken weet ik ook niet wat ik moet doen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:26:24 GMT 2
Shirie keek naar hem op. 'Ik geloofde dat ik haar daarmee gelukkig zou maken. Als Brownspot me niet was besprongen, dan had het mes mijn hart doorboord. Ik heb nog steeds een litteken op mijn hart, waar het mes door mijn vlees snijdt. Al zolang ik leef zegt mijn moeder dat ze wenst dt ik sterf, dat ik nooit liefde zal kennen. Ze neukt met alles wat los en vast zit. Ik heb vier stifevaders gehad, maar elk weekend kwam er een adnere man langs. De een gemener dan de ander. Altijd zegt ze dat ik nooit mensen zal vinden die van me houden.' Ze zweeg even en keek hem hulpeloos aan. 'Ik weet neit beter, dan dat ik niks waard ben en dat ik altijd alleen zal blijven. Tom heeft zo'n ongeluk dat hij mij heeft, maar ik kan hem neit bevreiden. Daarvoor hou ik teveel van hem.' Ze sleog opnieuw haar ogen neer. Dikke tranen drupten op de grond.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:34:23 GMT 2
William schudde zijn hoofd en keek haar verscheurt aan. "Je moet hen niet geloven. Je bent wel wat waard, je bent veel waard." Hij glimlachte zwak. "Je was zoveel waard dat ik verliefd op je werd. En ik word niet verliefd op meisjes die niets waard zijn, want dat zijn van die meiden die niets voelen. En jij voelt wel. En ik denk nogsteeds dat je moeder degene is die geen liefde kan en zal voelen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:39:39 GMT 2
Shirie haalde har schoduers op. 'dat zei ik ook altijd,'zei ze zacht en veegde de tranen weg. 'Als je je man kan bedriegen, elke dag oopnieuw, dan kan je neit van hem houedn. dat bestaat niet.' Ze keek William even ana en glimalchte. 'Ik ben blij dat teresia je heeft. Zelfs al zou ik een moord doen voor een vriend als jij, zij verdiend je meer dan ik en ze heeft je ook meer nodig dan ik doe.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:49:45 GMT 2
William lachte. "Ik vind het leuk om te horen. Maar dat ik met Teresia ga, betekend niet dat ik niets voor andere mag voelen op vriendschappelijk niveau. EN dat ik andere mensen niet mag helpen en hun moeders een spreuk naar hun hoofd mag gooien."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 14:02:36 GMT 2
Shirie lachte. 'Geloof me, als ik neit dacht dat wij goeie vrienden zijn, dan ahd ik je dit niet verteld, laat staan bij je gehuild hebben. Vriende zijn belangrijk, en ergens is het ook iets makkeljiker te geloven dat we vrienden zijn dan dat iemand van me zou houden. Trouwens, heb jij enig idee wat er met Joey is gbeurd? Iets tussen hem een Teresia geloof ik... Het kwam bij me, een paar uur nadat hij terug was van vakantie, volledig over de rooie. Ik zal je eht hele verhaal besparen, maar haar naam werd ook geneomd. Heb jij enig idee?' Ze maakte zich erge zorgen om hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 22:55:37 GMT 2
William lachte en aaide Shirie over haar hoofd. "Als je maar weet dat je me alles kan vertellen als je iets dwars zit. Maar ik weet niet wat er met hen is gebeurd... ik zal het vragen, dan stuur ik je wel een uil." Hij gaf een knipoog, maar was er niet bezorgd om.
|
|