|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 17:51:30 GMT 2
June lachte. "Nou ja, het lijkt er wel op he. Maar nee, ze gingen allemaal weg en vroeger of ik op hun diertjes wilde letten. EN ze zijn geenvan alle echt moeilijk, dus ik kon lekker luieren."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 18:35:38 GMT 2
'Dan zal ik je maar niet met Cane lastig vallen. Hij is neit bepaald een eenvoudig huisdier. Maar vertel, wat heb je allemaal gedaan, sinds ik je de laatste keer zag? Dat is ook alweer lang geleden.' Veel te lang geleden.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 19:38:18 GMT 2
Juen haalde haar schouders op. "Niet veel eigenlijk. Wat opstellen van toverdranken verpest en een gezellige ruzie met Saluka." Zei ze lachent. "En jij? Behlave die twee gestoorde ontllopen dan."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 20:38:48 GMT 2
Devon grinnikte. 'Cadeautjes gekocht voor mijn neven, geprobeerd excusen te bedenken zodat ik niet naar de verjaardag hoef, maar die werden neit geaccepteerd, dus daar moet ik alsnog heen. VErder... wat met vrienden gekloot, wat schoolwerk gedaan. Ik denk dat dat het wel was.' Hij glimlachte naar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 23:42:12 GMT 2
"We hadden het gewoon te druk voor elkaar, dat lijkt me de conclusie hieruit." Lachte June. "Moet maar verandering in komen lijkt me zo." Zei ze hardop wat eigenlijk alleen in haar gedachte hoorde te zijn, maar dat had ze niet in de gaten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 23:45:53 GMT 2
Devon knikte. 'Ik kan je kwellen door je te vragen mee te gaan naar de verjaardag van mijn neven. Niet dat je dat wil, omringd worden door tien jongens die erg op mij lijken. Qua innerlijk dan, ze zijn natuurlijk lang neit zo knap.' Hij grinnikte, maar meende eht wel. Hij had geen broers, maar zijn neven hadden eht kunnen zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 23:58:26 GMT 2
Juna grijnste breed. "Ik wist niet dat jongetjes van tien al op en top flirters waren. Ze hebben zeker bijles van jou gehad dan." Ze gaf hem een duwtje met haar schouder. "Ik zou het best leuk vinden, al is het om bij jou te zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 0:10:34 GMT 2
'Ze zijn geen tien,'lachte hij. 'Ik heb tien neven! Ze zijn rond mijn leeftijd. Sommige zijn players, anderen zijn slim, zoals ik, weer adneren zijn de popuaire jongens zoals ik, en er zitten er twee bij die eng veel op mij lijken qu uiterlijk..' Hij rilde. 'Super eng. Ik probeer ze te ontloepn, maar helaas. Ik heb een groot probleem emt me pa als ik niet ga.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 0:18:17 GMT 2
June lachte. "Ow sorry. Nou dan moet ik maar heel dicht bij je in de buurt blijven stel ik ga mee." Ze schoof, zonder haar voeten voor Glove te bewegen, naar hem toe en leunde tegen hem aan. "Straks dan hebben ze nog dezelfde vreemde smaak als jou."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 0:29:43 GMT 2
'Wat betekend alles dat knap is?' Hij trok even plagend zijn wenkbrouwen op. 'Zelfs, al zouden ze op je vallen, da is het nog de vraag of jij op een van hen valt... en of ze de avond voerleven.' Hij grinnikte. 'Sorry, ik ben nogal beschermend wat dat betreft. Je kan omgaan met eke jongen die je wil, maar als hij iets porbeerd of flikt, dan maak ik hem af.'
|
|