|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 22:39:13 GMT 2
Met haar handen onder haar hoofd en haar ogen gesloten lag June tussen de rozen half te slapen. Ze had een shirtje met halflange mouwen aan en haar navel stak onder het shirtje uit als ze zo lag. Foetsie, het katje van Lena opgerolt op haar buik te slapen en Dafd, de eekhoorn van William, rond haar heen struinde. Verder lag Rocs witte herder Glove met zijn kop op haar benen een beetje te luieren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:42:34 GMT 2
Blaffend schoot Cane tussen de bloemen door en hapte naar alles wat dierlijk was. Wild grommend landde hij op unes buik en schoot vervolgens achter de kat aan. 'Cane, pokkebeest, kom hier!' Devons stem dreunde door de gang terwijl hij naar buiten rende. Hij zag June pas, toen hij half over haar heen stapte, en de dingo bij zijn nekvel greep. HEt dier blafte woedend naar de andere dieren, zelfs toen hij naar achter werd getrokken en in de lucht hing als een pup. 'Stom beest,'mompelde hij, tot hij eindelijk zijn vriendin op d grond zag liggen, tusse zijn bene in. 'Ehm... hoi,'zei hij, met gebrek aan beter.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 22:46:00 GMT 2
Zodra ze de dingo zagen stoven Dafd en Foetsie als twee idioten weg en verdwenen tussen de bloemen. June schoot meteen wakker en vloog overeind. "Ow nee." Zei ze geschrokken, maaar kon het niet verhelpen om de twee tegen te houden. "Hey." Zei ze terwijl ze nog keek op ze eekhoorn en de kitten zag. Glove tilde alleen loom zijn kop op en keek verbaasd naar Devon en Cane, maar reageerde verder niet op hen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 23:01:31 GMT 2
'Ehm... Hoe gaat het?' vroeg hij lacherig, voor hij Cane neerzette, hem in een kooi toverde en er vervoglgens een doek overheen gooide. Opeens bedcht hij zich hoe hij stond en ging maar half naast haar zitten. 'Sorry daarvoor, dat beest beet zijn riem door en schoot weg.' Hij toonde de afgescheurde riem.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 23:06:30 GMT 2
June glimlachte en richtte har aandacht nu beter op Devon. "Geeft niet... die twee komen wel weer terug." Ze keek even naar GLove die met een kreun zijn kop weer op haar voeten liet vallen. "Met mij gaa het prima, goed zelf. En met jou?" Ze keek hem een beetje verlegen aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 23:21:01 GMT 2
'Prima eigenlijk. Waat eenzaam, aangezien ik mijn vriendin al lange tijd neit meer heb gezien en wat schuldig omdat ik in de leerlingenkamer nog steeds boos word aangekeken, maar het gaat nu opeens stukken beter.' Hij streek even met zijn vinger over haar wang en gaf haar zach een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 22, 2008 23:28:26 GMT 2
June lachte zacht en keek hem werkelijk verliefd aan. Hij gaf haar opnieuw dat gekke gevoel in haar boek. "Zijn ze dan niog boos op je van toen met Meija en mij enzo?" Ze wist niet zo goed hoeveel emnsen dat trof, maar de laatste keer dat ze Meija had gezien leek deze niet echt boos ofzo. "Ik ben blij je weer te zien trouwens. Ik heb je gemist."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 16:11:12 GMT 2
Devon glimlachte en zoende haar opnieuw. 'Ik he jou ook gemizt,'zei hij zacht en keek haar even aan, op een manier die maar weinig meisjes kenden. 'het gaat wel, maar ik kan die twee broers van jou niet odenr ogen komen, zodar dat ze me de hell in wensen. Ach, ik akn er wel tegen hoor, maar ik blijf me er schuldig om voelen. Elke keer herinner ik me weer wat ik jullie heb gedaan en ik zou het liever vergeten. Ik had gewoon eerder meoten kiezen.' En dat terwijl de keuze niet zo moeilijk was, dacht hij, terwijl hij zacht over haar wangen aaide.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 16:19:01 GMT 2
June grinnikte. "Misschien helpt het als ik ze even terugroep, zeg maar. Die twee zijn veels te over enthausiast de laatste tijd. Dat terwijl ze beide met hun hoofden in de wolken lopen." Ze schudde haar hoofd. "Ik snap niet dat ze dan niet begrijpen dat wij hetzelfde hebben." Het viel haar ineens op dat die laatste zin niet perse bedoelt was om hardop te zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 17:34:28 GMT 2
Devon knikte. 'ACh, mannen zijn vaak hypocriet. Ik ook. Ik zeg je dat ik je tegen alles wil beschermen en kijk wat ik je zelf aandeed. maar genoeg hierover. Ben jij de officiele manager van eht diernassiel? Dan zou ik graag dat beest van mij ook een middagje dumpen. Beest maakt me helemaal gek.' Hij keek even onder het doek door en werd meteen nat gelebberd. 'Over over entousiast gesporken, mompelde hij, terwijl hij de wijl aan zijn broek afveegde.
|
|