|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 0:35:25 GMT 2
June grinnikte. "Honey, I don't want anybody but you. Dus ik betwijfel het me al je lieve neven ook maar aandacht trekken als jij in de buurt bent."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 0:37:01 GMT 2
Devon alchte. 'dat os mooi. Dus.. je gaat mee? Dat zou het wel een stuk leuker maken. Oh nee, weet je wat dat betekend?' Hij keek haar werkelijk geschokeerd aan. 'Je ontmoet mijn ouders, en mijn hele familie van vaders kant!'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 0:40:58 GMT 2
"Ah kom op, zo erg is dat toch niet? Zo te horen zijn ze behoorlijk war aardiger dan mijn 'vaders'-kant." Aangezien ze haar echte vader niet kende, was haar stiefvader vaderskant. En aangezien die haar als een sloofje behandelde, kon zijn familie onmogelijk erger zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 1:11:25 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'Ze zijn ook neit erg, Mijn pa is wat streng, maar mijn meoder is een negel. Het engie is, de enige vriendin die mijn ouders ooit hebben ontmoet was Shirie. De rest nog nooit, laat staan de hele familie! Dat voelt echt vreemd, maar wel geod tegelijk.' Hij dacht er even overna. Dat hoorde wel bij een rlatie eigenlijk..
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 13:55:28 GMT 2
"En als je het liever nog niet hebt, dan hoeft het ook niet. Ik wil alleen mee als ik jou er een plezier mee kan doen." Zei ze rustig en keek met een glimlach toe hoe Foetsie voorzichtig haar kopje tussen de stengels uitstak.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 14:35:07 GMT 2
Devon keek haar een moment aan, trok traag met een wenkbrouw en tilde haar toen op zich, zoda hij op zijn rug lag en zij op hem zat. 'Doe eens niet zo raar. Ik wil niks levier dan dat je meegaat5. Heb je enig idee hoe erg ik de show met je steel? En mijn moeder zal verleifd op je zijn. mijn pa gaat tegen me preken, over goed voor een voruw zijn enzo.. maar dat zal dan mar. Als je mee wil... ik zou het geweldig vinden.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 14:52:13 GMT 2
June glimlachte breed en negeerde het verontwaardige geblaf van Glove. "Dan ga ik mee!"Ze gaf hem een kus en glimlachte daarna triomfantelijk. "Als je met mij de show wil stelen, zal het toch in een tweedehands mode zaak moeten zijn." Lachte ze. "Want ik ben zooo uit de mode."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 15:03:11 GMT 2
'Al was je naakt..' Hij keek om zich heen. 'Wie zei dat? Zag jij wie dat zei?' Hij alchte even. 'Je ziet er geweldig uit en desnoods gaan we shoppen als je dat levier hebt. Ik ben gewend het levende winkelkarretje te zijn, want oh jee, je zal toch maar kram p in je armpjes krijgen! Daar zijn wij sterke mannen voor hoor.' Het kon hem werekelijk helemaal niks schelen als hij alles moest dragen. Hij was getraind genoeg.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 15:13:53 GMT 2
June lachte. "Heyhey, hoe je fantasytjes nog maar even voor je. Maar ik heb geen nieuwe kleren nodig, mijn moeder stuurt me om de zoveel tijd haar eigen creaties en daar hoe ik het meestal wel een tijdje meevol."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 15:17:59 GMT 2
Devon lachte ook en kietelde haar even, voor hij over har armen streelde. 'Okeej, dan doen we dat niet. Maar ik zei helemala niks, ik zou neit durven! Ik edoel, dat zou neit galante zin, om te denken aan jou... naakt, zo bovenop mij..' Hij grijnsde uitdagend.
|
|