|
Post by magicrules13 on Jan 21, 2008 17:30:59 GMT 2
Phoebe liep de leerlingekamer in.Ze was net terug van de vakantie en keek rond."Tjsonge wat heb ik het hier gemist zeg".Zei ze en liet Stymphy gaan die rende naar de meisjes slaapkamer om Phoebe's kussen aan te vallen waarschijnlijk.Dat deed hij altijd na een vakantie.Phoebe plofte neer voor de haard en warmde haar handen op.Ze zou kijken wie er ook zou komen van haar afdeling.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 17:42:23 GMT 2
Met een blije zucht trok Draconic de muts van zijn hoofd. Sneeuwvlokken dwarrelde omlaag en vormden mini plasjes op de vloer. Snake schudde zich uit en er verschenen weer zwarte plekken op zijn pluizige vacht, die verborgen waren onder al het wit. Als een gek rende hij rond. Draconic gooide zijn jas op de bank en liet zich vervolgens tervreden op een stoel vallen. Heerlijk die vakantie... Snake landde met een vier pootjes op zijn baasjes jas, plute even met zijn pootjes aan de stof en rolde zich vervolgens op tot een minin zwart, wit pluizeballetje.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 17:42:31 GMT 2
Mara liep rustig de trap af. Ze had heerlijk de hele dag in bed gelegen, maar ze had geen oog dicht gedaan. Die nacht ookal niet. Ze had helemaal geen zin in school. Al helemaal niet zonder haar zusje. Beneden aangekomen rekte ze zich uit en kon ze een gaap niet onderdrukken. In haar haar zat nog steeds de vlecht die ze de avond ervoor erin had gedaan. Ze had haar lekker warme, roze pyjama aan en haar berensloffen. Op dat moment zag ze er hetzelfde uit als op een foto van haar toen ze 6 was, maar dan zonder teddybeer. Ze liep naar een van de stoelen toe en plofte erop neer. Stiekem had ze toch wel gehoopt dat Thomas er zou zijn, maar dat was niet zo. Pas toen ze zat zag ze Phoebe en Draconic. "Heej." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 17:48:35 GMT 2
Rachanna kwam de leerlingenkamer vrolijk binnengelopen. Haar hele zwarte haar was wit geworden door de sneeuw buiten zo ook haar mantel en haar Groen-Zilver kleurende sjaal en bijpassende handschoennen. Sinds ze weer op school was droeg ze meteen maar weer de goede kleuren. "Heey Maar! Schattige pjama! Lijkt me lekker warm.." Zei ze met een Knipoog naar Mara en keek toen Grijnzend naar Draco. "Zal ik je waarschuwen of vind je dat niet leuk.." Vroeg ze plagend terwijl ze haar witgesneeuwde mantel afdeed en ophing met haar sjaal en handschoenen erbij..
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 21, 2008 17:53:47 GMT 2
Phoebe keek naar de zwadderaars."hoii allemaal".Zei ze met een gaap.Ze was moe van de reis."Leuke vakantie gehad?'.Vroeg ze en keek iedereen een voor een aan.Stymphy was terug uit de slaapkamer en tippelde sluw naar Phoebe.Hij sprong in een keer op haar hoofd en rolde verder op haar schoot."Stymphy!".Zei Phoebe streng maar wist dat het alleen spelen was.Ze zag een kussenveer op zijn rug en wist dat ze haar kussen moest gaan reparen straks.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 18:07:23 GMT 2
Mara keek grijnzend naar Rachanna. "Hij is ook lekker warm. Hebben jullie een leuke vakantie gehad?" zei ze vrolijk. Het werd nog eens gezellig hier. "Heb je je haar laten verfen?" vroeg Mara lachend aan Rachanna, nadat ze had gezien dat haar haar helemaal wit was. Ze zag ook wel dat het sneeuw was, maar daar ging het niet om.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 18:09:43 GMT 2
Draconic glimalchte vrolijk naar Mara en keek niet om naar Rachanna, maar leit berustend zijn hoofd zakken. 'Voorbeird of niet, ik ontkom er toch niet aan. Ga je gang, kwel me maar.' HIj sloot zijn ogen en wachtte af. 'De vaantie is nog neit voorbij hoor!' zei hij nog tegen Phoebe.
|
|
|
Post by Merel on Jan 21, 2008 18:12:52 GMT 2
"Jaa ik dacht laat ik eens een ander kleurtje doen." Zei Rachanna grijnzend en ging zo voorzichtig mogelijk met haar hand door haar haar zodat de sneeuw bleef zitten. "Naja Draco! Doe eens even wat vrólijker! Anders ga ík je opvrolijken hooor!" Zei ze en trok daar zó'n typisch gezicht bij dat je er vanaf kon lezen dat als zij je op moest gaan vrolijken, dat héél wat betekende.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 21, 2008 18:24:58 GMT 2
"Maar dan nog we zijn weer opschool dus de echte vakantie is afgelopen".Zei Phoebe.Ze voelde dat ze een beetje genegeerd werdt door de andere maar negeerde het.Stymphy keek nu naar Snake en boog door zijn poten om erop te gaan jagen.Phoebe zag het gebeuren en griste hem uit de lucht toen hij sprong.Net voor het gezicht van Draco."Sorry".Zei ze verontschuldigend
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 18:27:15 GMT 2
"Het staat je wel erg leuk hoor." zei Mara met een knipoog tegen Rachanna. "Ik was de hele tijd op school hoor, en mijn vakantie is toch ook nog niet afgelopen." zei ze daarna tegen Phoebe, die net op tijd Stymphy te pakken had. "Waar was jij dan überhaupt?" voegde ze er aantoe. Ze kende haar weliswaar niet echt goed, maar dat maakte vrij weinig uit.
|
|