|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:32:37 GMT 2
Draconic lachte, eerst om Rachanna, voor ook hij zijn tong uitstak. 'Alsof je me neit vaak genoeg hebt ingepeperd! Een sneeuwgevecht met jou is gewoon niet leuk. Je wint altijd, tenzij ik vals speel!' Hij glimalchte naar Aylin. 'nou, schiet op dan. WE willen neit dat je ziek wordt.'
Hij rekte zich uit en keek vrolijk naar Mara en Thomas, terwijl hij naar Rachanna terug liep. 'Die twee hebben elkaar wel gevonden he? Ben blij dat hij weer iemand heeft.'
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 23, 2008 16:23:55 GMT 2
"Jongens ik heb een idee".Zei Phoebe.Ze kende die mensen messchien niet echt maar toch."Zullen we een feest geven vanavond of morgen".Opperde ze.Ze keek iedereen een voor een even aaan.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 19:01:51 GMT 2
Thomas glimlachtte naar Mara en wierp dan een blik op Phoebe. "Waarom. Mijn hele leven is al een féest". Het was niet duidelijk of hij dit meende of sarcastisch bedoelde, maar dat kon hem ook niet echt schelen. Hij drukte een kus op haar haar en glimlachtte
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 19:21:01 GMT 2
(Op wie zijn haarXD)
|
|
|
Post by melien on Jan 24, 2008 19:49:16 GMT 2
( Mara's who else?? xD "dat mag hem geraden zijn") Mara keek glimlachend naar Thomas voordat ze naar Phoebe keek. "Waarom doen we niet gewoon met een klein clubje iets gezelligs? Op een feest zijn altijd zoveel mensen.. en is het ook altijd zo druk. Dan verlies je elkaar zo snel uit het oog." zei ze met een beetje tegenzin, maar ook gewoon om iets anders te opperen.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 21:40:02 GMT 2
"Mij best".Zei Phoebe met een glimlach."Ik ga wel bij Zacharias wat ballonbruisballen halen oke?".Zei ze en keek van de een naar de ander in de ruimte.Ze kende iedereen vaag maar niet goed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:26:19 GMT 2
Draconic glimalchte naar Rachanna en aylin, nikte even naar Phoebe en grinnikte toen opnieuw naar Thomas en Mara. 'Vertel eens, wat hebben jullie de laatste tijd uitgespookt? Alletwee verdwijnen julie in eht niks en blijven dan ook echt een week weg.'
'Sommige dingen wil je neit weten, Draco,' klonk een stem achter hem en voor hij zich ahd omge4draaid, zat Kyra al op zijn rug. Hij grinnikte en agf haar een aai over haar hoofd. 'Jij ook hier?' grinikte hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 18:13:34 GMT 2
Thomas haalde zijn schouders op en keek Draconic grijnzend aan, en wierp dan een blik op Mara. "Niets belangrijks" zei hij dan en glimlachtte even kort naar Mara. "Ik ben alergisch voor balonbruisballen" mompelde hij dan naar Phoebe.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 27, 2008 13:37:43 GMT 2
"Wat dan?".Vroeg ze.Ze keek rond.Hopelijk zou ze niet genspat worden akls ze steelde van Zacharias.De geheime gang was dan wel geheim voor volder maar hoeveel leerlingen wisten ervan.
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 13:41:17 GMT 2
Aylin grinnikte en besloot maar gewoon eerst even andere kleren aan te trekken. Toen ze dat had gedaan kwam ze weer in haar gewone kleren naar beneden, en met haar haar los. "Ick ben altijd in voor een feestje! Wie niet?" Zei ze grijnzend.
"Aah Draco je mag ze niet zo plagen." Zei Rachanna grijnzend en pakte hem bij zijn strop das en trok hem naar zich toe. "Ja maar jou inpeperen is gewoon zóó leuk." Zei ze grijnzend en zoende hem.
|
|