|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:39:53 GMT 2
Draconic besloot terug te zoenen en neit tegen te spreken. Laat haar maar lekker de baas spelen. Kon hem eht schelen. Hij grijnsde stralend anar haar en streelde haar gezicht. Opeens kreunde hij, toen er een uil tegen zijn hoofd aanvloog. Geergerd pakte hij het dier aan zijn vleugel en zag toen een briejfe aan hem geadresseerd. Hij pakte het briefje, leit de uil los, die haastig wegvloog en als eht briefje. Vervolgens keek hij naar Mara. 'Hey Mara, waar is je zus? Sarah is je zus toch?'
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 27, 2008 21:23:13 GMT 2
(Phoebe wordt gemarteld in gang naar ZachariasXDKan iemand er naartoe?) Phoebe keek even."Ik ga snoep halen".Zei ze en liep weg door de kerkers naar het speciale beeld waarachter de gang was.Niet verwachtend wat er allemaal ging gebeuren.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 20:19:31 GMT 2
''Hoorde ik daar iemand feestje zeggen?'' zei Scarlett enthousiast. Ze hield erg van feestjes. Ze begon spontaan te dansen. ''Zou ik maar wat drank ergens weghalen?'' stelde Scarlett voor. Ze had aardig wat contacten bij de 3 bezemstelen. Haar moeder had er vroeger gewerkt voor de sensatie. ''Maar dan heb ik wel hulp nodig met dragen.'' zei ze halfspringend. Een feest! Daar had ze nou echt zin in.
|
|
|
Post by melien on Jan 29, 2008 19:08:53 GMT 2
Mara had neit op de anderen zitten letten. Het maakte haar ook vrij weinig uit. Toen Draco naar Sara vroeg keek ze hem echter verbaasd, en ook een beetje gealarmeerd aan. "Ja, Sara is mijn zus ja." zei ze. Ze had Scarlett niet eens door, en dat Phoebe weg was had ze al helemaal niet door.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 17:31:53 GMT 2
Draconic knikte. 'Ik krijg heir de vraag waar je zus is. Iets over haar vriendje ofzo... Ze zijn allbei verdwenen. Weet jij er iets van? Ik ken die muts, anders blijft ze doorzeiken.' Hij wapperde met Shiries briefje en zuchtte vermoeid.
|
|
|
Post by melien on Jan 31, 2008 22:39:28 GMT 2
MAra keek Draco verontsteld aan. "Verdwenen?" vroeg ze verbijsterd. Het duurde even maar toen schoot het haar ineens te binnen. "Sara is niet verdwenen hoor. Die is naar een andere school. En waar Bill uithangt weet ik niet." zei ze uiteindelijk. Ze wist dat ze het nog niet had verteld, en eigenlijk wilde ze het ook niet nu vertellen, maar dat moest toch wel.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 9:42:21 GMT 2
Thomas glimlachtte even zwak en sloeg zijn arm toen voorzichtig om Mara heen. Iets in hem zei dat ze het moeilijk had dat haar zus vertrokken was, en dat hij daarom haar mmoest gaan troosten.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 19:15:38 GMT 2
Draconic glimalchte even medelevend. 'Dat zal wel moeiljik zijn voor jullie dan... En voor hem. Weet dat als jij ooit verdwijnt, ik gewoon de wereld afzoek om je te vinden,'lachte hij naar Rachanna. Vervolgens krabbelde hij Mara's antwoord op het formulier en keek toen geergerd naar het raam. De uil was verdwenen... Kyra lachte. 'Wil je Anray lenen? Hij is sneller dan die vogels.' Ze floot even en eht kleine grijjze katje sprong op schoot. Ze nam het briefje aan, rolde die op en stopte het achter de halsband. 'Waarheen?' 'Shirie.' Verbaasd zette ze Anray oo de grond, die weg stoof.
|
|
|
Post by melien on Feb 2, 2008 11:04:29 GMT 2
Mara leunde tegen Thomas aan. Ze was blij dat hij er in ieder geval nog was. "Ach, het zat er al aan te komen." mompelde ze. Meer om een raar gevoel te sussen dan iets uit te leggen. Daarna ging ze echter weer gewoon staan en toverde een lach tevoorschijn. Toen merkte ze Scarlett pas op. "Heej." zei ze.
|
|
|
Post by johanneke on Feb 2, 2008 12:56:20 GMT 2
''Heej.'' zei scarlett terug tegen Mara. ''Ik haal zelf wel drank.'' zei Scarlett zuchtend aangezien niemand aan had geboden mee te gaan. Ze zou de drank gewoon laten zweven, dan hoefde ze het niet te dragen. Scarlett liep snel de leerlingenkamer uit op weg naar de geheime gang.
|
|